Bizar zeg! sterkte gozerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dankje, gisteren was hij jarig..hij zei tegen zijn vriendin dat hij bij de windmolens ging kijken (in aanbouw). Hij is nooit meer thuis gekomen, pas vanmorgen is hij gevonden door zijn vader.
Gecondoleerd. En sterkte!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dankje, gisteren was hij jarig..hij zei tegen zijn vriendin dat hij bij de windmolens ging kijken (in aanbouw). Hij is nooit meer thuis gekomen, pas vanmorgen is hij gevonden door zijn vader.
Ik ga het regelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:01 schreef horned_reaper het volgende:
ever de OP netjes maken Kutjelik!
Ik ook niet en waar gaat de regen vallen? precies in het Zuid-Westenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
Overigens is er weinig mis met de pluim van vanochtend
[ afbeelding ]
Wat wel vervelend is dat de storing die zondagavond en de nacht naar maandag komt wel weer regen zou kunnen opleveren. Het omgekeerde van gister waarbij de wind naar de verkeerde hoek gaat. Het zou dan eerst gaan sneeuwen en later gaan regenen. Zit ik niet op te wachten.
t sneeuwt hier flinkquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Infection het volgende:
Nu ook waarschuwing voor extreem weer in Gelderland!![]()
http://knmi.nl/
Past er niet opquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Nu de TT nog aanpassenKonig - Koning
Voor zaterdag ook voor West en Midden zie ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Infection het volgende:
Nu ook waarschuwing voor extreem weer in Gelderland!![]()
http://knmi.nl/
als ook die hele pluk lang GB overkomt wel jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dit ziet er eindelijk echt goed uit vandaag voor Amsterdam(en andere grote steden). Het sneeuw al behoorlijk hard en volgens de radar kan dit wel eens heel lang gaan aanhouden zo.
Damn, dat hakt er dan in ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kon ik die maar halenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
Welke camera's heeft men hier? Ik wil er 1 aanschaffen en zoals ik nu denk wordt dat de Canon 500d. Dat is een prima toestel maar wellicht zijn hier mensen die alternatieven hebben die beter of goedkoper zijn maar wel ongeveer vergelijkbaar met de 500d.
Het gaat wel tergend langzaam met die sneeuw. Dat wachten hier
Dat heeft mij ook wel even een tijdje sparen gekostquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kon ik die maar halenwat een wereld toestel is dat
vooral die video spreekt me aan gezien je zelf de scherpte kan instellen en op deze manier mooie schots kan maken, dat kan ik nu niet met mijn video camera
kan wel maar erg traag of je schiet de scherpte mis.
quote:
Toch raar als je het vergelijkt met andere delen van het land... het sneeuwt hier zo hard dat het bijna een sneeuwstorm te noemen is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland schijnt de zon.
Ik had eigenlijk wel meer sneeuw verwacht.
Gaat de komende 12-18u inderdaad kantelen zo te zien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef IntenSiVuS het volgende:
wat ik me nou afvraag:
In het zuiden zou ook sneeuw moeten vallen volgens het knmi. maar daar zie ik (nog) niks gebeuren. Gaat dat dan nog komen en waar komt dat vandaan? Gaat dat vallen doordat die mooie bui dwars over het land gaat kantelen of zich naar beneden gaat verplaatsen ofzo?
Sterkte man met het verlies van je maat!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland schijnt de zon.
Ik had eigenlijk wel meer sneeuw verwacht.
quote:
· Onweerlinks 'live'
· Stormvue-sites
· Cape en voorspellende kaarten
· Wolkenkaarten en foto's
· Diverse weersites
· Achtergrond informatie
· Golven en wind
· Buienradar Nederland
· Buienradar West Europa
· Vorige delen 'De atmosfeer staat op ontploffen'
· Openingpost 'De atmosfeer staat op ontploffen'
· 'Weersverwachting in uw eigen plaats'
· 'Upload en Fotoalbum'
Nicequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef SevD het volgende:
Even brutaal een nieuw OPtje gemaaktVinden we 't wat?
[..]
Stukken mooier! Ik zeg, toevoegen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef SevD het volgende:
Even brutaal een nieuw OPtje gemaaktVinden we 't wat?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |