Eerste generatie volgens mij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:51 schreef Mascini het volgende:
welke generatie is het? is ie klein en rechthoekig, lang en rechthoekig, heel klein en dun? foto misschien?
Joh, als je niet normaal kan doen, waarom post je dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef rubje het volgende:
heel klein? Doe maar gewoon een grote zelfgeschoten GROTE foto eer ik een bod plaats.
Ik vond van welquote:
Beetje raar, ben je iets aan het verkopen. Leen je hem even 2 dagen uit, of weet ik veel wat je ermee van plan bent. Beetje raar dit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Twijfel nog even doorDe iPod is de komende twee dagen gereserveerd.
Nee hoor. Iemand heeft aangegeven interesse te hebben in de iPod en die te willen kopen. Ik geef hem twee dagen om daadwerkelijk het geld over te boeken. Zo niet, dan gaan we weer gezellig verder. Lijkt me wel zo eerlijk toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje raar, ben je iets aan het verkopen. Leen je hem even 2 dagen uit, of weet ik veel wat je ermee van plan bent. Beetje raar dit.
O, het kwam naar voren van dat jij hem even 2 dagen nodig had of dat je hem even 2 dagen uitleende. Daarom.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Iemand heeft aangegeven interesse te hebben in de iPod en die te willen kopen. Ik geef hem twee dagen om daadwerkelijk het geld over te boeken. Zo niet, dan gaan we weer gezellig verder. Lijkt me wel zo eerlijk toch?
Is de tweede generatiequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerste generatie volgens mij.
[ afbeelding ]
Yupquote:Op zondag 19 december 2010 23:32 schreef Paul het volgende:
Maar hij ziet er dus zo uit?
[ afbeelding ]
Ja? Okquote:
Okquote:
15 EUR + 2.65 in een bubbeltjesenvelopquote:Op maandag 20 december 2010 01:02 schreef Funkdude het volgende:
15 euro inclusief verzenden in een bubbeltjes envelop?
Ok. Maar ik krijg nu ook vanuit andere hoeken vragen. Wil je hem of niet? Dit blijft wat vrijblijvend andersquote:Op maandag 20 december 2010 15:15 schreef Funkdude het volgende:
ah ja dat was ik vergeten. De dock is inderdaad nogal lastig in een envelop te stoppen. Misschien dat ik begin volgende week langs Delft kan komen om hem op te halen. Je hoeft hem iig niet te reserveren ofzo, ik laat wel weten of het dan uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |