whatever. zand is zandquote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is van DJ Sandeman! niet Sandstorm!
onbegonnen werk of het wachtwoord wijzigen van de wifi via een interne websitequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef CindieY het volgende:
of je reageert niet meer omdat je huisgenoot een idee heeft omtrent het draadloze netwerk en je nu geen verbinding meer kunt maken omdat je de netwerksleutel niet meer weetdiginerds hier of zal ik maar gelijk naar DIG gaan? :p
Nja, toch maar even in DIG gegooid, zullen zien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
onbegonnen werk of het wachtwoord wijzigen van de wifi via een interne website
quote:
makkelijk in december 2009 zijn er 200 topics geopendquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:15 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.Lees ik dat goed, is The Cave Song van het Jaar geworden?
Nog een dikke 24 uur knusjes met weinig man in dit topic en dan gaat de gekte weer beginnen. Zin in! Zullen we de 2500 halen?
Een heeele goeiemorgen Roel!quote:
Zeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:25 schreef -Hans- het volgende:
En voor de goede orde: Roel heeft gelijk.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:34 schreef -Hans- het volgende:
06:36| Kate Bush - December Will Be Magic Again
Vleugels en pootjes?quote:
De 3voor12-lijst pakt altijd november en december van het jaar ervoor mee. Overigens is The Cave pas in 2010 als single uitgekomen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef Kanariegeel het volgende:
The Cave song van het jaar? Mooi liedje hoor, maar dacht dat ie uit 2009 kwam. In die in de lijst wel meer uit 2009 staan trouwens.
Had liever We Used To Wait ofzo gezien.
Aaaah Hansquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Die oh-oh. Wat straalt ze alweer en het is nog niet eens 09:00
Kom maar, ik knuffel je wel ff warm , arme birdiequote:
Goeie ouwe gang... Leuke optredens gezien, fijne mensen gesproken... Good times, good times.quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ah het laatste optreden ooit op de gang daar
Dat is goed om te horenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaah Hans![]()
Ik krijg het er echt warm van
Hij is weer ziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef Marcoss het volgende:
Wat was er met Coen? Of was dat gewoon het weekoverzicht?
Serieus?quote:
Hij zegt dat het door eten komt, dus hij stopt nu alvast met eten. Wat een ventquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Had ie niet gewoon kunnen zeggen dat ie het huis niet in wil?
Done.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Roeeeeeeeeel en Haaaaaaaans, laat jullie gaan![]()
En dat kan jij beoordelen? Nee, tuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:40 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Hij zegt dat het door eten komt, dus hij stopt nu alvast met eten. Wat een vent
Tja, het is voor hem ook een irritante situatie natuurlijk, zelfs als je gezond bent, is zo'n week al ontzettend zwaar, maar als je al licht ziekjes het huis ingaat..quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:40 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Hij zegt dat het door eten komt, dus hij stopt nu alvast met eten. Wat een vent
Jij stuurt iemand die een dag voor het glazen huis ziek is en niet gaat eten nog het glazen huis in?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat kan jij beoordelen? Nee, tuurlijk.
Nee, ik bedoel dat als je al een week zonder eten zit en je wat ziekjes bent, het niet slim is om al een dag eerder te stoppen met eten. Maar hij moet het zelf weten hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat kan jij beoordelen? Nee, tuurlijk.
Kan. Ligt er aan hoe zijn algehele conditie is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij stuurt iemand die een dag voor het glazen huis ziek is en niet gaat eten nog het glazen huis in?
Mij lijkt het niet al te slim een griepje blijft sowieso nog een week in je lichaam sudderen en hij kan dus de andere jocks aansteken daarnaast is een extra dag niet eten ook niet al te slimquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan. Ligt er aan hoe zijn algehele conditie is.
Het kan altijd slechterquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dit klonk vorig jaar al nergens naar.
Tja. Ze staan onder medisch toezicht en zo lang die geen nee zeggen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Mij lijkt het niet al te slim een griepje blijft sowieso nog een week in je lichaam sudderen en hij kan dus de andere jocks aansteken daarnaast is een extra dag niet eten ook niet al te slim
Hier nog éénquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit nu al klaar met m'n vlaggetje voor de plaat ergens rond half 12.
Living Colour sowiesoquote:
Oh nu weet ik echt bijna psies waar je woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sneeuwschuifmeneren aan de overkant op parkeerdek...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |