quote:To the extreme I rock a mic like a vandal
Light up a stage and wax a chump like a candle
Dance go rush to the speaker that booms
I'm killing your brain like a poisonous mushroom
Crea Noob +2quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Elk tiental is dat het gevalquote:
De vraag was Wie.quote:
Oké! Dank je zal het aanpassen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Elk tiental is dat het geval
Als mijn bronnen kloppen kom je hiermee niet tot het goede antwoordquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Bon Iver, Rick Ross, Rihanna, Kanye West zelf, ehm... Jay-Z? Zoiets?
Kon het proberen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik vind Kanye West stiekem zelf niet tellen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, da's op mijn versie 1 van de 3 nummers waar net helemaal geen featuring artists bij staan
Shane MacGowan? Pete Doherty? Ritchie Havens?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:38 schreef Norrage het volgende:
Om 0.45 geef ik nieuwe duidelijkere hints...nu even mijn tanden poetsen en zo
Nou, hehe:quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fergie, Kid Kudi, John legend.
Ik heb zelf ook werkelijk geen idee maar goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:55 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Who the fuck zijn Ryan Leslie en Tony Williams?
Ok jij wintquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk liedje zongen Amina, Adam Ant, Sebastian Bach, Bros, Felix Cavaliere, Terence Trent D'Arby, Flea, John Frusciante, Peter Gabriel, Kadeem Hardison, Ofra Haza, Joe Higgs, Bruce Hornsby, Lee Jaffe, Al Jarreau, Jazzie B, Davey Johnstone, Lenny Kravitz, Cyndi Lauper, Sean Ono Lennon, Little Richard, LL Cool J, MC Hammer, Michael McDonald, Duff McKagan, Alannah Myles, New Voices of Freedom, Randy Newman, Tom Petty, Iggy Pop, Q-Tip, Bonnie Raitt, Run, Dave Stewart, Teena Marie, Little Steven Van Zandt, Don Was, Wendy & Lisa, Yoko Ono, Ahmet Zappa, Dweezil Zappa, en Moon Unit Zappa samen?
Het is niet de bedoeling om meerdere titels in 1 post te noemen, maar vooruit: Het is Give Peace a Chance door het Peace Choir nav de Golfoorlog in 1991.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Happy X-mas (War Is Over)? Give Peace A Chance?
Voor 2 punten, dus kortquote:Puppy dog tails in the House Of Lords
Ik ken het sonic youth nummer niet voor niks natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef ranja het volgende:
en dan vergeet je m'n favorieten van het album, Shonen Knife en Johnette Napolitano nog
brabo74 +2
ik had me ook zo maar voor kunnen stellen dat deze vraag tot vanavond was blijven staan
Als aanhanger van zowel bettie serveert, sonic youth en cracker moest ik het album hebben toen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:28 schreef ranja het volgende:
Mwah, je kunt ook sonic youth fan zijn. Of dit nummer een keer gehoord hebben en onthouden![]()
Het doet het in de coverlijstjes vaak wel goed.
en geen idee van g'n'r
Shannon Hoon van blind melon!quote:
Dat zal dinosaur sr wel zijn, mijn held Neil Youngquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:43 schreef ranja het volgende:
Sonic Youth stond op wel meer tributes, waaronder degene die ik nu vraag. Op dat album staan ook Pixies, Dinosaur jr en Flaming Lips, onder anderen. Wie wordt op dat album getribute?
brabo74 +2quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:51 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Dat zal dinosaur sr wel zijn, mijn held Neil Young
Met welke band nam neil young het album mirrorball op?quote:
???? Geen idee nog...quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:27 schreef ranja het volgende:
Welke band wordt getribute op dit album?
[ afbeelding ]
MadMaster +2quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
Blondie.
Niet echt de moeite waard, vind ik...
quote:
quote:Redirecting...
Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
quote:
En meteen om 10.00 uur dus wel gelukt...quote:Ordernummer: ***********************
Uw klantnummer is: **********
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
quote:
quote:
Wat van wie?quote:That you don't know anything
About the music that you hear
Tuuliquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef ranja het volgende:
Bands op dit album zijn oa The Come Ons, Buck, The Chubbies, The Kowalskis, Tuuli, The Excessories en nog een hoop meer (dubbel lp)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Jodeliiiiiiiii.
Kwartje valt eindelijk: The Show, Dizzy Man's band
Nee, maar je hebt de titel genoemd, dus ik moet het goed rekenenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Lik Maar Aan M'n Lollie van Traffassi
Wat van wie?quote:Sneeuw op de daken,
en sneeuw in het bos.
Sneeuw op de straten,
en sneeuw op het mos.
Wat is die sneeuw toch wit zeg,
weet je hoe dit zit?
Waarom is toch de sneeuw,
niet zwart, maar wit?
Sneeuw in de tuintjes,
en sneeuw op de schuur.
En hè, kijk, die fiets daar,
heeft sneeuw op zijn stuur.
Waar komt die sneeuw vandaan?
wie zet hem uit of aan?
En kan het in de zomer,
sneeuwen gaan?
Nee, want het sneeuwt alleen
met winter in het land.
Sneeuw is bevroren regen,
kijk het smelt weer in je hand.
En landen waar het warm is,
oh nee, daar valt geen sneeuw.
Maar op de noord-en zuidpool
valt de sneeuw al eeuw na eeuw.
Sneeuw op de pleinen,
en sneeuw op de stoep.
Straks gaat het smelten,
dan wordt het een troep.
In de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nog 2 woorden. Eén per toe te kennen punt, dus belangrijk...
wat duurt dat wachten lanngggggg....quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben meer van de Sinterklaasplaat.
Wachten duurt zo lang, lang, lang..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sneeuw is overal! vd klassieke B&E kerst plaat
ook met Zipje en Zopje en Ik ben een kerstbal (ik had hem op bandje)
Wie?quote:(September 12, 1944(1944-09-12) July 4, 2003(2003-07-04)) was an American record producer and singer-songwriter.
2 op de juiste plek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Los Lobos
Prefab Sprout
Black Crowes
Pulp
Flaming Lips
idemquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
los lobos
black crowes
prefab sprout
flaming lips
pulp
??
los lobos (1973)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Los Lobos
Prefab Sprout
Pulp
Flaming Lips
Black Crowes
Ik mis er ééntje en bij Cafca 2...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
no line on the horizon
how to dismantle an atomic bomb
all that you can't leave behind
pop
zooropa
achtung baby
rattle & hum
the joshua tree
the unforgettable fire
under a blood red sky
war
october
boy
vreemd, bij cafca zou je er dan 3 moeten missen..ik weet al welke denk ik bij mezelf nu nog ff goed plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis er ééntje en bij Cafca 2...
Correct, je laatste lijstje trouwens ook...quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
vreemd, bij cafca zou je er dan 3 moeten missen..ik weet al welke denk ik bij mezelf nu nog ff goed plaatsen
hehe, met scoort vandaag wel via omwegen op mijn vragen.Pink_Floyd + 2quote:
Wat van wie?quote:![]()
one for you and one for me
money doesn't grow on trees
but babies come from ladies
Ja, maar is dat geen album dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef cafca het volgende:
Wide awake in America was een EP, toch?
De eerste 2 heb ik niet meer nu er geen bussen meer rijden in Amsterdam en ik alleen met zo'n ding thuis kan komen, dus ga ik aanspraak maken op het derde...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Faith, Hope & Charity van Fun Boy three.
Nee, ik laat ze hier langskomen met warme chocomel en snert, want het Leger des Heils is ook onbereikbaar geworden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je gaat pitten bij 't Leger des Heils?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar is dat geen album dan?
quote:Extended play, een verlengde single bij grammofoonplaten maar tegenwoordig ook bij cd's met materiaal dat te lang is om een single genoemd te worden, maar te kort voor een album;
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar is dat geen album dan?
quote:Come they told me
A new born King to see
Our finest gifts we bring,
To lay before the King
Alles wat geen single is, is voor mij een album.quote:
Dank, ik zal nooit meer naar een album vragen dat geen absoluut album is...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:28 schreef ranja het volgende:
Een ep is geen single en geen album maar een tussenvorm.
Volgens mij staan ep's in de US en in Nederland wel in de albumlijst maar in de UK in de singleslijst.
De wikipedia definitie klopt ook niet aangezien er ep's zijn met 3 nummers van samen 5 minuten en ook met 3 nummers van samen 40 minuten, maar ook met 8 nummers van samen 8 minuten.
Dan heb je ook nog het fijne begrip 'mini album' wat natuurlijk gewoon een album is maar dan kort en de toevoeging mini totaal geen toegevoegde waarde heeft.
Geen Slagerij van Kampen, maar lichte troost voor MMquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen Slagerij van Kampen, maar lichte troost voor MM
beregd + 2
de versie van heer dylanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen Slagerij van Kampen, maar lichte troost voor MM
beregd + 2
quote:Dick Smith, a native of Honesdale, Pennsylvania, was reportedly inspired to write the song after seeing Honesdale's Central Park covered in snow. As well as the house he grew up in during the holidays, you can see a cut placed in the window depicting Mr. Smith as a child (information from a relative). Mr. Smith had written the lyrics while in the West Mountain Sanitarium, being treated for tuberculosis, better known back then as consumption. The West Mountain Sanitarium is located off N. Sekol Ave. in Scranton, Pennsylvania.
The original recording was by Richard Himber and his Hotel Carelton Orchestra on RCA Bluebird in 1934. At the end of a recording session with time to spare, it was suggested that this new tune be tried with an arrangement provided by the publisher. This excellent "studio" orchestra included many great New York studio musicians including the legendary Artie Shaw. The biggest chart hit at the time of introduction was Guy Lombardo's orchestra, a top ten hit. Singer-songwriter Johnny Mercer took the song to #4 in Billboard's airplay chart in 1946. The same season, Perry Como hit the retail top ten. Como would record a new version for his 1959 Christmas album.
n00biedoobiedoo + 2quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leon Russell, Oude Maasweg..toch echt wel een Trivia-klassieker inmiddels hoor!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet zo bescheiden, Burnett, zing maar door
Burnett + 2
Had er ook nog nooit van gehoord, maar dacht dat het wel zo flauw zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed gokje, maar niet goed genoeg voor 2 punten
Sniwt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, het is ook zo flauw, het is alleen niet door de spellingscontrole gekomen.
Of eigenlijk juist wel, maar da's niet de bedoeling.
quote:
Raffish wist ik nog, ik was al bij boy of male aangekomen dus kwam in de buurtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was dat programma met een jongens- en een meidenband?
In dat geval Raffish en Men2be
Dan kan Prince er ook nog bijquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
My Name Is Michael Jackson
My Name Is Slim Shady
Dat dus
Just The Two Of Us?quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:52 schreef Beregd het volgende:
je had toch ook zoits met duetten? it takes two of zoiets
Klopt, dat was dat programma. En Blogman, dat zijn gewoon songs van Bill Withers solo, niet van Grover Washington, Jr.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:52 schreef Beregd het volgende:
je had toch ook zoits met duetten? it takes two of zoiets
Bingo!quote:
Moet wel motley crue zijn......quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:56 schreef schaap001 het volgende:
Nee maar, zowaar weer eens puntenik ben in de stand ook uit de top 10 gekelderd, zag ik
tijd tijd tijd....
Anyway... welke band?
Frank Ferrana, Jr.
Bob Deal
Vincent NeilWharton
Thomas LeeBass
sn00b +2quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Henry Padovani, de 4e politieman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets van Mani Dibango...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:24 schreef brabo74 het volgende:
uit welk nummer komt de mama appelsap
Peter heeft het overleefd
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:36 schreef Burnett het volgende:
[..]
iets van Mani Dibango...
Laatst ook gevraagd.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:42 schreef Burnett het volgende:
iets met Soul nogiets... ik lees weer eens te snel...
Men at work - down under
NOOB +2quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wee papa girl rappers - wee rule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |