Ik moet in Duitsland zien te komen voor ik insneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:40 schreef Zolcon het volgende:
Morgen komt er precies rond mijn tentamen een sneeuwfront overschuiven volgens buienradar. dan maar even een metro eerder nemen voor de zekerheid
Jij hebt een hekel aan taalkwesties in de SC kennelijk, IK aan "serieuze" posts om 00:41 uur..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben het, maar dat zal voor weinig verwondering zorgen, niet eens met fokthesystem.
Hij gaat uit van de gelijke verdeling van grondstoffen - materieel - maar neemt in het volledige stuk niet eenmaal het woord 'talent' of 'intelligentie' op in zijn aversie tegen kapitaalconcentratie.
Hier sluit ik me bij aan. Wat denk hij welquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan taalkwesties in de SC kennelijk, IK aan "serieuze" posts om 00:41 uur..
Heb je winterbanden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet in Duitsland zien te komen voor ik insneeuw
Die foto hoorde hierbijquote:
Klikte per ongelijk de verkeerde post aan.quote:
Neuh, maar dat hoeft ook niet.. We gaan niet met mijn stokoude autoquote:
Je grote vriend was degene die dat zij tegen mevr Merkel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto hoorde hierbij
[..]
Klikte per ongelijk de verkeerde post aan.
Truste Zol! En succes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen weltrusten.
Php, ik meen het allemaal niet. Ik vind je best een aardige gast.
Je bent alleen zo overgevoelig en je stemt PVV. Dat maakt het verdomt lastig om aardig te doen
Subtiele hint voor je aversie tegen serieuze posts:quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan taalkwesties in de SC kennelijk, IK aan "serieuze" posts om 00:41 uur..
Mwah, ik ''was of ben'' serieus van plan om pvv te stemmen in maart, alleen is er iets tussengekomen waardoor ik twijfel. Maar bij de 2e kamer verkiezingen zou ik niet gauw pvv stemmen, Wilders heeft het voor zichzelf onmogelijk gemaakt om premier te worden. Dan kies ik gewoon voor de VVD waar mijn affiniteit ook meer ligt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:43 schreef Zolcon het volgende:
Iedereen weltrusten.
Php, ik meen het allemaal niet. Ik vind je best een aardige gast.
Je bent alleen zo overgevoelig en je stemt PVV. Dat maakt het verdomt lastig om aardig te doen
Dank jequote:
Neuh, POL SC bevalt vooralsnog prima.. Sommige momenten uitgezonderdquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Subtiele hint voor je aversie tegen serieuze posts:
Onzin voor je leven!
Is verplicht in Duitsland hequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, maar dat hoeft ook niet.. We gaan niet met mijn stokoude auto
Dankquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dank jeik ga het gewoon halen hoor, ik heb er vertrouwen in.
Heel fijn weekend jijGenoeg drinken (van die walgelijke gluhwein) daar knap je van op!
Kleine smetquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, POL SC bevalt vooralsnog prima.. Sommige momenten uitgezonderd
Heb het gehoord ja.. Maar de auto waar me mee gaan zou die sinds dinsdag moeten hebben.. Dus: komt goed!quote:
Vrijzinnigheid doen we niet aan. Je past je aan aan ONZE vrijheid ja!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleine smet.
Maar laat mij dan ook serieus posten.
Anders ga ook ik huilen
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleine smet.
Maar laat mij dan ook serieus posten.
Anders ga ook ik huilen
Ik ben ertussen gekomen hehquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik ''was of ben'' serieus van plan om pvv te stemmen in maart, alleen is er iets tussengekomen waardoor ik twijfel. Maar bij de 2e kamer verkiezingen zou ik niet gauw pvv stemmen, Wilders heeft het voor zichzelf onmogelijk gemaakt om premier te worden. Dan kies ik gewoon voor de VVD waar mijn affiniteit ook meer ligt.
Absoluut nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!Maar dan geen serieuze reactie van mij verwachten he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |