altijd te laat ::s bezembus :squote:
Ja man! Altijd man! Je kan er niks mee :s :s :s :squote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
altijd te laat ::s bezembus :s
Aan Nederlands heb je idd niks gehad nee..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef NewKidsKut het volgende:
Nutteloze kutleraren die kutvakken gaven waar je niks in je leven had, kut
Eigen ondernemer wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Want als je eindelijk klaar bent met school en moet gaan werken om je hypotheek te kunnen betalen, heb je gelukkig geen verplichtingen en hoef je niet verplicht smorgens op je werk te verschijn en zo.
Ja precies.. Ging allemaal lekker zijn gangetje.. Lekker uitgaan in t weekend, chillen en gamen met vriendenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef Urquhart het volgende:
Middelbare schooltijd
Wat een leven was dat
Volgens mij was je niet goed in begrijpend lezen he.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Eigen ondernemer worden
Geen verplichtingen destijds?
Elke dag verplicht bij elke les aanwezig zijn, huiswerk, toetsen...
Geen verplichtingen zeg je?
Je kon gewoon doen waar je zin in had manquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Eigen ondernemer worden
ik mocht niets van ma want ik was te jongquote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je kon gewoon doen waar je zin in had man
HBO P en dan voilaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe ging jij van de havo naar de uni dan?
Op de basisschool had je waarschijnlijk nog niet ontdekt of geleerd waar je je lul allemaal in kon steken. Dat begon op de middelbare school pas wat op te laaien, daarom middelbaar rules tov basisquote:Op donderdag 16 december 2010 22:11 schreef Confession het volgende:
aah nee middelbare school , nooit meer over doen !! vieze kut onzekere kinderen waaronder ikzelf,
Kut jaren !! ik was fucking onzeker leerde me een pleuris fuck overdreven veel en nu heb ik nog niks bereikt lol dus alles is voor niks geweest nee echt. middelbare ik voel me al kut als je erover begint.
Eerlijk gezegt doe ik liever de basischool over dat waren pas ZORGELOZE tijden ;D
ik haat dat hoe ouder ik word hoe meer zorgen n mijn hoofd
13 jaar begint het kut verplichtingen leven!
uh nee? op basischool is gewoon lekker zorgeloos, middelbare begint dat kut gezeik aan je kop van iedereen en alles dat is allesbehalve relax.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:12 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Op de basisschool had je waarschijnlijk nog niet ontdekt of geleerd waar je je lul allemaal in kon steken. Dat begon op de middelbare school pas wat op te laaien, daarom middelbaar rules tov basis
Dan doe je toch iets verkeerd, je hebt je waarschijnlijk passief opgesteld, waardoor het leek alsof mensen tegen je zeken. Dat moet je voor zijn, door pro-actief mee te doen in de groep, zodat jij op anderen kan zeiken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Confession het volgende:
[..]
uh nee? op basischool is gewoon lekker zorgeloos, middelbare begint dat kut gezeik aan je kop van iedereen en alles dat is allesbehalve relax.
kutgezeik als in voor het eerst ongesteld worden ?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Confession het volgende:
[..]
uh nee? op basischool is gewoon lekker zorgeloos, middelbare begint dat kut gezeik aan je kop van iedereen en alles dat is allesbehalve relax.
Huiswerk heb ik vrijwel nooit gemaakt, toetsen wel veel, en ook genoeg voldoendes gehaald om met de hakken over de sloot te gaan, aanwezig bij de lessen was ik ook al niet en nakomen geven ze ook op als je pertinent niet komt opdagen.quote:
Nee dat is niet het probleem ik lag wel goed in de groep,quote:Op donderdag 16 december 2010 22:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, je hebt je waarschijnlijk passief opgesteld, waardoor het leek alsof mensen tegen je zeken. Dat moet je voor zijn, door pro-actief mee te doen in de groep, zodat jij op anderen kan zeiken.
uhm nee toen was ik het niet eens dus ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kutgezeik als in voor het eerst ongesteld worden ?
Het is "eigen baas" of "zelfstandig ondernemer" . Ga je schoolgeld terugvragen beunhaas .quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Eigen ondernemer worden
Wat. Een. Onzin.quote:Huiswerk heb ik vrijwel nooit gemaakt, toetsen wel veel, en ook genoeg voldoendes gehaald om met de hakken over de sloot te gaan, aanwezig bij de lessen was ik ook al niet en nakomen geven ze ook op als je pertinent niet komt opdagen.
Maar dan zeg je "eigen ondernemer" worden.Je hebt het duidelijk niet gedaan, maar zou je het nog eens doen: je hebt flink wat meer verplichtingen dan op de middelbare school, je moet vroeg op, je hebt niet 1 baas maar al je klanten zijn de baas, en je hebt waarschijnlijk nog nooit zoveel gewerkt.
Nee, loonslaaf nooit geweest. Altijd freelance gewerkt, toen in het buitenland voor een baas gaan werken en hier gebleven, na een jaar eigen bedrijf opgericht in de IT sector met op dit moment 12 werknemers in vaste dienst.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Wat. Een. Onzin.
Zeker is je dat wijsgemaakt op de middelbare school zodat je braaf loonslaaf wordt voor de rest van je leven
Dan zou je JUIST een gloeihekel moeten hebben aan de middelbare school, aangezien ze je niets nuttigs hebben geleerd waar je iets mee kan.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, loonslaaf nooit geweest. Altijd freelance gewerkt, toen in het buitenland voor een baas gaan werken en hier gebleven, na een jaar eigen bedrijf opgericht in de IT sector met op dit moment 12 werknemers in vaste dienst.
Je kan me veel wijs maken, maar het is niet zo rooskleurig als jij het inziet.
Hmm, tja, Frans denk ik, maar het ging ook niet echt om de lessen.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:35 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Dan zou je JUIST een gloeihekel moeten hebben aan de middelbare school, aangezien ze je niets nuttigs hebben geleerd waar je iets mee kan.
Ik kan mij dat in ieder geval niet herinneren. Geschiedenis? Aardrijkskunde? Frans? Tekenen? Muziek (WTF)?
Niets aan gehad. En kutleraren die belangrijk doen, haal een 10 voor Geschiedenis anders kom je niet ver in je leven, en daar verlang je naar terug
Ik mocht dat allemaal niet doen op de havo, dat deed ik pas NA de middelbare school.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Hmm, tja, Frans denk ik, maar het ging ook niet echt om de lessen.Meer om de tijd daartussen en daarna - volgens mij schrijf je ook "terugverlangen naar de goeie ouwe tijd des Middelbare school", niet?
Waarom zou ik er juist een hekel aan moeten hebben? Die tijd was gewoon prachtig, dat je tussendoor in de les zat was natuurlijk kut, maar dat kon de pret niet drukken. Alles voor het eerst uitproberen, voor het eerst een lekker wijf naaien, de eerste joint, de eerste keer stomdronken worden, de eerste keer met maten op vakantie naar een neukoord, vond je dat allemaal ook vervelend?
Dan had je gewoon kutouders.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Ik mocht dat allemaal niet doen op de havo, dat deed ik pas NA de middelbare school.
Jij bent meervoudig blijven zitten?
Jup, maar eigenlijk begon de pret al in de 2e, en in de 4e werd het een bazentijd. Daarom heb ik die toen nog eens over gedaan natuurlijk, waarna ik in de 5e belandde. Hier heb ik niet veel van meegemaakt, want na 2 maanden moest ik van de directeur school verlaten.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:41 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Ik mocht dat allemaal niet doen op de havo, dat deed ik pas NA de middelbare school.
Jij bent meervoudig blijven zitten?
De halve school uitwonen en maandag op school verschijnen alsof er niks gebeurd wasquote:
Ik zei al dat ik niets mocht doen, en leraren leerden mij onzin, ik had ook geen internet, je leert niets van de echte wereld op school dus ja het wa in principe de eerste 4 jaar thuis opgesloten braf huiswerk maken, 4 jaar van mijn leven verkwist omdat ik wijs werd gemaakt dat ik wl een dikke salaris van 50k per maand kon verdienen met het halen van Tekenenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:49 schreef illusions het volgende:
Als je pas na de middelbare school besefte dat het leven meer voorstelde dan alleen tekenen, natuurkunde en economie, heeft denk ik gezorgd voor een serieus gebrek of in ieder geval flink uitstel van je sociale ontwikkeling.
Middelbare school.
DIT JONGENS. TOPIC IS HIERMEE BEËINDIGT.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:05 schreef OnCraintDégun het volgende:
Middelbare schoolVooral de laaste 2 jaar idd.
Wil jij ondernemer worden dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:20 schreef NewKidsKut het volgende:
[..]
Wat. Een. Onzin.
Zeker is je dat wijsgemaakt op de middelbare school zodat je braaf loonslaaf wordt voor de rest van je leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |