Laten we hopen dat het doorzetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De nieuwe pluim is anders best koud te noemen
De Ensemble verwachting geeft weer aan dat het zo weer licht kan gaan vriezen. Operationele run geeft zelfs aan dat het gewoon blijft vriezen volgende week:quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef Kutjelik het volgende:
Knmi geeft door dat het na het weekend weer gaat kwakkelen
Die kans is best groot aanwezig dat we daarna gewoon de kou in blijvenquote:
Dat is nog allerminst zeker, zie de grote spreiding in de EPS.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Infection het volgende:
Het zal ook wel weer geen witte kerst worden. De sneeuw valt er altijd net voor of net erna... en tijdens kerst is het vaak kwakkelweer..
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die kans is best groot aanwezig dat we daarna gewoon de kou in blijvenmaar goed het is allemaal erg onzeker dus afwachten. Met de kerst in zicht zou het mooi zijn als het tijdens de kerst avonden lekker sneeuwt
Ik hoop dat ze het mis hebben het Knmi dan,vorige keer voorspelden ze ook zachter weer en dat kwam ook niet uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Ensemble verwachting geeft weer aan dat het zo weer licht kan gaan vriezen. Operationele run geeft zelfs aan dat het gewoon blijft vriezen volgende week:
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat dit weer aanhoud dan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is nog allerminst zeker, zie de grote spreiding in de EPS.
Herfst...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef Kutjelik het volgende:
Dit is naast de herfst toch het mooiste seizoen van het jaar
Damn, sterkte zeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef Fredo55 het volgende:
De dag begon zo mooi, het landschap is prachtig.
En dan hoor je zojuist dat een exklasgenoot, het was een goeie maat van me, vannacht om het leven is gekomen bij een auto ongeluk. Dat zet je weer met beide benen op de grond.
Dankje, gisteren was hij jarig..hij zei tegen zijn vriendin dat hij bij de windmolens ging kijken (in aanbouw). Hij is nooit meer thuis gekomen, pas vanmorgen is hij gevonden door zijn vader.quote:
Maak daar maar harde sneeuwval vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Opnieuw matige sneeuw in Amsterdam.
That sucks. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef Fredo55 het volgende:
De dag begon zo mooi, het landschap is prachtig.
En dan hoor je zojuist dat een exklasgenoot, het was een goeie maat van me, vannacht om het leven is gekomen bij een auto ongeluk. Dat zet je weer met beide benen op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |