Review zijn goed hoor daar hoef je geen zorgen om te makenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wel even een tijdje sparen gekostmaar was nog wel beniewd naar wat andere hebben of reviews.
Ja, strax ook sneeuw hier want het trekt ook over de achterhoek denk ik.
Mooi zeg! Prima werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef SevD het volgende:
Even brutaal een nieuw OPtje gemaaktVinden we 't wat?
[..]
Denk het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef Scully het volgende:
Gaat het in Enschede nog sneeuwen vandaag?
Waar is hier? En ik kijk uit naar je meetresultatenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef braddofiel het volgende:
Hier ligt al dik over de 20cm, zal het zo meten.
En het blijft maar doorgaan!
Maar goed, nu hoefde ik dus niet naar kerstactiviteiten 3kwartier fietsen hier vandaan
De bus heeft 3 kwartier vertraging (en moet vaak overstappen), en met de fiets had ik er nu langer dan 3 kwartier over gedaan.
8cm?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef kahaarin het volgende:
Groningen heeft er vannacht nog een beetje bij gekregen, ik denk dat we nu aan +/- 8 cm zitten, ben benieuwd wat morgen gaat brengen, vandaag zal er niet veel meer bijkomen toch?
Wel gemeten? Zo niet meet dan eerst maar isquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef kahaarin het volgende:
Groningen heeft er vannacht nog een beetje bij gekregen, ik denk dat we nu aan +/- 8 cm zitten, ben benieuwd wat morgen gaat brengen, vandaag zal er niet veel meer bijkomen toch?
Ziet er bruut uit zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef SevD het volgende:
Even brutaal een nieuw OPtje gemaaktVinden we 't wat?
[..]
AT5 ligt plat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Breaking: (soort van)
http://www.at5.nl/artikelen/54133/gvb-haalt-bussen-naar-binnen
Hier is omgeving Haarlem-Noordquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waar is hier? En ik kijk uit naar je meetresultaten
Tevens weer flink aan het sneeuwen in Amsterdam en volgens weer.nl lijkt het erop dat er alleen maar meer en zwaardere stukken aankomen.
En zo is datquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Heb zojuist vakantie, laat de sneeuw maar komen.
oud-west hier al minimaal 20 cmquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik lees berichten van 30cm in A'dam en omstreken. Lucky bastards!
Komt voorlopig nog veel meer aanquote:
hee, daar was toch een topic overquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.terena.org/webcam/
Het houdt niet op in A'dam
Het is nu ongeveer het warmste wat we gaan zien vandaag denk ik, de verschillen binnen Ned. zijn weer groot:quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef yvonne het volgende:
Dordt schijnt de zon en de gevallen sneeuw is al aan het smelten.
Gek he? Je kunt het zien op de temp kaart, dat -1.4 gebiedje komt echt door de sneeuw imo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef Re het volgende:
nou ja, een beetje sneeuw is wel leuk, maar deze hoeveelheden is nou weer net iets te hoor... en dat een paar kilometer zuiderlijker de zon schijnt klinkt zo onwerkelijk
Ah gos, eenden opvang marcel-o.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef marcel-o het volgende:
Wehehe, als k nu mn voordeur opentrek, komen de eenden bijna naar binnen![]()
De zon op m'n beeldscherm, alleen in trui net naar buiten op de paden te vegen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef Re het volgende:
nou ja, een beetje sneeuw is wel leuk, maar deze hoeveelheden is nou weer net iets te hoor... en dat een paar kilometer zuiderlijker de zon schijnt klinkt zo onwerkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |