quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de ingreep. Maar dat was een totaal andere ingreep dan je nu meestal krijgt. Hierbij was je darmstelsel dusdanig ingekort dat alles er heel snel weer uit gaat en je bijna niets opneemt (dus ook geen voedingsstoffen). En ja, dat stinkt op het toiletEn als je lang aan tafel zit moet je het voorafje al uitpoepen voor je aan je nagerecht begint.
Goedemorgen voor wie net aan z'n ontbijt zit overigens
Ik hoop t ook. Ook lullig, moet ie 1x weg voor zijn werk kan ie niet meer naar huis!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
@ DE; jemig... dat die vader morgen maar wel thuiskomt!
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Ook lullig, moet ie 1x weg voor zijn werk kan ie niet meer naar huis!
Voor mij gaat dat absoluut opquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ook bij minder dan 150 kilo al hoor(zwaar) overgewicht gaat altijd gepaard met onzekerheid, negatief zelfbeeld, etc. Volgens mij zijn daar geen uitzonderingen op.
Engeland zit hij. En tuurlijk komt t goed, alleen een driejarig jochie overziet dingen wat anders dan wij doen denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt wel goed johWaar moet-ie vandaan komen?
Waar gaat het over? Leuke titel trouwensquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
voor iedereen hier: "Wij zijn ons brein" van Swaab gaan lezenOok op dit onderwerp veel interessante wetenswaardigheden
Alhoewel dat 'verminderde opname van voedsel' niet echt merkbaar wasquote:Scopinaro
Vanaf 1980 is de JI Bypass vervangen door een modernere methode bekend onder de naam Bilio Pancreatic Diversion of Scopinaro genoemd naar de bedenker hiervan Dokter Nicola Scopinaro. De BPD richt zich ook voornamelijk op een verminderde opname van voeding.
Deze operatie bestaat uit verschillende stappen:
Als eerste wordt ongeveer de helft van de maag verwijderd zodat men minder kan eten. De maag heeft nog maar een inhoud van 100 a 150 gram. Dan wordt het grootste gedeelte van de dunne darm omgelegd net als bij de Gastric Bypass zodat de voeding en spijsverteringsstoffen van elkaar gescheiden worden. Beide delen van de dunne darm komen bij elkaar in de common loop, de laatste 60 cm van de dunne darm, waar de spijsvertering en de voedselopname plaatsvindt.
Voordelen:
goede verminderde voedselopname
goede kans op gewichtsverlies
de mogelijkheid om redelijk normaal te eten en toch af te vallen
Nadelen:
grote kans op diaree, maagzweren, stinkende ontlasting en winderigheid
kans op vitaminen en mineralen tekorten
er bestaat een mogelijkheid dat de patient te weinig voeding binnenkrijgt en daardoor ondervoeding ontstaat
kans op maagzweren bij de nieuwe maaguitgang
Ja, dat dus. Maar goed, naar een psych gaan is wel pijnlijk en moeilijk en rot. en dat was dus voor sommige dames een reden om uit te wijken naar Belgie voor de WLS.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Isabeau het volgende:
lol FFT
[..]
Voor mij gaat dat absoluut opIk denk wel eens dat ik meer aan een psycholoog dan aan een diëtiste zou hebben qua afvallen.
een oud dansvriendinnetje van me is uiteindelijk gestopt met dansentertainment. ze had last van vreetbuien en was heel onzeker over haar lichaam. durfde niet op te treden want ze dacht dat ze een rollade was. en daarna weer vreetbuien. het was goed dat ze wegging; in de danswereld moet je niet kijken als je jezelf al dik vind. het gaat nu overigens beter met haar. buien zijn niet meer zo erg. anders kon ze 6 kaassouffles, een groot zak chips en een half brood in één keer wegetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Isabeau het volgende:
lol FFT
[..]
Voor mij gaat dat absoluut opIk denk wel eens dat ik meer aan een psycholoog dan aan een diëtiste zou hebben qua afvallen.
Ik ben nu Dagboek van een Doorzetter aan het lezen, over een journaliste die probeert af te vallen, maar dat is ook eng herkenbaar zeg. Alleen heb ik gelukkig niet zulke vreetbuien als zij en vind ik mezelf een stuk leuker. Zij heeft namelijk echt serieuze zelfbeeld issues.
en daarmee los je dus alleen t resultaat van t probleem op. hoezee!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar goed, naar een psych gaan is wel pijnlijk en moeilijk en rot. en dat was dus voor sommige dames een reden om uit te wijken naar Belgie voor de WLS.
zeggen dat hij nog een dagje naar de kerstmarkt gaat omdat het zo lekker sneeuwtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Engeland zit hij. En tuurlijk komt t goed, alleen een driejarig jochie overziet dingen wat anders dan wij doen denk ik
Amenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
en daarmee los je dus alleen t resultaat van t probleem op. hoezee!
Dan koop je verse zalm en gooi je die in de sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga douchen en naar de spar lopen.. owee als ze geen diepvrieszalm hebben
... op een nogal riskante wijze, ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daarmee los je dus alleen t resultaat van t probleem op. hoezee!
Hier ook voor de studentenpsychquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... op een nogal riskante wijze, ja.
Ik snap dat dus niet zo goed. Hoewel ik niet met plezier ben gegaan (understatement) is naar een psycholoog stappen echt een van de beste keuzes geweest die ik ooit heb gemaakt.
nou ze hebben helemaal geen verse vis. ze hebben hooguit een doosje vissticks denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan koop je verse zalm en gooi je die in de sneeuw
nogal ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
nee dat is zeker niet leuk, hartstikke moeilijk zelfs maar je bereikt er zoveel mee!quote:Ik snap dat dus niet zo goed. Hoewel ik niet met plezier ben gegaan (understatement) is naar een psycholoog stappen echt een van de beste keuzes geweest die ik ooit heb gemaakt.
Bij borstvergrotingen denk ik altijd dat vrouwen er alleen mét kleding zekerder van worden? Want eenmaal naakt in bed is het vaak best obvious dat er dingen in zitten, waardoor je weer onzeker wordt of de vent dat wel mooi vindt ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
hoewel ik betwijfel of de mensen waarbij het probleem in principe niet opgelost is, alleen het resultaat dat zullen beamen. Net als zekerder worden als je van cup a naar cup d gaat. Moeilijk toegeven denk ik dat dat toch niet zo is als je eenmaal ballonnen hebt.
De titel zegt het al: over onze hersenen en hoeveel daar in bepaald is en wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Leuke titel trouwens
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
*Breaking* Femke Halsema stapt per direct op.
13.30 is de persco.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]Waarom!!
Ik zit hier met m'n jas aan en vraag me af waarom Femke Halsema opstapt
Dan heb ik nog wel evenquote:
Het was wel al te verwachten dat ze in deze periode op zou stappen. Ik had alleen gedacht dat het nog wel een jaartje zou duren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]Waarom!!
Ik zit hier met m'n jas aan en vraag me af waarom Femke Halsema opstapt
Misschien heeft ze ook iemand geslagen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was wel al te verwachten dat ze in deze periode op zou stappen. Ik had alleen gedacht dat het nog wel een jaartje zou duren.
Oeh, behalve leerzaam ook erg actueel deze CUL SCquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
*Breaking* Femke Halsema stapt per direct op.
Misschien is ze vreemd gegaan met de hoofdrolspeler van de Tweede Kamerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ook iemand geslagen.
Ik zie hele erge dingen voor me......quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien is ze vreemd gegaan met de hoofdrolspeler van de Tweede Kamer
Nogal jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:15 schreef DarkElf het volgende:
nou ik vind t nogal wat hoor de risico's
Daarom laat ik mijn divertikels dus niet opereren. Liever af en toe ziek dan een stoma.quote:
Ik had geen psych, maar meer een soort van personal coachquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet zo goed. Hoewel ik niet met plezier ben gegaan (understatement) is naar een psycholoog stappen echt een van de beste keuzes geweest die ik ooit heb gemaakt.
Mijn ideequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn divertikels dus niet opereren. Liever af en toe ziek dan een stoma.
Snap ik. Zie wat een ellende een stomaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn divertikels dus niet opereren. Liever af en toe ziek dan een stoma.
Nou ja, het is geen zekerheid, ik loop de kans. Maar het voelt verkeerd. Alsof je een vinger af laat zetten omdat je een schaafwond hebt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Snap ik. Zie wat een ellende een stoma
kan geven, pfff moet er niet aan denken.
Oh leuk Bluezz!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Bluezz het volgende:
VVV bonnen ter waarde van 50 euro van het raad van bestuur gekregen
Als t niet anders meer kan dan is t zo en dan hoop je dat je niet een van de mensen bent bij wie dat helaas een gevolg is is. Als je t nog redt zonder operatie dan snap ik dat je t nog niet doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen zekerheid, ik loop de kans. Maar het voelt verkeerd. Alsof je een vinger af laat zetten omdat je een schaafwond hebt.
Tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Hoi! Goed, ik hoop dat de fietspaden berijdbaar zijn straks........quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Duderella het volgende:
O ik zou zeker een WLS doen als ik veel te dik was. Ondanks de risico's.![]()
Ja dan los je het echte probleem niet op. Nee maar je ass is wel kleiner als je bij de psycholoog zit.![]()
Maar lullig dat er iemand aan is overleden natuurlijk.![]()
Mogge allen!Hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:56 schreef Duderella het volgende:
Ja dan los je het echte probleem niet op. Nee maar je ass is wel kleiner als je bij de psycholoog zit.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stel je voor dat de psych een lekker ding is, die kans wil je als vrouw in de MLC niet voorbij laten gaan
Dudetjequote:
Oeps....dat wordt feestquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! Bij het boodschappen doen zag ik een vrachtwagen die de hefbrug niet op kon komenMaar het is te smal om te keren, en hij kon ook niet naar achter want er stonden 25 auto's achter m
Maar snel doorgelopen, en net een heerlijke vieze tosti op, met ham en gesmolten supermarktcheddar
Inderdaad!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stel je voor dat de psych een lekker ding is, die kans wil je als vrouw in de MLC niet voorbij laten gaan
Ja, als de boel vliegt natuurlijk hè?quote:
quote:Virenze Internettherapie Eetbuien, Braken, Laxeren, Lijnen? Professionele hulp via internet. virenze-internettherapie.nl
My Special K Het helpt al 1000den vrouwen. Stel nu gratis je Persoonlijke Plan op! www.specialk.nl
Volslank Dating Volslanke singles op zoek naar een relatie. Ontmoet direct jouw date! www.MaatjeMeer-Match.nl
Vliegen jullie via Washington of New York ofzo? Volgens mij gaat het daar dit jaar beter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
Ja, als de boel vliegt natuurlijk hè?
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
Jij gaat gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Tuukquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
Dat kan zooooooo lekker zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Vieze tostiesVieze supermarkt cheddar-plakjes
![]()
Goed kunstje, mijn moeder past nog in haar trouwjurk door het kotsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
Huuuuu
* Stereotomy vinger in de keel doet
Oud nieuwsquote:
Philadelphia!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vliegen jullie via Washington of New York ofzo? Volgens mij gaat het daar dit jaar beter dan vorig jaar.
Desnoods met de boot van steer!!quote:
Kotsen om niet aan te komen of kotsen door een ziekte od?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed kunstje, mijn moeder past nog in haar trouwjurk door het kotsen
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Desnoods met de boot van steer!!
Is een vierpersoons boot en er zaten 31 man op toen we uit San Juan vertrokken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Desnoods met de boot van steer!!
Inmiddels gezonken dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is een vierpersoons boot en er zaten 31 man op toen we uit San Juan vertrokken.
Op zich is maagverkleining vs. kotsmethode wel beter voor het glazuur voor je tanden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed kunstje, mijn moeder past nog in haar trouwjurk door het kotsen
Zal je die dingen nog verkopen met 1gb?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
Opruim-actie deel 2: iemand interesse in een iPod Shuffle 1GB?
[TK] iPod Shuffle - oud model - 1GB
Op Schiphol zijn wel een paar vluchten gecanceld, maar da's allemaal Europeesquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
Philadelphia!
Hoe is het met jou, weer een beetje back on top vandaag?
31 man.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is een vierpersoons boot en er zaten 31 man op toen we uit San Juan vertrokken.
O lekker dame, zo'n zondag. Had je zelf in de gaten had hoe erg je aan het eind van je latijn was? Of is dit een reactie op je besluit weg te gaan daar? Dan kan alles van de weeromstuit plots inzinken, zeg maar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op Schiphol zijn wel een paar vluchten gecanceld, maar da's allemaal Europees
Vandaag is alweer minder rot dan gisterEn we hebben onverwacht zondag helemaal niets te doen, dus ik plan mijn jaarlijkse sob fest met It's a Wonderful Life die dag
quote:
Ja, het zat er echt aan te komen. Is een jaarlijks fenomeen, hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Duderella het volgende:
O lekker dame, zo'n zondag. Had je zelf in de gaten had hoe erg je aan het eind van je latijn was? Of is dit een reactie op je besluit weg te gaan daar? Dan kan alles van de weeromstuit plots inzinken, zeg maar.
Ziet er wel tof uit zegquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de deur niet uitga.
Er is hier nu al ruim 10 centimeter gevallen en het schijnt een puinzooi op de weg te zijn.
Sfeerimpressie vanuit woonkamer:
[ afbeelding ]
2010 mag ik hopen voor je? 2011 lijkt me een droom die echt niet uit gaat komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar 136 mails openen en bepalen of er nog iets mee moet, dan zit 2011 er zakelijk gezien op
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
Nog maar 136 mails openen en bepalen of er nog iets mee moet, dan zit 2011 er zakelijk gezien op
3 januari? Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]You lucky cow!!
Wat gek dat iedereen nu al kerstvakantie heeft, moeten jullie dan 3 januari weer aan het werk?
Mooi Golfer!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de deur niet uitga.
Er is hier nu al ruim 10 centimeter gevallen en het schijnt een puinzooi op de weg te zijn.
Sfeerimpressie vanuit woonkamer:
[ afbeelding ]
2011?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef TAV74 het volgende:
Ah OK. Ik heb de 24e pas vrij (nou ja, officieel danquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
3 januari? Was het maar zo'n feestDe 28e ben ik weer aan de beurt
Lekker rustig op kantoor met muziekje aan alvast wat dingen voorbereiden. Ik vermoed nl. een berg ellende binnenkort bij het overdragen van werk naar andere teams dus ik ga die dagen mooi gebruiken om het voor te bereiden
Goede voornemens heet datquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
2011?regeren is vooruitzien maar je kan ook overdrijven
Heb er ook aardig voor door moeten trekken om het allemaal te redden, dus ik vind het zelf wel verdiendquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]You lucky cow!!
Wat gek dat iedereen nu al kerstvakantie heeft, moeten jullie dan 3 januari weer aan het werk?
Go with the flow!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, het zat er echt aan te komen. Is een jaarlijks fenomeen, hoor
Vantevoren inchecken kan, maar hoeft niet - volgens mij is dat vooral nuttig als je korte vluchten binnen Europa hebt en kort vantevoren pas aankomt op het vliegveld (liefst nog zonder bagage, dan kun je zo doorrennen), maar voor een vlucht naar de VS kun je maar beter op tijd zijn...
Overstappen in de VS is gewoon go with the flow - je moet je bagage oppikken en opnieuw door de controle halen, maar dat wijst zich vanzelf.
En dan begint het gezeik met handjes schudden en beste wensenquote:
Daarom had ik ook liever pas vanaf volgende week vrij genomen, maar uiteraard wil ik vrij zijn als Sun het ook is dus zit ik aan deze 2 weken vast. Maar goed, ik ga wel even bij het nieuwjaarsontbijt langs en daarna gooi ik mijn kamerdeur dichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan begint het gezeik met handjes schudden en beste wensenMisschien dat ik 4 januari maar bloed laat prikken en dan zorg dat ik 3 januari als eerste op kantoor ben of zo
Ik neem aan dat je met United of Continental ofzo vliegt? In dat geval gewoon even aan de stewardess vragen, als je je er zorgen om maakt. Want ik weet natuurlijk ook niet precies hoe dat gaat op Philadelphia, ik ben er nooit geweest. Maar die Amerikaanse stewardessen zijn in mijn ervaring erg Amerikaans (quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Go with the flow!
Juist waar ik zo NIET goed in ben op reis. O ik haat reizen (maar ergens arriveren maakt het dan weer de moeite waard). Maar dan komt het vast goed CF, dank voor de info.
Die hebben wij nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarom had ik ook liever pas vanaf volgende week vrij genomen, maar uiteraard wil ik vrij zijn als Sun het ook is dus zit ik aan deze 2 weken vast. Maar goed, ik ga wel even bij het nieuwjaarsontbijt langs en daarna gooi ik mijn kamerdeur dicht
Hier ook, op een deel van het management na danquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben wij nietOpen ruimtes he
afschuwelijk vond ik dat. ik ben meer een 'ieder zoveel mogelijk zijn eigen deur' tiepjequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben wij nietOpen ruimtes he
Heb je nou nooit meer wat van ze gehoord?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog een uitnodiging liggen voor een gezamenlijk kerstdiner a.s. met al mijn (toekomstige ex-)collega's bij een Australisch restaurant in Heemstede, maar ik denk dat ik dat maar aan mij voorbij laat gaan.
Jawel, dit soort uitnodigingen per mail.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je nou nooit meer wat van ze gehoord?
Hmmm...lekker danquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, dit soort uitnodigingen per mail.
Gewoon achterlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
een lijmspuiterij en een naai-atelierquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef PdeHoog het volgende:
Vibrator en glijmiddel in Fries kerstpakket
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een lijmspuiterij en een naai-atelier
Ja, echt fijn! Ik had ze graag even gesproken, maar nu kunnen we zondag fijn even wat dingetjes voorbereiden voor de reis en lekker koken ofzo. Meneer moet vandaag zijn verstandskies laten trekken, dus die zal misschien nog wel een beetje wappie zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef DarkElf het volgende:
lekker CF een zondag niets en gisteravond zei ik tegen de mr dat we zondag stoofpot eten en 's avonds onder een dekentje It's a wonderful life gaan kijken
! serieus!
Och hemel, dat is rot zeg! En jammer van het etentje. Hopelijk blijft het voorlopig bij dit incident, kun je snel een nieuwe datum prikken!quote:Oh en minder leuk; schone zus moest vanmorgen naar t ziekenhuis (stoma gaf grote problemen) dus die is helemaal afgepeigerd nu (wel weer thuis) na een nacht ellende dus t etentje gaat logischerwijs niet door.
Toch hoor je dit verdacht vaak, onvoorstelbaar hoe snel de band met ogenschijnlijk goede collega's kan vervagen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar - heb nog niet veel ervaring met 'collega's ' - een band is toch voornamelijk zakelijk? Ook al werk je jaar in en jaar uit met elkaar en deel je soms ook persoonlijk dingen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch hoor je dit verdacht vaak, onvoorstelbaar hoe snel de band met ogenschijnlijk goede collega's kan vervagen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
Stiles: Dexter ging niet vreemd met mij
Wisselt een beetje, heb toch wel een aantal collega's waarmee de band niet alleen strikt zakelijk is, maar in mijn geval met de meeste wel inderdaad, ik ben niet zo van het mengen van zakelijk en prive.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar - heb nog niet veel ervaring met 'collega's ' - een band is toch voornamelijk zakelijk? Ook al werk je jaar in en jaar uit met elkaar en deel je soms ook persoonlijk dingen?
Het is volgens mij meer een soort ongemakkelijk gevoel bij hun dat ze zich niet echt raad weten met mijn situatie en daarom maar niet even bellen ofzo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Toch hoor je dit verdacht vaak, onvoorstelbaar hoe snel de band met ogenschijnlijk goede collega's kan vervagen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Oef, opkomende vreetbui voordat je de AH inloopt in je pauze is niet handig. Buikpijn van de croissants, saucijzenbroodjes en de M&M's
Ja, stond gister in de krant dat het nieuws bekend was geworden net nadat bekend was gemaakt dat er een 6e seizoen komt.quote:
Oh arme meneer! Hoop dat hij er niet te veel last van krijgt. En een zondagje is idd nog even lekker om van alles te regelen, sowieso is het wel lekker om even een relaxzondag te hebben gezien je werkdrukquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, echt fijn! Ik had ze graag even gesproken, maar nu kunnen we zondag fijn even wat dingetjes voorbereiden voor de reis en lekker koken ofzo. Meneer moet vandaag zijn verstandskies laten trekken, dus die zal misschien nog wel een beetje wappie zijn
quote:En jij dus ook een lekkere zondagFijn!
Ja das wel de bedoeling. En zeker rot voor haar, heeft ze al een keer eerder gehad. Stoma' s zijn fantastische uitvindingen (als je het hele psychologische aspect 'even' vergeet, maar kan een hoop ellende gevenquote:[..]
Och hemel, dat is rot zeg! En jammer van het etentje. Hopelijk blijft het voorlopig bij dit incident, kun je snel een nieuwe datum prikken!
Dat zou ook zomaar kunnen ja!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer een soort ongemakkelijk gevoel bij hun dat ze zich niet echt raad weten met mijn situatie en daarom maar niet even bellen ofzo.
omquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Oef, opkomende vreetbui voordat je de AH inloopt in je pauze is niet handig. Buikpijn van de croissants, saucijzenbroodjes en de M&M's
Dan is het nog stom!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is volgens mij meer een soort ongemakkelijk gevoel bij hun dat ze zich niet echt raad weten met mijn situatie en daarom maar niet even bellen ofzo.
't Is niet dat het onverklaarbaar is, maar het is wel gewoon naarquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef golfer het volgende:
dat ja. vervelend hoor Gquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is niet dat het onverklaarbaar is, maar het is wel gewoon naar
Ah, 180 minuten beter voetballen en toch uitgeschakeld wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Anderlecht - Ajax in de Europa League.
Spinaziestamppotje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
wat eet iedereen vanavond? (ideetjes kom maar!)
quote:
Speu?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
wat eet iedereen vanavond? (ideetjes kom maar!)
Inderdaad: het is een puinzooi hier in de buurt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:18 schreef borisz het volgende:
Door de sneeuw is de Velsertunnel en Wijkertunnel dicht. Gaat lekker. Blijft ook nog wel even doorsneeuwen.
Speu, volgens google is dat een provincie in Cambodjaquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Speu?(oid) Leinbabe gaat kok'n
gaat vast weer kinderen werpenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef golfer het volgende:
Zo, maar even naar de persconferentie van Femke kijken.
Rubin Kazan - Twentequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, 180 minuten beter voetballen en toch uitgeschakeld worden
Leuk affiche, net als Bayern-Inter en Barca-Arsenal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef borisz het volgende:
Anderlecht - Ajax in de Europa League.
klotetegenstanders zegquote:
Wat een rotzooitje....quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:31 schreef golfer het volgende:
Intussen is de sneeuw overgegaan in onweer met hagel.
There's more in life then Google (tm)quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Speu, volgens google is dat een provincie in Cambodja
US vliegen we mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met United of Continental ofzo vliegt? In dat geval gewoon even aan de stewardess vragen, als je je er zorgen om maakt. Want ik weet natuurlijk ook niet precies hoe dat gaat op Philadelphia, ik ben er nooit geweest. Maar die Amerikaanse stewardessen zijn in mijn ervaring erg Amerikaans () en dus servicegericht, die kunnen het je zo in detail vertellen.
O rlyquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
There's more in life then Google (tm)![]()
nou ben benieuwd wat t is!quote:Een of ander zelf verzonnen recept van Lein's papa
ach dat zegt niets. Hormonenkuurtje gedaan en nu krijgt ze een 5lingquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte, maar ze is al best oud
Als dat al oud is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn eerste gedachte, maar ze is al best oud
Nee hoor, dat zal wel loslopen... Wel niet vergeten om op Vieques bij dat cafeetje aan het einde van de straat met het balkon boven zee cocktails te gaan drinken. En als je de cocktailvibe dan goed te pakken hebt: ik vond de zulu gin&tonic van Cantina La Reina de beste cocktail die ik ooit heb gedronken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Duderella het volgende:
Moet ik nog iemand de groeten doen CF, in good ol' Puerto Rico, of iets voor je meenemen (het lokale bananenprakje of zo?)
44 en kindjes krijgen is wèl oud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:39 schreef golfer het volgende:
Als dat al oud is.
Femkeziet er nog steeds lekker uit.
Ik hoor nét dat 't eigenlijk "preu" heetquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
O rly
[..]
nou ben benieuwd wat t is!
De NS site doet het niet... maar ja het is nog lang geen 5 uur.... collega die met rollator loopt en invalide is, loopt nu richting haar ingesneeuw autootje... hopelijk kan ze thuiskomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef golfer het volgende:
Inderdaad: het is een puinzooi hier in de buurt.
Hopelijk kan B. vanavond nog thuis komen met de trein.
yep, ik schrok ervan toen ik in colleges de cijfers kreeg te zien met risico's voor de baby enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
44 en kindjes krijgen is wèl oud.
* Noteert! *quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zal wel loslopen... Wel niet vergeten om op Vieques bij dat cafeetje aan het einde van de straat met het balkon boven zee cocktails te gaan drinken. En als je de cocktailvibe dan goed te pakken hebt: ik vond de zulu gin&tonic van Cantina La Reina de beste cocktail die ik ooit heb gedronken.
En lekker Coqui Fire kopen op Vieque, als je van pittig houdt.
AZ had Rubin Kazan ingemaakt in 2005. Moet Twente ook wel lukken. Is wel een pokkeeind fietsen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
klotetegenstanders zegNiet echt aansprekend, maar wel knap lastig.
Ja dat gaat rap tussen de 30e en 45equote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
yep, ik schrok ervan toen ik in colleges de cijfers kreeg te zien met risico's voor de baby enzo
vanaf je 30e stijgen die risico's echt heel snel, terwijl dat toch echt niet oud is
2005, dat zegt anno 2010/2011 niet echt veel meer natuurlijk. Compleet ander team inmiddels.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ had Rubin Kazan ingemaakt in 2005. Moet Twente ook wel lukken. Is wel een pokkeeind fietsen.
waarom houden we dan nog statistieken bij, he? he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
2005, dat zegt anno 2010/2011 niet echt veel meer natuurlijk. Compleet ander team inmiddels.
Vooral de afname van je vruchtbaarheid toch? Kans op afwijkingen wordt volgens mij pas significant groter bij 35 of ouder.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:44 schreef Sarabi het volgende:
yep, ik schrok ervan toen ik in colleges de cijfers kreeg te zien met risico's voor de baby enzo
vanaf je 30e stijgen die risico's echt heel snel, terwijl dat toch echt niet oud is
wat een pinnig hoofd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HuuuuOh en ze komt ook uit Venlo, net als Wilders
Oeh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral de afname van je vruchtbaarheid toch? Kans op afwijkingen wordt volgens mij pas significant groter bij 35 of ouder.
Dude, kijk eens? Beetje toeristisch, maar ik vond ze lekker
Gehakt bakken met wat ketjap en in een ovenschaal gooien. Prei en champignons bakken en bovenop het gehakt gooien. Dan aardappelpuree maken, erop gooien en een poosje in de oven zetten.quote:
lekker winters.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gehakt bakken met wat ketjap en in een ovenschaal gooien. Prei en champignons bakken en bovenop het gehakt gooien. Dan aardappelpuree maken, erop gooien en een poosje in de oven zetten.
Oude foto. Zo ziet ze er nu uit:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HuuuuBaas in eigen buik!
Oh en ze komt ook uit Venlo, net als Wilders
Ik hou helemaal geen statistieken bij op dit gebiedquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
waarom houden we dan nog statistieken bij, he? he?
Hmm ik dacht dat het juist wel over afwijkingen ging.....maar is alweer een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral de afname van je vruchtbaarheid toch? Kans op afwijkingen wordt volgens mij pas significant groter bij 35 of ouder.
Dude, kijk eens? Beetje toeristisch, maar ik vond ze lekker
Vrouwen met knoopkettingen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oude foto. Zo ziet ze er nu uit:
[ afbeelding ]
ik snap nooit wat er mooi aan is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vrouwen met knoopkettingen...
Ik word er altijd een beetje bang van.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:
oh ja dat ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t vooral studentikoos geloof ik
Volgens mij wordt pas vanaf 35/36 extra prenatale diagnostiek vergoed. Maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik dacht dat het juist wel over afwijkingen ging.....maar is alweer een paar jaar geleden.
Hoe dan ook wil ik wel kinderen voor mijn 30edus maar eens doorstuderen
Maar deze is ook wel heel lelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik snap nooit wat er mooi aan is.
"ben je naar de kapper geweest?'quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis ook niet mooi, het is anders
Het liefst had ik al een paar jaar kinderen, ik zeg het ook echt al heel lang dat ik kinderen wil.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij wordt pas vanaf 35/36 extra prenatale diagnostiek vergoed. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Afijn, een slimme meid krijgt haar kind op tijd, jeweetsMocht ik er nog aan beginnen, dan ga ik het echt niet meer redden voor mijn 30e
Pasta met rode meuk, aardappelpuree uit een zakjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef DarkElf het volgende:
oh ja dat ook.
past in de rij: pasta met spinazie á la bloep en spekjes (of boursin en champignons)
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:55 schreef Sarabi het volgende:
Het liefst had ik al een paar jaar kinderen, ik zeg het ook echt al heel lang dat ik kinderen wil.
Maarja soms moet je ook een beetje praktisch nadenken dus eerst afstuderen en dan toch nog een paar jaar werken
Jaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren op de muur van de cocktailbar
[ afbeelding ]
Leuk, maar ik vind 't lekkerder met limoenenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren op de muur van de cocktailbar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is 'een paar jaar werken' overrated bij pedagogiek - da's toch typisch een broedse-vrouwenstudie, er zijn vast veel parttimers werkzaam in die branche... Dus hup! Baren maar!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
oh de mr wil friet vanavond
tis ieder voor zich want ik wil iets gezonds en vegetarisch
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk, maar ik vind 't lekkerder met limoenen
Volgens mij is 'een paar jaar werken' overrated bij pedagogiek - da's toch typisch een broedse-vrouwenstudie, er zijn vast veel parttimers werkzaam in die branche... Dus hup! Baren maar!
Dit is ook wel een hele grotequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Duderella het volgende:
quote:Halsema wil de komende tijd "intens van mijn midlifecrisis gaan genieten."
OMG, dat gaat wat wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)wegen-randstad-.html
Ik geloof dat ik heel blij ben dat ik vandaag vakantie hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef golfer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)wegen-randstad-.html
Dat is meer dan de feitelijke afstandquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef golfer het volgende:
Amsterdam-Hoevelaken: 40 kilometer file.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
Hmm... kom we gaan eens een gokje wagen
* TAV74 gooit stapel papier blind in de papiercontainer.
Klaar
Dat vroeg ik me ook al af!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is meer dan de feitelijke afstand
Nee johquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Er werden net kerstpakketten weggereden. Zou ik er ook een krijgen?
Wat filosofischquote:DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat filosofisch
Moet ik wel de deur uit?
Word ik er gelukkiger van?
Waartoe zijn wij hier op aard?
Lekker tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
Hmm,, het besef dringt langzaam door dat ik met die laatste actie de vakantie wel heel erg dichtbij heb gebracht ineens
Wat is een bedienpost?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
Nee Steer ik probeer er ook al op te komen
Ze zijn hier bezig met de telefoonlijnen, nu wordt ik gebeld door een bedienpost
Waarom wel?quote:
quote:
In Groningen is niets aan de hand, vooral Randstad en zuiden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom wel?Ik vraag me trouwens af hoe het met Lie gaat
Die moest ff op en neer naar Groningen
En anders komt dat belangrijke 3 januari welquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zit me alleen nog even af te vragen of ik niet nog iets belangrijks vergeet, en als dat over 20 minuten nog steeds niet zo lijkt te zijn ga ik de trein pakken
Ah. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In Groningen is niets aan de hand, vooral Randstad en zuiden.
Nou maar hopen dat je niets te binnen schietquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef TAV74 het volgende:
Zit me alleen nog even af te vragen of ik niet nog iets belangrijks vergeet, en als dat over 20 minuten nog steeds niet zo lijkt te zijn ga ik de trein pakken
Dus?quote:
Misschien welquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus?Staat er in de CAO dan dat kerstpakketten moeten worden verstrekt?
Ja johquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef Isabeau het volgende:
P, beetje vreemd om dat zo te vragen ja. Iets met fatsoen en internet
Succesquote:
Stand van zaken tot nu toe op de balkonrand (alleen vandaag dus gevallen):quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef TAV74 het volgende:
In Groningen is niets aan de hand, vooral Randstad en zuiden.
Wowquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Stand van zaken tot nu toe op de balkonrand (alleen vandaag dus gevallen):
[ afbeelding ]
owww je hebt nog wel ffquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer tegen een uur of 4/half 5 wil ik weten of er nog een stoptrein rijdt van Uitgeest naar Amsterdam....
Typisch NS weerquote:Website NS ligt eruit
Uitgegeven: 17 december 2010 13:00
Laatst gewijzigd: 17 december 2010 13:38
AMSTERDAM - NS.nl, de website van de Nederlandse Spoorwegen is vanaf vrijdagmiddag 12.30 uur niet bereikbaar.
© NU.nl/Ronald Rijntjes
De website is niet bereikbaar vanwege een technische storing bij KPN en niet door extreme drukte wegens het winterweer, zo meldt de NS via Twitter.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat filosofisch
Moet ik wel de deur uit?
Word ik er gelukkiger van?
Waartoe zijn wij hier op aard?
En het blijft maar doorgaan.quote:
ja dat ken ik zo meten , op ons terras ligt op sommige plekken ook een laag van 8 cmquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Stand van zaken tot nu toe op de balkonrand (alleen vandaag dus gevallen):
[ afbeelding ]
oh oh... helpt preventief pijnstilling nemen niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Urgh, volgens mij voel ik een migraine-aanval opkomen... Maar even hard doorbikkelen tot het echt niet meer gaat.
Al gedaan, maar het lijkt geen zoden aan de dijk te zettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:23 schreef DarkElf het volgende:
oh oh... helpt preventief pijnstilling nemen niet?
Als het migraine is houd niks het tegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
Al gedaan, maar het lijkt geen zoden aan de dijk te zetten
Hier nu 19 cm en als ik de buienradar bekijk zitten we nog voorlopig wel precies onder die strook die er nog aankomt.quote:
*reply all* "Yes"quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
We hebben een S![]()
We hebben een C![]()
We hebben een H![]()
We hebben een O![]()
We hebben een N![]()
We hebben een E![]()
We hebben een M![]()
We hebben een A![]()
We hebben een I![]()
We hebben een L![]()
We hebben een B![]()
We hebben een O![]()
We hebben een X![]()
SCHONE MAILBOX
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Urgh, volgens mij voel ik een migraine-aanval opkomen... Maar even hard doorbikkelen tot het echt niet meer gaat.
Ik heb nog geen vakantie hoor krak! Nog lange niet (althans, zo voelt het).quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn vader nam altijd een dag eerder vakantie, ontspanningshoofdpijn.
Sterkte CF!
Mooi. Goeie reis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Niks vergeten, rustig weer, TAV gaat afzwaaien en richting station. Tot straks
Have funquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Niks vergeten, rustig weer, TAV gaat afzwaaien en richting station. Tot straks
Ik ben ook nog naar de stad gegleden vanmorgen. 5 kwartier heen en 45 min terugquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier nu 19 cm en als ik de buienradar bekijk zitten we nog voorlopig wel precies onder die strook die er nog aankomt.
Ben benieuwd of B.straks thuis kan komen.
Onze zomerse tuinposter geeft wat contrast met de huidige situatie:quote:
Tof man, die vogels tov de sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.imagebam.com/image/04e71e111289307
sneeuwpics!
Ja hé? Ik heb net nog een leuke gemaakt, even uploaden..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof man, die vogels tov de sneeuw
Kom maar langs hoor, je moet wel geduld hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof man, die vogels tov de sneeuwMisschien moet ik maar bij julle komen zitten met die 100-400
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |