abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90020276
We kennen ze allemaal, asociale midlifecrisistwintigers zonder enig hobby, die terugverlangen naar de goeie ouwe tijd des Middelbare school...

Zijn ze helemaal ziek in hun harses :? Ik zit liever 5 jaar in de bak dan 5 jaar op die kut-Havo :r

Ik noem eens wat op:

Elke ochtend verplicht wakker worden :r
Elke avond huiswerk :r
Strafwerk als ik mijn huiswerk niet maakte :(
Je moet dit, je moet dat, je MOET MOET :(
Klote bus 37 kwam altijd laat, klote fiets gestolen en het regende altijd :{
Stomme nerds in de eerste klas, toen ik van groep 8 kwam en ik kwam op de middelbare school, wat een verschil - sukkeltjes die de hele dag huiswerk maakten, wtf man, ik had NOOIT huiswerk op de basisschool, thuis was t over, lekker op tv pokemon kyke of buiten spelen ^O^

Op havo deed ik NIKS buitenschools, niemand wilde buiten spele, stomme mensen wilden alleen maar huiswerk maken, geen vrijheid na het huiswerk want moest al om 10 uur naar bed :r

Nutteloze kutleraren die kutvakken gaven waar je niks in je leven had, kut :(

Leugenachtige kutleraren die je salarissen van 20.000 per maand beloven als je negens haalt voor Aardrijkskunde :r

Mensen die je uitlachen als je van je stoel flikkert :{

Geen tijd voor andere dingen dan huiswerk, 4 uur thuis, even tv kijken, vreten, huiswerk en om 9-10 uur naar bed voor de volgende dag :r

Homopedoleraren die geilen op kleine kinderen :(

ZEER onflexibele tijdne voor het maken va nhuiswerk

Geen vrijheid, mocht van ma niet 's avonds naar buiten

SAAIE school, geen vechtpartijen, geen ruzies, NIETS :(

SAAAAAAI :(

Destijds geen internet thuis en internet op school tyfusduur voor 1 gulden per 10 minuten :r (ja ik werkte pas na mijn 16e), pc kreeg ik pas later, en ja spelletjes was t enige wat k toen deed, geen internet thuis...

Wat kan je doen? Geen rijbewijs, geen clubs, geen abonnement afsluiten, alles is 18+ :(

Geen buitenschoolse activiteiten, werd niet aangemoedigd, de nerds op school deden ook niets anders dan huiswerk maken, en ZIJ zaten de hele dag achter internet :r

Enige goede herinneringen was kamp en de laatste 2 maanden op havo (ik wist dat ik weg zou gaan en nooit meer terug zou komen in dat hol ^O^)

Valt er nog iets aan te vullen aan dit lijst? zeker, maar niets positiefs...

Wat ik kreeg op havo was kinderspel vergeleke met de Uni nu hier heb k tenminste een leven, Ik kan doen wat ik wil vryheid for the win! Buitenschoolse activiteiten, sport, laat opblijven, naar de film, eten, en 3 uur 's nachts thuiskomen zonder dat ma me uitfoetert

Wat kon je doen op verrekte middelbare schooltjes wat ik nu niet kan? Gare kutsgool, muzieklesse I mean WTF :?, zulke colleges zou ik skippe als k ze nu kreeg :r

klacht: terugverlangen naar middelbare school
Van de bijstand leven is beter dan voor andermans bijstand werken, kut!
pi_90020303
schoolfeesten
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_90020323
lekkere wijfuh in de klas
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_90020333
Je hoeft niet verplicht wakker te worden.
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 21:56:44 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90020344
Idd TS! Bus 37 man :r :r :r !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 21:56:58 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90020355
Sgool :r :r :r :r :r :r !!!
pi_90020362
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
Idd TS! Bus 37 man :r :r :r !!!
altijd te laat ::s bezembus :s
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 21:58:14 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_90020417
Want als je eindelijk klaar bent met school en moet gaan werken om je hypotheek te kunnen betalen, heb je gelukkig geen verplichtingen en hoef je niet verplicht smorgens op je werk te verschijn en zo.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 21:58:18 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90020422
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

altijd te laat ::s bezembus :s
Ja man! Altijd man! Je kan er niks mee :s :s :s :s
  donderdag 16 december 2010 @ 21:58:27 #10
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_90020431
TS zit de middelbare te bashen omdat hij daar geen vrienden had. En nu noemt hij die andere gasten nerds.
Ja, dat is logisch!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_90020449
En welke bijdrage lever je tegenwoordig aan de maatschappij?
Wie dit leest is gek
pi_90020462
Ja, want daar was ik de echte man op school. Nu zit ik bij allemaal nieuwe mensen, kei verlegen :s :s :s
pi_90020463
Beter had je wel ff opgelet toen je nog wel op die school zat
pi_90020481
TS werd gepest op de HAVO. :')
  donderdag 16 december 2010 @ 22:00:09 #15
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_90020526
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef NewKidsKut het volgende:

Nutteloze kutleraren die kutvakken gaven waar je niks in je leven had, kut :(

Aan Nederlands heb je idd niks gehad nee..
pi_90020568
Laatste 2 jaar middelbare school _O_
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90020571
Middelbare schooltijd O+

Wat een leven was dat O+
  donderdag 16 december 2010 @ 22:01:51 #18
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_90020602
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef illusions het volgende:
TS werd gepest op de HAVO. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Laatste 2 jaar middelbare school _O_
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_90020607
1ste en 2de middelbare: :D ^O^
3 en 4de middelbare: :N :'(
1,2,3,4de MBO: FAAL ;(
  donderdag 16 december 2010 @ 22:02:09 #20
165512 MASD
Music is dead.
pi_90020625
16-jarige meisjes. _O_ .

En hiermee is dit topic niet geloofwaardig meer.
Long live music.
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 22:02:56 #21
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_90020657
Ow, ik reageerde serieus. Maar dat is niet de bedoeling begrijp ik? :{
F.K.A. SuperwormJim
pi_90020676
quote:
99s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Want als je eindelijk klaar bent met school en moet gaan werken om je hypotheek te kunnen betalen, heb je gelukkig geen verplichtingen en hoef je niet verplicht smorgens op je werk te verschijn en zo.
Eigen ondernemer worden ^O^

Geen verplichtingen destijds?

Elke dag verplicht bij elke les aanwezig zijn, huiswerk, toetsen...

Geen verplichtingen zeg je? :(
pi_90020718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef Urquhart het volgende:
Middelbare schooltijd O+

Wat een leven was dat O+
Ja precies.. Ging allemaal lekker zijn gangetje.. Lekker uitgaan in t weekend, chillen en gamen met vrienden :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 22:04:15 #24
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_90020724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Volgens mij was je niet goed in begrijpend lezen he. :{
F.K.A. SuperwormJim
pi_90020731
quote:

[..]

Je kon gewoon doen waar je zin in had man :')
pi_90020799
Middelbare school _O_ Vooral de laaste 2 jaar idd.
pi_90020824
quote:
19s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Sportex het volgende:

[..]

Je kon gewoon doen waar je zin in had man :')
ik mocht niets van ma want ik was te jong :r

ik mocht ook niet sporten want fitness was voor 18+ WTF, nu doen ze daar niet moeilijk over :(
pi_90020845
Net of jij uni doet met je random zinnen die geen verhaal vormen :')
Jellyfish float by.
pi_90020879
Lekkere wijven die gaan testen of je preuts bent, om vervolgens een voor een de hele verzorgingsklas af te lebberen in de meisjeswc...

Ja, ik verlang wel terug naar de middelbare school :)
pi_90020953
Hoe ging jij van de havo naar de uni dan :P?
pi_90020968
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe ging jij van de havo naar de uni dan :P?
HBO P en dan voila
pi_90021108
aah nee middelbare school , nooit meer over doen !! vieze kut onzekere kinderen waaronder ikzelf,

Kut jaren !! ik was fucking onzeker leerde me een pleuris fuck overdreven veel en nu heb ik nog niks bereikt lol dus alles is voor niks geweest nee echt. middelbare ik voel me al kut als je erover begint.

Eerlijk gezegt doe ik liever de basischool over dat waren pas ZORGELOZE tijden ;D

ik haat dat hoe ouder ik word hoe meer zorgen n mijn hoofd :(

13 jaar begint het kut verplichtingen leven!
pi_90021150
Je usernaam doet vermoeden dat je 12 bent .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90021164
quote:
18s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Confession het volgende:
aah nee middelbare school , nooit meer over doen !! vieze kut onzekere kinderen waaronder ikzelf,

Kut jaren !! ik was fucking onzeker leerde me een pleuris fuck overdreven veel en nu heb ik nog niks bereikt lol dus alles is voor niks geweest nee echt. middelbare ik voel me al kut als je erover begint.

Eerlijk gezegt doe ik liever de basischool over dat waren pas ZORGELOZE tijden ;D

ik haat dat hoe ouder ik word hoe meer zorgen n mijn hoofd :(

13 jaar begint het kut verplichtingen leven!
Op de basisschool had je waarschijnlijk nog niet ontdekt of geleerd waar je je lul allemaal in kon steken. Dat begon op de middelbare school pas wat op te laaien, daarom middelbaar rules tov basis :)
pi_90021208
Middelbare school _O_!
Feyenoord Rotterdam
pi_90021228
Maar voor de rest is een studentenleven ook prima an sich hoor.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 22:14:27 #37
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90021247
Ik hep zo en zo ee hekel aan studere n student. Bah! Werken jung! Handje late wapperu!
pi_90021248
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Op de basisschool had je waarschijnlijk nog niet ontdekt of geleerd waar je je lul allemaal in kon steken. Dat begon op de middelbare school pas wat op te laaien, daarom middelbaar rules tov basis :)
uh nee? op basischool is gewoon lekker zorgeloos, middelbare begint dat kut gezeik aan je kop van iedereen en alles dat is allesbehalve relax.
pi_90021329
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Confession het volgende:

[..]

uh nee? op basischool is gewoon lekker zorgeloos, middelbare begint dat kut gezeik aan je kop van iedereen en alles dat is allesbehalve relax.
Dan doe je toch iets verkeerd, je hebt je waarschijnlijk passief opgesteld, waardoor het leek alsof mensen tegen je zeken. Dat moet je voor zijn, door pro-actief mee te doen in de groep, zodat jij op anderen kan zeiken.
pi_90021367
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Confession het volgende:

[..]

kutgezeik als in voor het eerst ongesteld worden ? o|O
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90021369
quote:

[..]

Huiswerk heb ik vrijwel nooit gemaakt, toetsen wel veel, en ook genoeg voldoendes gehaald om met de hakken over de sloot te gaan, aanwezig bij de lessen was ik ook al niet en nakomen geven ze ook op als je pertinent niet komt opdagen.

Maar dan zeg je "eigen ondernemer" worden. :P Je hebt het duidelijk niet gedaan, maar zou je het nog eens doen: je hebt flink wat meer verplichtingen dan op de middelbare school, je moet vroeg op, je hebt niet 1 baas maar al je klanten zijn de baas, en je hebt waarschijnlijk nog nooit zoveel gewerkt.
pi_90021453
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd, je hebt je waarschijnlijk passief opgesteld, waardoor het leek alsof mensen tegen je zeken. Dat moet je voor zijn, door pro-actief mee te doen in de groep, zodat jij op anderen kan zeiken.
Nee dat is niet het probleem ik lag wel goed in de groep,
Maar ik meende altijd een 10 te moeten hebben. en maakte me om alles zorgen, echt een stresskip.
Leraren doen of alles belangrijk is en daar word ik zenuwwachtig van toewel het allemaal geen kut uit maakt. ik ben gewoon te lief geweest das wel klote achteraf , veelste veel geleerd:(
pi_90021489
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

kutgezeik als in voor het eerst ongesteld worden ? o|O
uhm nee toen was ik het niet eens dus ja.
pi_90021492
quote:

[..]

Het is "eigen baas" of "zelfstandig ondernemer" . Ga je schoolgeld terugvragen beunhaas .
Groetjes, Ezio.
pi_90021527
quote:
Huiswerk heb ik vrijwel nooit gemaakt, toetsen wel veel, en ook genoeg voldoendes gehaald om met de hakken over de sloot te gaan, aanwezig bij de lessen was ik ook al niet en nakomen geven ze ook op als je pertinent niet komt opdagen.

Maar dan zeg je "eigen ondernemer" worden. :P Je hebt het duidelijk niet gedaan, maar zou je het nog eens doen: je hebt flink wat meer verplichtingen dan op de middelbare school, je moet vroeg op, je hebt niet 1 baas maar al je klanten zijn de baas, en je hebt waarschijnlijk nog nooit zoveel gewerkt.
Wat. Een. Onzin.

Zeker is je dat wijsgemaakt op de middelbare school zodat je braaf loonslaaf wordt voor de rest van je leven :')
pi_90021667
Ik vond de middelbare school juist relaxed. Het voelde soms wel als een verplichting, maar dat wordt elk jaar beter, en 4 en 5 HAVO vond ik superrelaxed. Elk weekend op een zuipen zetten zonder kater achteraf, een kenniskring van een paar honderd, geen vaste lasten, vaak lekker uitslapen.

Maar om nou te zeggen dat ik terug verlang .. niet echt. Daarna begon het pas echt leuk te worden, inschrijven voor HBO en in een studentenhuis gaan wonen (reusachtig pand, ieder eigen 2-kamer app). Binnen 3 maanden afhaken, en fulltime feesten en part-time freelance werk doen in de woonkamer. :')
  donderdag 16 december 2010 @ 22:23:05 #47
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_90021672
Had je maar VMBO moeten doen, daar had iedereen dezelfde gedachte gang als jij had, VMBO _O_
pi_90021676
Hmm TS laten we over 20 jaar terug op dit topic komen oke?
pi_90021903
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Wat. Een. Onzin.

Zeker is je dat wijsgemaakt op de middelbare school zodat je braaf loonslaaf wordt voor de rest van je leven :')
Nee, loonslaaf nooit geweest. Altijd freelance gewerkt, toen in het buitenland voor een baas gaan werken en hier gebleven, na een jaar eigen bedrijf opgericht in de IT sector met op dit moment 12 werknemers in vaste dienst.

Je kan me veel wijs maken, maar het is niet zo rooskleurig als jij het inziet. :')
pi_90022338
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, loonslaaf nooit geweest. Altijd freelance gewerkt, toen in het buitenland voor een baas gaan werken en hier gebleven, na een jaar eigen bedrijf opgericht in de IT sector met op dit moment 12 werknemers in vaste dienst.

Je kan me veel wijs maken, maar het is niet zo rooskleurig als jij het inziet. :')
Dan zou je JUIST een gloeihekel moeten hebben aan de middelbare school, aangezien ze je niets nuttigs hebben geleerd waar je iets mee kan.

Ik kan mij dat in ieder geval niet herinneren. Geschiedenis? Aardrijkskunde? Frans? Tekenen? Muziek (WTF)?

Niets aan gehad. En kutleraren die belangrijk doen, haal een 10 voor Geschiedenis anders kom je niet ver in je leven, en dat vond je leuk :?
pi_90022350
Toch blijft het strakke kontje van Chantal nog op mijn netvlies gebrand. Middelbare school ftw :D
pi_90022482
bazenklacht
#freefrederike
pi_90022597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Dan zou je JUIST een gloeihekel moeten hebben aan de middelbare school, aangezien ze je niets nuttigs hebben geleerd waar je iets mee kan.

Ik kan mij dat in ieder geval niet herinneren. Geschiedenis? Aardrijkskunde? Frans? Tekenen? Muziek (WTF)?

Niets aan gehad. En kutleraren die belangrijk doen, haal een 10 voor Geschiedenis anders kom je niet ver in je leven, en daar verlang je naar terug :?
Hmm, tja, Frans denk ik, maar het ging ook niet echt om de lessen. :') Meer om de tijd daartussen en daarna - volgens mij schrijf je ook "terugverlangen naar de goeie ouwe tijd des Middelbare school", niet?

Waarom zou ik er juist een hekel aan moeten hebben? Die tijd was gewoon prachtig, dat je tussendoor in de les zat was natuurlijk kut, maar dat kon de pret niet drukken. Alles voor het eerst uitproberen, voor het eerst een lekker wijf naaien, de eerste joint, de eerste keer stomdronken worden, de eerste keer met maten op vakantie naar een neukoord, vond je dat allemaal ook vervelend? :D
pi_90022690
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmm, tja, Frans denk ik, maar het ging ook niet echt om de lessen. :') Meer om de tijd daartussen en daarna - volgens mij schrijf je ook "terugverlangen naar de goeie ouwe tijd des Middelbare school", niet?

Waarom zou ik er juist een hekel aan moeten hebben? Die tijd was gewoon prachtig, dat je tussendoor in de les zat was natuurlijk kut, maar dat kon de pret niet drukken. Alles voor het eerst uitproberen, voor het eerst een lekker wijf naaien, de eerste joint, de eerste keer stomdronken worden, de eerste keer met maten op vakantie naar een neukoord, vond je dat allemaal ook vervelend? :D
Ik mocht dat allemaal niet doen op de havo, dat deed ik pas NA de middelbare school.

Jij bent meervoudig blijven zitten? :D
pi_90022708
Basisschool = zorgeloos
Middelbare school = geil
Studentenleven = lui

zoiets :P

Het mooiste van de basisschooltijd was dat je thuis kwam en dan ook echt gewoon klaar was tot de volgende dag, helemaal niks in het achterhoofd van "ik moet nog dit of dat", nee gewoon die fucking NES aan en Mario of Megaman spelen :D
pi_90022935
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Ik mocht dat allemaal niet doen op de havo, dat deed ik pas NA de middelbare school.

Dan had je gewoon kutouders.
pi_90023057
HAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!112ZWEI TS viel van zijn stoel :D :'( :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_90023063
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Jup, maar eigenlijk begon de pret al in de 2e, en in de 4e werd het een bazentijd. Daarom heb ik die toen nog eens over gedaan natuurlijk, waarna ik in de 5e belandde. Hier heb ik niet veel van meegemaakt, want na 2 maanden moest ik van de directeur school verlaten.

Dan breidt je leven als middelbaar scholiertje zich natuurlijk enorm uit, je hebt alle tijd om te doen wat al je (voormalig) klasgenoten ook doen, en je kan elke dag een gat in de dag slapen én hebt nog relaxed wat tijd over. Toen toch maar de HAVO afgemaakt, alleen basisschool vond ik ook zo triest, maar op volwassen onderwijs gedaan (ja, ik dacht ook :')), maar wat was dát een uitvinding zeg. _O- Helemaal geen verplichtingen, proefwerken waren allemaal makkelijk te halen, en 2 lessen van 1.5 uur per dag.

Als je pas na de middelbare school besefte dat het leven meer voorstelde dan alleen tekenen, natuurkunde en economie, heeft denk ik gezorgd voor een serieus gebrek of in ieder geval flink uitstel van je sociale ontwikkeling. :')

Middelbare school. ^O^
pi_90023237
quote:
4s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef 9611Niels het volgende:
schoolfeesten
De halve school uitwonen en maandag op school verschijnen alsof er niks gebeurd was _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_90024500
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef illusions het volgende:

Als je pas na de middelbare school besefte dat het leven meer voorstelde dan alleen tekenen, natuurkunde en economie, heeft denk ik gezorgd voor een serieus gebrek of in ieder geval flink uitstel van je sociale ontwikkeling. :')

Middelbare school. ^O^
Ik zei al dat ik niets mocht doen, en leraren leerden mij onzin, ik had ook geen internet, je leert niets van de echte wereld op school dus ja het wa in principe de eerste 4 jaar thuis opgesloten braf huiswerk maken, 4 jaar van mijn leven verkwist omdat ik wijs werd gemaakt dat ik wl een dikke salaris van 50k per maand kon verdienen met het halen van Tekenen :r

En ik ben niet de enige. Dat jij van je ouders braaf tot diep in de nacht buiten kon gaan en je ding doen, dat hebben de meesten niet.
pi_90025048
Mijn tijd op de middelbare _O_
pi_90025865
Basisschool _O_
pi_90025941
Middelbare school _O_ Je kon alles maken, je zat met je beste vrienden elke dag in de klas
Eens met wat hierboven staat
pi_90026236
OP niet gelezen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:02:59 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90026425
Mensen die heimwee hebben naar de middelbare school :'). Grow up.
2000 light years from home
pi_90026492
quote:
19s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
Middelbare school _O_ Vooral de laaste 2 jaar idd.
DIT JONGENS. TOPIC IS HIERMEE BEËINDIGT.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_90026523
Ik had echt een mooie tijd toen. VWO deed ik fluitend.

Daarnaast lekker voetballen met een supercool vriendenteam, lekker op stap, 16-jarige chickies hosselen :')

En verder een beetje werken op een camping waar een groot deel van m'n vrienden werkte, lekker varen, zwemmen en barbecueën in de zomer.
pi_90027083
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef NewKidsKut het volgende:
de Uni
:')
pi_90027902
Was echt een fijne tijd, ik verlang er nog vaak naar terug. Halfjaar voor het einde voelde ik het al aankomen, zo een lange tijd vol vreugde moeten afsluiten vond ik een domper.
pi_90028336
schoolleven is zo mooi. snap niet dat je daar over kan klagen!
pi_90028860
grappig hoe 90% nostalgisch terugkijkt als loonslaaf op de vrijere middelbare school periode.
Terwijl toen der tijd 90% waarschijnlijk worstelde met puber emoties en ongelukkig waren.
pi_90029656
U mad TS?
pi_90029884
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef NewKidsKut het volgende:

[..]

Wat. Een. Onzin.

Wil jij ondernemer worden dan? :') :D _O- Waarin

[ Bericht 44% gewijzigd door nero7 op 17-12-2010 03:36:34 ]
  vrijdag 17 december 2010 @ 04:41:46 #74
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_90030236
TS, zo te lezen heb jij gewoon je jeugd verneukt want mijn middelbare school had alles wat de jouwe niet had. :')
This isn't even my final form.
pi_90030325
Geen nostalgie betreffende schooltijd hier. :{w Tijd is voorbij en ik hoef het niet over te doen, ook niet als het kon maar de reactie van TS is een "tikje"overdreven. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90030338
Ik zou ook nooit terugwillen. Heb me best vermaakt, maar ieder jaar dat ik ouder werd en meer vrijheid kreeg was een godsgeschenk en ik heb nooit terugverlangd naar die 'zorgeloze' jaren waarin je inderdaad nergens verantwoordelijkheid voor hoeft te dragen, maar ook niets zelf kan beslissen.

Wat mij betreft is het ook een teken van onvolwassenheid en/of een gefaald leven als je terugverlangt naar de middelbare schooltijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')