We kennen ze allemaal, asociale midlifecrisistwintigers zonder enig hobby, die terugverlangen naar de goeie ouwe tijd des Middelbare school...
Zijn ze helemaal ziek in hun harses

Ik zit liever 5 jaar in de bak dan 5 jaar op die kut-Havo

Ik noem eens wat op:
Elke ochtend verplicht wakker worden

Elke avond huiswerk

Strafwerk als ik mijn huiswerk niet maakte

Je moet dit, je moet dat, je MOET MOET

Klote bus 37 kwam altijd laat, klote fiets gestolen en het regende altijd

Stomme nerds in de eerste klas, toen ik van groep 8 kwam en ik kwam op de middelbare school, wat een verschil - sukkeltjes die de hele dag huiswerk maakten, wtf man, ik had NOOIT huiswerk op de basisschool, thuis was t over, lekker op tv pokemon kyke of buiten spelen

Op havo deed ik NIKS buitenschools, niemand wilde buiten spele, stomme mensen wilden alleen maar huiswerk maken, geen vrijheid na het huiswerk want moest al om 10 uur naar bed

Nutteloze kutleraren die kutvakken gaven waar je niks in je leven had, kut

Leugenachtige kutleraren die je salarissen van 20.000 per maand beloven als je negens haalt voor Aardrijkskunde

Mensen die je uitlachen als je van je stoel flikkert

Geen tijd voor andere dingen dan huiswerk, 4 uur thuis, even tv kijken, vreten, huiswerk en om 9-10 uur naar bed voor de volgende dag

Homopedoleraren die geilen op kleine kinderen

ZEER onflexibele tijdne voor het maken va nhuiswerk
Geen vrijheid, mocht van ma niet 's avonds naar buiten
SAAIE school, geen vechtpartijen, geen ruzies, NIETS

SAAAAAAI

Destijds geen internet thuis en internet op school tyfusduur voor 1 gulden per 10 minuten

(ja ik werkte pas na mijn 16e), pc kreeg ik pas later, en ja spelletjes was t enige wat k toen deed, geen internet thuis...
Wat kan je doen? Geen rijbewijs, geen clubs, geen abonnement afsluiten, alles is 18+

Geen buitenschoolse activiteiten, werd niet aangemoedigd, de nerds op school deden ook niets anders dan huiswerk maken, en ZIJ zaten de hele dag achter internet

Enige goede herinneringen was kamp en de laatste 2 maanden op havo (ik wist dat ik weg zou gaan en nooit meer terug zou komen in dat hol

)
Valt er nog iets aan te vullen aan dit lijst? zeker, maar niets positiefs...
Wat ik kreeg op havo was kinderspel vergeleke met de Uni nu hier heb k tenminste een leven, Ik kan doen wat ik wil vryheid for the win! Buitenschoolse activiteiten, sport, laat opblijven, naar de film, eten, en 3 uur 's nachts thuiskomen zonder dat ma me uitfoetert
Wat kon je doen op verrekte middelbare schooltjes wat ik nu niet kan? Gare kutsgool, muzieklesse I mean WTF

, zulke colleges zou ik skippe als k ze nu kreeg

klacht: terugverlangen naar middelbare school
Van de bijstand leven is beter dan voor andermans bijstand werken, kut!