omdat je twee keer opgesloten hebt gezeten zonder water en broodquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik 63, ben deze maand 3 kilo afgevallen en ik weet niet waarom
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je twee keer opgesloten hebt gezeten zonder water en brood
Kom mij ff plagenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, even de buren plagen. Heb Ben Saunders - If you don't know me by now keihard opstaan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef MissBitchy het volgende:
Zo, even de buren plagen. Heb Ben Saunders - If you don't know me by now keihard opstaan
Geen probleemquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil niet meer op de weegschaal staan. Ik kom iedere dag een kilo aan.
Ik boek mijn eigen huisje wel voor de maart-meet
nietesquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En er is ook nog ruimte voor de rest
Heul niet, jij moet moet moet bij mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil niet meer op de weegschaal staan. Ik kom iedere dag een kilo aan.
Ik boek mijn eigen huisje wel voor de maart-meet
Ik niet, ik ben een watje wat dat betreftquote:
Er is nog wel wat loopruimte rondomquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, jij moet moet moet bij mij
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil het nog steeds eens "een keer" doen
...
maar niet deze keer
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is nog wel wat loopruimte rondom![]()
Oh even opnieuw opstarten en dan kom ik terig in IE8
woei, vooruitgangquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er is nog wel wat loopruimte rondom![]()
Oh even opnieuw opstarten en dan kom ik terig in IE8
niet? Ik heb altijd gezegd het wel eens willen doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie de lol niet in van een nieuwjaarsduik.
Hoelang ben je dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent 1 cm langer doos haha
68 is perfect voor jou, zolang je er maar gezond uitziet en voelt
dit dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie de lol niet in van een nieuwjaarsduik.
precies...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is koud, je moet half naakt over het strand rennen, er zijn camera's, het is koud, je wordt nat... ik snap het niet.
Ah, ik ben gelukkig geen volger van het Staceyisme.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies...
Het is zo slecht dat het leuk is [/stacey]
ze zegt net dat het 1 cm scheeltquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar siepie heeft altijd hakken aan en ik platte schoenen....
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ik ben gelukkig geen volger van het Staceyisme.
Barebackenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
nou, met de ruggen tegen elkaar en meten
Thanksquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
enjoy your slightly-less-crappy internet
uhuh, microsoft kan al bijna zo goed internet interpreteren als mozilla en consorten dat 3 jaar geleden dedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks![]()
Het gaat wel een stuk soepeler en grappig...het menu 'reset' tot en met 'nieuwe topics', is nu niet meer links op de pagina in elkaar gepropt
Als je maar voorzichtig doet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
De meest ervaren chauffeurs zeggen dat er hasst niet meer te rijden is, ik moet zo nog
Sneeuwt het daar non-stop ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
De meest ervaren chauffeurs zeggen dat er hasst niet meer te rijden is, ik moet zo nog
Nou ja ik ben er maar even blij mee. De volgende up-grade is over 8 jaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, microsoft kan al bijna zo goed internet interpreteren als mozilla en consorten dat 3 jaar geleden deden
wel voorzichtig doen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
De meest ervaren chauffeurs zeggen dat er haast niet meer te rijden is, ik moet zo nog
Hier welquote:
doe je wel voorzichtig dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
De meest ervaren chauffeurs zeggen dat er haast niet meer te rijden is, ik moet zo nog
Nu ff niet maar t vriest op.quote:
Oja, natuurlijk, supergladquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ff niet maar t vriest op.
Miran ik ben 1.68/69 en die hakken zijn maar 5 cm
Nog geen 5 centimeter, denk ik. Maar het begint weer te sneeuwen.quote:
dus dan ben ik langer denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu ff niet maar t vriest op.
Miran ik ben 1.68/69 en die hakken zijn maar 5 cm
sneeuwquote:
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
mooie foto,maar is het zo donker bij jou?
en geen fototoestel bij je zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, ik zag laast iets bizars, maar het smolt weg voor m'n ogen, een boom die helemaal vol hing met draden van ijs, zag er echt heel onwerkelijk uit
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de laatste.... mijn hond vind die sneeuw maar niks... wilde zo snel mogelijk naar binnen
Dit is bij ons aan de zijkant van het rijtje op het dijkje
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de laatste.... mijn hond vind die sneeuw maar niks... wilde zo snel mogelijk naar binnen
Dit is bij ons aan de zijkant van het rijtje op het dijkje
[ afbeelding ]
geen idee misschien in DE?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bestaat er al ergens op fok een sneeuwfoto topic?
neequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en geen fototoestel bij je zeker
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama heeft een nieuwe functie gekregen, ze is coordinator geworden
Gewoon eeen salaris verhoging van 500 euro (bruto)
Blij voor haar want ze stond al jaren stil
Superquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Zonnetje hierquote:
Mijn kamer opruimen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ze was helemaal blijWel per 01-01-2011 .... maar toch lekker
Pffff ik moet hier wat gaan doen in huis
maar nergens zin in
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
De chili-mango chips is er niet meer
De wedstrijd liep tot eind November, ik weet niet hoe het nu gaat, er komt een winnaar en die chips komt dan in de winkel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Ik ben vergeten in te slaan
Door het lijnen heb ik al 5 weken geen chips meer... En ik wilde met de meet toch echt wel een handje chilli-mango eten
Ik vind het net een kleffe hap patat met saus, alsof je een pond vet hebt gegetenquote:
Oorlogquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ik heb zin in kleffe patat (friet!!!!)
Ik hoop dat iedereen een beetje rustig aan doet in het verkeerd en niet alsnog snel-snel-snel thuis wilt zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga in ieder geval niet te laat naar huis.
In januari/februari ben ik ook al een keer niet thuis gekomen door de sneeuw
Hoeveel ligt er bij jou Miauw?quote:
Hier ookquote:
speciaal een staande ovatie voor jouquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
Ik ben gewoon mijn bed uit gekomen
En omdat jullie nu vast allemaal aan het klappen zij, doe ik nu ff een diepe buigen..
dankudanku
Dankudankuquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
speciaal een staande ovatie voor jou
Het is heel verradelijk en gladquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef Kally het volgende:
Omg hier een grote ijsbaan
Ik zag auto's met hun wielen naar voren opzij schuiven, ik reed 5 km, ik die altijd te hard rijd
Ik denk wel zo'n 10 cm. De bussen rijden hier al niet meer.quote:
Het werkt dus nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het voor elkaar gekregen dat die CV-shit niet meer op mijn prikbord komt
hier ook niet meer geloof ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk wel zo'n 10 cm. De bussen rijden hier al niet meer.
Dat wordt lopen naar huis
Ja en ik ga de deur niet meer uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heel verradelijk en glad
maar je bent dus wel veilig aangekomen?
Moet je perse naar college dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh ik hoop dat de bussen hier gewoon blijven rijden, anders moet ik denk ik ruim een uur of anderhalf door de sneeuw banjeren om naar college te komen, dat weer terug banjeren, eten, dan weer naar het station banjeren en dan hopen dat de treinen blijven rijden vanavond.
Fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
Door de sneeuw is de horzion hier scheef waardoor het lijkt of alle auto's scheef hangen
dat heb ik een keer gehad met ijzel, mijn bus geeld de halte in en ik kreeg hem er niet meer uitquote:
ik heb helaas geen camera, maar ik denk dat het op een foto ook niet uit komtquote:
glij... boem zal het geweest zijnquote:
Ja, er wordt een take-home-tentamen uitgedeeld.quote:
In Zuid-Holland is het het ergst hoorde ik op het nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef iBenny het volgende:
Als ik zo naar buiten kijk, dan heb ik zoiets van waar hebben jullie het over
We hebben hier een klein laagje sneeuw.. En er komt iets van vlokjes naar beneden
En dat staat niet online ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er wordt een take-home-tentamen uitgedeeld.
Contact opnemen met de docent? Gezien de weersomstandigheden ben je vast niet de enigequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er wordt een take-home-tentamen uitgedeeld.
Wij hadden kerstborrel op werk, maar die is al gecancelledquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk wel of ik weg ga nog vanavond, wel zin in maar dan ben ik uren onderweg
Op zich kon ik wel rijden hoor, maar dan wel met 10-15 km per uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd of het op Zuid zoveel erger is dan in de rest van 010 danIk moet zo nog wel thuiskomen
Toen ik vanochtend wegging kon ik in Zuid zelf nog wel 20-30 rijden, maar ook bij ieder stoplicht idd slippend wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich kon ik wel rijden hoor, maar dan wel met 10-15 km per uurSommigen stukken 5 km
En ik reed in de corsa en die heeft geen winterbanden, en dan merk je het verschil meteen. Op een gegeven moment stond ik voor het stoplicht en kreeg het behoorlijk heetIk kwam niet meer vooruit
Dus toen geen gas gegeven, en koppeling oplaten komen... toen ging het wel redelijk, maar met spinnende banden
Maar normaal gesproken hebben Miauw en ik wel dezelfde weer dingen (of vlak achter elkaar), maar ik merk er niks vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Zuid-Holland is het het ergst hoorde ik op het nieuws
En mogen jullie nog eerder naar huis? Of denkt de baas.... jullie bekijken het maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wegging kon ik in Zuid zelf nog wel 20-30 rijden, maar ook bij ieder stoplicht idd slippend wegop de snelweg was het pas echt drama, daar 10 - 20max gereden, maar er stond geloof ik ook 17km file
Als de bussen niet rijden ga ik niet, dan vraag ik wel of ze het wil mailen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Contact opnemen met de docent? Gezien de weersomstandigheden ben je vast niet de enige
Spinnende banden staan wel stoerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zich kon ik wel rijden hoor, maar dan wel met 10-15 km per uurSommigen stukken 5 km
En ik reed in de corsa en die heeft geen winterbanden, en dan merk je het verschil meteen. Op een gegeven moment stond ik voor het stoplicht en kreeg het behoorlijk heetIk kwam niet meer vooruit
Dus toen geen gas gegeven, en koppeling oplaten komen... toen ging het wel redelijk, maar met spinnende banden
Nou ik heb om 15u nog een afspraak in de stadquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En mogen jullie nog eerder naar huis? Of denkt de baas.... jullie bekijken het maar
Ik stond vorig weekend achter een Corvettequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spinnende banden staan wel stoer![]()
Oh ik heb al 14 jaar geen auto meer gereden. Volgens mij moet ik opnieuw afrijden
Het komt zo denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken hebben Miauw en ik wel dezelfde weer dingen (of vlak achter elkaar), maar ik merk er niks van
Hier een stuk zo erg, 3 cm aangestampte sneeuw, het glom gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ben benieuwd of het op Zuid zoveel erger is dan in de rest van 010 danIk moet zo nog wel thuiskomen
Het begint nu netquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het komt zo denk ik
Het sneeuwt hier nu weer kleine vlokjes![]()
Heb al sneeuwballengevecht gehouden met collega'sbinnen
Ja dat merkte ik net al toen ik buiten liepquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier een stuk zo erg, 3 cm aangestanpte sneeuw, het glom gewoon
Almere toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken hebben Miauw en ik wel dezelfde weer dingen (of vlak achter elkaar), maar ik merk er niks van
ik zal nu alvast weggaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik heb om 15u nog een afspraak in de stadDus ik ga om 14u hier weg (Alexandrium), moet lukken in een uur naar de Rochussenstraat te komen, en daar vandaan ga ik dan meteen na die afspraak weg, en is het zo de Maastunnel in, dus hoop dat 't meevalt.
Valt wel mee dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Almere toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar tis nog geen 12kmquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zal nu alvast weggaanHet is echt een drama
Een chauffeuse heeft 2 uur gedaan om Vlaardingen uit te komenquote:
Euwquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Een chauffeuse heeft 2 uur gedaan om Vlaardingen uit te komen
Als ik nu ga rijden, dan ben ik er om 23:55 uurquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
c_a, wanneer gaan we knikkeren?
Nu zie ik de tegels nog een beetje... straks niet meer
Ja er staat hier voor mijn deur een filequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik nu ga rijden, dan ben ik er om 23:55 uur
Ring Rotterdam staat vastquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk hier op de A20 uit, dat lijkt wel redelijk te rijden, maar ik zie online idd dat het verder op de gehele ring ook chaos is. En helemaal binnendoor zal ook niet veel opschieten nu gok ik
Wut? Nu al, hebben ze niet geleerd vorig jaar?quote:
Een vriend van mij werkt bij een bedrijf dat strooizooi op basis van nanotechnologie maakt ofzo, die loopt heel de dag al te bleren dat het euro's sneeuwtquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij een bedrijf dat strooizooi op basis van nanotechnologie maakt ofzo, die loopt heel de dag al te bleren dat het euro's sneeuwt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij een bedrijf dat strooizooi op basis van nanotechnologie maakt ofzo, die loopt heel de dag al te bleren dat het euro's sneeuwt
Kloptquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik het plaatje goed zie gaat het vanavond weer sneeuwen bij mij miranda??
Mijn moeder werkt bij de Stadswerf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Wut? Nu al, hebben ze niet geleerd vorig jaar?
Ik wou dat ik het had verzonnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nu niet hoor.. Naja, ben nu in groningen.. Wacht op mn trein..quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KloptNu en om 19:00 uur ongeveer
Die is leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
Onze Winnie the pooh boom
http://imgur.com/MkXkt.jpg
http://imgur.com/ZnUmy.jpg
ja 1 uur.... maar iet veel... in Zuid-Holland is het ergerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nu niet hoor.. Naja, ben nu in groningen.. Wacht op mn trein..
En dan 19 uur tot snachts?
grrr.. Kga wel bij simoon wonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 1 uur.... maar iet veel... in Zuid-Holland is het erger
Gezelligquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
grrr.. Kga wel bij simoon wonen
hihi!! Hoop dat de treinen beetje normaal rijden zondag! Ze pakken legally blonde niet van me af. Hahah :pquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Is ook makkelijker met afspreken en reizen enzo
Kunnen julie bij mij op visite komen... gaan we Kinecten
past ie ook??quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
De muts is binnen Patrique, dank je wel!
En ook een kaartje van Bart!
Schiet op danquote:
Maar maar... Ik weet het niet meer! Nu Joan eruit is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiet op dan![]()
Ik doe er helegaar niet aan mee
Benquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar maar... Ik weet het niet meer! Nu Joan eruit is...
Ja, goed te doen.quote:
Bartquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
wil je dat even per whatsapp sturenquote:
Ben of Kimquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Liever Kim dan Ben.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu toch maar voor Ben ga. Ook al ben ik een beetje bang voor hem.
ahwquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu toch maar voor Ben ga. Ook al ben ik een beetje bang voor hem.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even weg, tot volgend jaar
(ik kom voor mijn vakantie nog wel ff zwaaien)
Die tatoeages op zijn hoofd vind ik een beetje apart, maar als ie een petje op heeft...quote:
Daaaaag, veel plezier!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
Fijne vakantie !quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
Die op zijn hoofd vind ik ook minder, terwijl ik gek ben op tattoo'squote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die tatoeages op zijn hoofd vind ik een beetje apart, maar als ie een petje op heeft...
Wisten jullie trouwens dat ie een kindje heeft?
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
WUTquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Miauw.. Vertel dat verhaal van je zus en ben eens?!
Die wordt eruitgeschopt om Esther (of hoe heet ze) er in te houden, onder het mom van 'die komt er toch wel'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Lenny maakt ook wel een grote kans
Nah, dat denk ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die wordt eruitgeschopt om Esther (of hoe heet ze) er in te houden, onder het mom van 'die komt er toch wel'.
Hij faalde ontzettend in het theaterquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Lenny. Vast een aardige kerel, maar reggae is het niet voor mij.
quote:DEN HAAG - De ANWB waarschuwt iedereen die de weg op wil, zich af te vragen of dat wel echt moet.
Een woordvoerder van de dienst sprak tegen half een vrijdagmiddag van een ''complete chaos'' op de snelwegen in de hele Randstad en Utrecht en van een ''dramatische'' toestand.
Het verkeer op zowel de knooppunten Oudenrijn bij Utrecht als het Prins Clausplein bij Den Haag staat volledig vast. Dat zijn twee belangrijke knooppunten in ons snelwegennet.
''Iedereen moet zich afvragen of hij wel wil vertrekken. Neem voor vertrek contact op met de plaats van bestemming om te horen hoe het daar is'', aldus de woordvoerder. Volgens hem begint de situatie ''problematisch'' te worden. Rond half een stond er nog steeds tegen de tweehonderd kilometer file op de Nederlandse wegen.
Amsterdam
Het openbaarvervoerbedrijf GVB zette vrijdag aan het begin van de middag alle bussen die in Amsterdam en omgeving rijden, aan de kant. In verband met de gladheid is het volgens een woordvoerster niet meer verantwoord om door te rijden.
Om 12.30 uur werd de beslissing genomen om alle bussen van de weg te halen. ''Afhankelijk van de lokale situatie op de weg konden chauffeurs hun ronde afmaken en de bus in de remise parkeren, of moesten ze onderweg de bus stilzetten.''
Het metro- en tramverkeer in de hoofdstad ondervindt geen hinder van de sneeuwval.
Noord-Holland Noord
De busdienstregeling in Noord-Holland Noord is door de sneeuwval verstoord. Connexxion laat weten dat busreizigers in Zaandam rekening moeten houden met vertraging tot 45 minuten.
In Alkmaar rijden de bussen met vijftien tot dertig minuten vertraging.
Rotterdam
In Rotterdam rijden de bussen van openbaarvervoersmaatschappij RET niet meer op Rotterdam-Zuid. Volgens de buschauffeurs is het niet meer verantwoord om nu nog te rijden.
Ook buslijn 32 van Rotterdam-Noord richting het centrum is voorlopig stilgelegd, omdat die over de Willemsbrug gaat en dat is te risicovol, aldus de woordvoerder.
Vanaf elf uur kwamen er op het hoofdkantoor van de RET berichten van buschauffeurs op Rotterdam-Zuid binnen dat het te gevaarlijk werd op de weg. Daarop is besloten om de bussen naar binnen te halen.
Man en macht
Een woordvoerder van reinigingsbedrijf Roteb in Rotterdam zegt met man en macht te werken aan de gladheid en aan sneeuwvrije wegen in de stad.
''Maar door de hevige sneeuwval is er niet altijd tegen op te schuiven en te strooien.'' Een ander probleem is de drukte op de weg. Op sommige wegen op Rotterdam-Zuid staat het verkeer vast en daardoor ook de strooi- en schuifwagens.
Bekijk ons weer- en fileoverzicht en de lezersfoto's van het winterweer. En volg twitterberichten over het weer via NUlive.
Succes!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ik ga maar es naar R'dam centrum proberen te komen, en daarna om 16u naar Zuid
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ik ga maar es naar R'dam centrum proberen te komen, en daarna om 16u naar Zuid
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Er komt nu wel een flinke lading sneeuw naar benedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ligt er veel sneeuw in almere Benny?
oo valt meequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt nu wel een flinke lading sneeuw naar beneden
En op de grond ligt iets van 4 a 5 cm... niet veel dus
rijdt de trein welquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet met de trein naar Zutphen te gaan, ben bang dat ik daar morgenochtend pas aan kom ofzo.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier nog wel... ze zitten zelfs bomvol
amsterdamquote:
[..]quote:
Fuck if I know.quote:
Daar ben ik een keer geweest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:15 schreef Chowi het volgende:
Ik durf niet met de trein naar Zutphen te gaan, ben bang dat ik daar morgenochtend pas aan kom ofzo.
http://www.9292ov.nl/9292OV4.aspquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fuck if I know.. NS site ligt eruit. Maar zag op traphic.nl dat de trein maar tot Deventer rijdt en dat is niet ver genoeg.
. Weet alleen niet hoe betrouwbaar en up to date die site is.
Ja dat wel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus op zich is het wel te lopen...
waarquote:
Vertrektijden van bussen check ik allang niet meer op 9292ov. Daar klopt echt geen biet van. Van de dichtstbijzijnde bushalte hier staan de vertrektijden van vorig jaar nog op de site...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.9292ov.nl/9292OV4.asp
Er staat daar wel dat er hier geen bussen rijden, maar ik zie ze gewoon rijden
Ohw, hier klopt het wel gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertrektijden van bussen check ik allang niet meer op 9292ov. Daar klopt echt geen biet van. Van de dichtstbijzijnde bushalte hier staan de vertrektijden van vorig jaar nog op de site...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |