We kunnen beginnen bij het ontslaan van al onze politici.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij op het niveau zitten van de Boston region of de Kyoto valley als onbeduidend, raarpratend en zuinig Randstad-landje?
of.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
Laatste dag voor de vakantie, ben benieuwd als we nog wat aan kerst doen op school.
ja ik schrijf YUPpen omdat het een afkorting is. weet niet waarom eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
We kunnen beginnen bij het ontslaan van al onze politici.
En de stap meteen daarna is... ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef Picchia het volgende:
We kunnen beginnen bij het ontslaan van al onze politici.
Dat is het punt niet lieffie.. Het punt is dat jij meestal roept dat het volledig correct NL is en degenen die je verbeteren uitmaakt voor dom..quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet donders goed wat ik bedoel. Ze zeggen wel eens ''wie een hond wil slaan kan altijd een stok vinden'', nou dat lijkt mij prima van toepassing op jou. Natuurlijk maak ik vorm spel en taalfouten. Wie niet?
Een dink is nog leukerquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja ik schrijf YUPpen omdat het een afkorting is. weet niet waarom eigenlijk
Welke stap daarna?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En de stap meteen daarna is... ?
Afschaffen van overige papierschuivende ambtenaren?quote:
Domme Indiaan Neukt Koe?quote:
00.23? ja nogal!quote:
Na je : "We kunnen beginnen bij het ontslaan van al onze politici.quote:
nee, 19:00 tot 22:00 -_-quote:
Ik heb geen rechten staat er.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:21 schreef fokthesystem het volgende:
3 "columns" rete snel zoals altijd, 5 a 10 minuten, die het niet haalden (op fok)
http://frontpage.fok.nl/submit/82152
http://frontpage.fok.nl/submit/69962
http://frontpage.fok.nl/submit/68773
dat is inderdaad een kuttijd!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
nee, 19:00 tot 22:00 -_-
Daarna even biertjes gepakt natuurlijk, morgen weer leren helaas.
Als het niet werkt heeft het in ieder geval veel voldoening gegeven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afschaffen van overige papierschuivende ambtenaren?
Du hast kein recht!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten staat er.
Maar niet als je morgen weer vroeg op moetquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
dat is inderdaad een kuttijd!
Bier erna is wel fijn !
oh nee dan niet. maar je moet leren dan hoef je toch niet vroeg opquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar niet als je morgen weer vroeg op moet
Voor wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar niet als je morgen weer vroeg op moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |