Noes nu kreeg ik trek en heb ik net muffins gemaakt omdat ik verder niets hadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier zin zin![]()
[ afbeelding ]
als ik de ingrediënten in huis had zou ik het nu maken
Daar is een knop voor he..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Zit ik braaf een nieuw topic te maken omdat ik de laatste post had...
Sorry, ik ben ongeduldigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Zit ik braaf een nieuw topic te maken omdat ik de laatste post had...
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb lord of the rings op staan en man wat is dat dramatisch allemaal zeg
Ewww! Broccoli!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee welkom Mazaru, wat is je plan en lust je broccoli?
[..]
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesAlan Lee
![]()
Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja
ja ik heb hem al wel eens gezien en toen vond ik hem best ok, maar nu vind ik alleen maar heel de tijd dat ze zich zo aanstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee welkom Mazaru, wat is je plan en lust je broccoli?
[..]
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesAlan Lee
![]()
Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja
Ik neem me iedere dag voor om lekker een stuk te gaan hardlopen, maar ik kan me er niet toe zetten met die kou. Mijn oren vriezen eraf, zelfs met een muts op.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb
Ik kon niks beters vinden.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind de huisvrouwen in het plaatje in de OP helemaal niet zo hysterisch trouwens, en ook niet zo huisvrouwerig
Oei da's vloeken in de kerk hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat mn ouders komen met kerst. Heb het jaren weten te ontwijken, maar ja.
Het wordt:
[ afbeelding ]
Winterrollade. Varkensfilet met kaneelstokje en kerstsaus.
Ja dus.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
Het is de enige die wij (als in vader, moeder en zus) niet te eten vonden van de AH excellentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
Borstvoeding heeft nog meer voordelen, ik stem ook voor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik had een vriendin op bezoek en die at zo ongeveer 3x zoveel dan ik en ze is haske dun en dat alleen maar omdat ze borstvoeding geeft. Ik wil ook borstvoeding geven.
Ik vind je wel een lekker ding heur!quote:
Ja ik vond het wel een leuke gast en daarna.. uit 1996?? in 1996 zat ik in groep 6 of zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!!En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.
Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!!
Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!!Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
Om dat te voorkomen doe ik m'n make-up vandaag pas als ik op m'n werk ben!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Dikke sneeuwbui in mn face van huis --> station. Gelijk panda-look
.
Nou, er ligt hier zeker 10 cm.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moeten de wegen in Den Haag sneeuwvrij zijnwant dan ga ik een proefrit maken
Bus was glibberen en glijen en auto's rijden stapvoets.quote:
Als je bewust fotografeert zie je meer dan wanneer je gewoon rondloopt idd. Maar vooral andere dingen. Op vakantie moet ik van mezelf altijd eerst gewoon rondkijken, en dan mag ik pas foto's gaan maken. Eerst zelf zien en op zoek naar details. Verder hoef ik geen foto's van verjaardagen ofzo, die bekijk ik toch nooit weer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!!En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.
Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!!
Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!!Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
Het weer gooit nu al roet in je etenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:59 schreef V1z0R het volgende:
Nu, lekker in m'n korte broek met wodkatje poker kijken!
Oh en 2 voor 12 niet kunnen kijken*doet vallen-op-oudere-vrouwenboks met V1z0R* (hee ik typte je naam in 1 keer goed, zonder te hoeven checken tussendoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Niet meer actief op Fok!
Ter hoogte van halte Javabrug kun je zwaaien richting de Wassenaarsewegquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:02 schreef Merel het volgende:
Hmm, de tram rijdt dan weer niet. Andere dan maar. Waar woont Vik nou in Den Haag? Kan ik zwaaien
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Episch dat de NS weer faalt. En altijd rond Utrecht. Gelukkig woon ik daar niet
.
Wasda?quote:
Plaatselijke vervoerder hier in ZHquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wasda?
Huis bijna opgeruimd, tas bijna ingepakt, als ik een beetje opschiet kan ik zelfs nog een uurtje slaap doen.
In oktober een dag chaos omdat NS de slecht weer regeling test. Toen werkte het al niet, nu nog steeds niet. Doen ze goed.
Als je maar weer naar huis kunt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Nou ik ben gewoon probleemloos in Amsterdam aangekomen!
Oeh zwaai je even als je langs mijn huis komt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Nou ik ben gewoon probleemloos in Amsterdam aangekomen!
Ja, er kan wel 10 cm vallen, dus ik hoop dat je waterdicht schoeisel aan hebt. Ik ga straks even lekker door de sneeuw naar de super stappenquote:
Ehm, dat ligt hier al hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, er kan wel 10 cm vallen, dus ik hoop dat je waterdicht schoeisel aan hebt. Ik ga straks even lekker door de sneeuw naar de super stappen.
Net even het laagje op mijn balkonbalustrade gemeten en dat is 9cm.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
OhIn dat geval hoop ik dat je kaplaarzen bij je hebt
.
QFTquote:
Tegen die tijd liggen die onder de grondquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
jij viel toch op oudere vrouwen?
Klinkt goed. Zoals wel meer eenvoudige waarheden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
Iedereen die van kerst een groot vreetfestijn maakt mag erin zakken. Zo.
Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen en lekker boerenkool met worst. Klinkt goed toch?
/lief dagboek
Aparte combinatie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen en lekker boerenkool met worst. Klinkt goed toch?
/lief dagboek
Laat mensen lekker kerst vieren zoals zij dat willen en probeer je eigen chagrijn rondom kerst een beetje voor je te houden. Vrede op aarde toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
/lief dagboek
balen he, dat kerst in een weekeind valt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef Perruche het volgende:
Ik heb niet eens door dat het bijna kerst is...!! Nog maar een paar dagenen we krijgen niet eens extra vrij! Ik ga denk ik lekker koken met m'n vriend en misschien 1 dag met vrienden maar waarschijnlijk niet
ja man. In de engelse vestiging van ons bedrijf hebben ze dan 2 andere dagen vrij. Wij niet. En ook geen bonus en/of kerstpakket. Wel werken, Jeeeeh! Waar ben jij met Kerst? Dld?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
balen he, dat kerst in een weekeind valt!
Nederland, hoop ik. Ik ook geen bonus, geen kerstpakket, geen andere dagen vrij. Academia he!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja man. In de engelse vestiging van ons bedrijf hebben ze dan 2 andere dagen vrij. Wij niet. En ook geen bonus en/of kerstpakket. Wel werken, Jeeeeh! Waar ben jij met Kerst? Dld?
Gek genoeg denkt mijn baas daar heel anders over.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
balen he, dat kerst in een weekeind valt!
Waarin moet ik zakken, precies?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef loveli het volgende:
/lief dagboek
Ik ben niet eens een wetenschapperquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nederland, hoop ik. Ik ook geen bonus, geen kerstpakket, geen andere dagen vrij. Academia he!
ik zou mezelf nou geen wetenschapper noemen. Ik tel dode mensen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een wetenschappermaar gewoon een office space persoon. Inclusief cubicle. The horror. maar hey, het verdient!
Oh die heb ik ook! Van de energiereparatieman gekregen. Al best vaak plezier van gehad! Je vriendje is right!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cubicle, omg! Dan kun je op je werk kunstenares uithangen, niemand die het ziet!![]()
En ik eet ook veel rond de kerstdagen. Denk ik. Voornemen voor komende dagen: meer normaal voer en minder zoete meuk in mn snavel proppen. Ik had namelijk gisternacht en de nacht ervoor gewoon honger in bed, zal wel een insuline-gedoetje zijn![]()
Ik heb mijn kerstattentie van het Engelse bedrijfje al gehad - een soort heul sterk zaklampje die je als sleutelhanger kan gebruiken. Woeee. Volgens mijn vriend is het de nuttigste kerstattentie evahr
Same here hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nederland, hoop ik. Ik ook geen bonus, geen kerstpakket, geen andere dagen vrij. Academia he!
Ja hij was helemaal blij omdat ie hem dan kan gebruiken om in computerkasten te kruipen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook! Van de energiereparatieman gekregen. Al best vaak plezier van gehad! Je vriendje is right!!
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog maar even een tosti gegeten. de enige manier waarop ik brood lust op het moment
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?
Oh ja, sorry! Had de vraag in het vorige topic wel gelezen maar er nog niet op gereageerd. Graag! Zal ik je mijn adres pm'en? Laat me dan even weten wat je in totaal kwijt bent inclusief verzendkosten en zo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
DaD, moet ik nu nog bakpoeder voor je meenemen? Kan het in 180 gram krijgen...
doe ik. Ik kan het wel pas volgende week woensdag of donderdag versturen, want dan ben ik in NL...2 pakjes?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, sorry! Had de vraag in het vorige topic wel gelezen maar er nog niet op gereageerd. Graag! Zal ik je mijn adres pm'en? Laat me dan even weten wat je in totaal kwijt bent inclusief verzendkosten en zo.
Zoiets is onbeperkt houdbaar zo'n beetje toch? Doe er maar direct twee dan ja! Alvast bedankt!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doe ik. Ik kan het wel pas volgende week woensdag of donderdag versturen, want dan ben ik in NL...2 pakjes?
no problemo!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zoiets is onbeperkt houdbaar zo'n beetje toch? Doe er maar direct twee dan ja! Alvast bedankt!!.
Ik lees het echt net! Apart!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Femke Halsema opstapt?
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
ja zit net het nieuws te kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
ze is zwanger, wedden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lees het net ja. Wegens een 'positieve reden'. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig is die nieuwe ook wel ok om naar te kijken ()
Nakomertje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kán wel, maar ze is 44. Rijkelijk laat.
Nou, hier op school zijn de aanwezige studenten vrij zeldzaam ^^quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Swietje het volgende:
Damn, over een uurtje proberen op school te komen... en dan ontdekken dat er verder niemand is waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, hier op school zijn de aanwezige studenten vrij zeldzaam ^^
Hahahahaquote:
Haha, nou, het lijkt hier half uitgestorven :pquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier nietmaar goed, hier zit er een campus bij. Ik hoorde er net al een aantal zeggen dat ze tot 17 uur bleven
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat mensen lekker kerst vieren zoals zij dat willen en probeer je eigen chagrijn rondom kerst een beetje voor je te houden. Vrede op aarde toch?.
Gelunchtquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, gelunched. Wat zal ik nu eens gaan doen?
Het was toch irritant lopen op die platgetrapte sneeuw, dus ik zit lekker warm in de trein die over 6 minuutjes gaat vertrekkenquote:
Gaat ze boodschappen met jou doen? Ze zitten toch te wachten op haar voor een persconferentie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht even op Femke Halsema en dan ga ik boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat ze boodschappen met jou doen? Ze zitten toch te wachten op haar voor een persconferentie?
Als Femke hier komt gaan we wel andere dingen doen dan boodschappen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat ze boodschappen met jou doen? Ze zitten toch te wachten op haar voor een persconferentie?
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Naar de IKEA?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Femke hier komt gaan we wel andere dingen doen dan boodschappen.
Huh? Geen reden gegeven? Wat een loze persconferentie danquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:
En nu weet ik nog niks. Waarom is ze nou weg dan?.
Leuk plan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef conleche het volgende:
Ik wil zo naar Artis, beessies in de sneeuw zien.Of zouden ze allemaal binnen zijn?
(op de ijsberen en happy feets na, bien sûr)
Geen reden iddquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh? Geen reden gegeven? Wat een loze persconferentie dan.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze had gewoon geen tijd meer voor meer commentaar, want Vik zit te wachten!!
Told you soquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Vraag 1: Waarom gaat u nu eigenlijk weg?
Nou ze vond dit een goed, rustig moment om te gaan en de fractie is er klaar voor. Nu geeft ze haar opvolgster meer ruimte dan wanneer ze later zou gaan.quote:
Datquote:
Voor jou?quote:
Ik heb de foto nie gemaakt!! Ik ging even kijken of ze niet alle dieren binnen hielden en toen zag ik dit schattepoepekindje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met je ogen kijken, Co!.
Maar wel een heul lief plaatje!.
Mo, ga es aan de kant, dan kan XM's trein weer door [/flauw]quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
De trein rijdt heel langzaam want ' er lopen hulpverleners en schapen langs de baan'![]()
.
Awww, wat een lieve broer ben jij!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:59 schreef neen het volgende:
Oh m'n zusje, ze is nu het huis uit en haar kamer zag er heel erg leuk uit. Net als bij m'n zus.... toch raar dat zij er zelf en hun kamer altijd leuk uitzien ogenschijnlijk zonder moeite en dat ik dan denk van goh zo moet het en dat het er weer niet uitziet maar goed. Met haar gaat het iig wel een stuk beter, ze was ook wat afgevallen. Zeker wel moeders mooiste, ik ben wel een beetje trots op haar maar dat is natuurlijk niet stoer om te zeggen dus post ik het hier maar
Maar bon, ik zal ook eens gaan ov'en ben benieuwd of ik veel later dan gepland aankom. Nou ja ik heb toch de tijd. Fijne dagen straks allemaal of het nu kerst is of niet!
Een schapenboutje met kerst, wat is dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden de schapen hulpbehoevend zijn of zouden de hulpverleners een schapenboutje met kerst op het bord willen? Dat is de vraag nu natuurlijk!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
De trein rijdt heel langzaam want ' er lopen hulpverleners en schapen langs de baan'![]()
.
Jolande Sap is ouder dan Femkequote:Op vrijdag 17 december 2010 14:02 schreef ihatefastcars het volgende:
Lief neen!
En Jolande Sap blijf ik 'n beetje eng vinden. Nieuwe generatie is ook wat overdreven van Femke, zoveel scheelt 't vast niet.
Nee, het sneeuwt weer en ik wil niet bij de super aankomen als een panda.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg, vervelend wicht, moest jij geen boodschappen doen?.
Dat begreep ik al. Maar haar verhaal was nogal zwak, to say the least. De nieuwe generatie die staat te trappelen stond er ook al voordat ze nog een extra termijn bedong.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jolande Sap is ouder dan Femke.
Maar Femke bedoelt natuurlijk een nieuwe GL-generatie.
Ja maar Jolande Sap zit nog maar sinds september 2008 in de kamer voor GL. Die moet je ook tijd geven om in de partij te groeien. En miss was dat wel de enige geschikte opvolger op dit moment.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:10 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Dat begreep ik al. Maar haar verhaal was nogal zwak, to say the least. De nieuwe generatie die staat te trappelen stond er ook al voordat ze nog een extra termijn bedong.
Wij moeten nog 'n weekje hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar Jolande Sap zit nog maar sinds september 2008 in de kamer voor GL. Die moet je ook tijd geven om in de partij te groeien. En miss was dat wel de enige geschikte opvolger op dit moment.
Laatste dag gehad?.
Wat raar! Ik dacht dat alle regio's tegelijkertijd vakantie hadden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wij moeten nog 'n weekje hier.Maar wel weekend, ook mooi.
Enige regio in Nederland die een week later vakantie heeft. Heel veel mensen boos over overigens, dus vast eens maar nooit weer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat raar! Ik dacht dat alle regio's tegelijkertijd vakantie hadden?
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/kerstvakantie-2010.html
Ik ben er blij om. Hier in D ook. Anders meoten de kinderen direct na O&N weer naar school.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:12 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Wij moeten nog 'n weekje hier.Maar wel weekend, ook mooi.
Ja, baal dat ik nog een weekje moet, maar vind het wel heerlijk dat ik in januari nog 'n hele week vrij heb. Anders is het inderdaad wel direct na O&N.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben er blij om. Hier in D ook. Anders meoten de kinderen direct na O&N weer naar school.
Uhuh, 24 december laatste dag had ik ook logischer gevonden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ja, baal dat ik nog een weekje moet, maar vind het wel heerlijk dat ik in januari nog 'n hele week vrij heb. Anders is het inderdaad wel direct na O&N.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
30 december, was het niet? En dan maandag in het nieuwe jaar gewoon weer voor de klas zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook vakantie.. Hele hoop verslagen en opdrachten maken en me voorbereiden op m'n nieuwe klassen. En geopereerd worden.
Mooi!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, ik wilde deze bestellen, maar hij is al uitverkocht
Ik durf dat soort jurkjes echt niet te dragen maar ik vind ze wel heel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, baal er ook wel van. Nouja, er komt vast nog wel een keer een mooi rood jurkje voorbij op topvintage.
30 december inderdaad, goed onthouden. Hoef pas de dinsdag erop les te geven, maar ik heb overlegd met de sectordirecteur en hij weet dat er een kans is dat ik mij ziek ga melden. Goed hè, van mij. M'n coach had erop aangedrongen. Ik wilde eigenlijk gewoon niets zeggen en zorgen dat ik er die dinsdag ben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
30 december, was het niet? En dan maandag in het nieuwe jaar gewoon weer voor de klas zeker?
Laat ik je alvast sterkte daarmee wensen, want ik zal tegen die tijd niet in de gelegenheid zijn.
Heb al besteldquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)roducten-missen.html
Kan je het beter niet nu halen XM?? gewoon in de vriezer gooien, gebeurd niks mee!
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind die opvolgster vanFemke
een kruising van Agnes Kant met Rita Verdonk. Ik ben geen fan.
Het gaat om 5 jaar, dus al met al kan dat wel aardig oplopen. Maar ik ben zo'n administratieve sloddervos dat ik al die papieren ook niet meer heb (dacht ze toch niet meer nodig te hebben), dus ik denk dat ik naar een flink deel kan fluiten. In dat opzicht is het maar goed dat ik niet weet om hoeveel geld het eigenlijk gaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, dan heb je vast niet veel teruggekregen van de zorgverzekeraar, anders had je het toch wel eerder gemerkt? Toch?
Ik kan altijd weer boodschappen doen de 22e als het komtquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Vik, dan heb je vast niet veel teruggekregen van de zorgverzekeraar, anders had je het toch wel eerder gemerkt? Toch?
zo, vier kratten bier rijkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is 't nu even droog
zo even richting de Jumbo in Wijchen! Hertog Jan (voor O&N) halen, in de aanbieding!
Ook dat..quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch ook raar dat iemand blijkbaar al jaren geld ontvangt van jouw zorgverzekering, waar hij of zij geen recht op heeft, en niet op een gegeven moment aan de bel trekt...
Verwacht je mij ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo, vier kratten bier rijker
awhquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat om 5 jaar, dus al met al kan dat wel aardig oplopen. Maar ik ben zo'n administratieve sloddervos dat ik al die papieren ook niet meer heb (dacht ze toch niet meer nodig te hebben), dus ik denk dat ik naar een flink deel kan fluiten. In dat opzicht is het maar goed dat ik niet weet om hoeveel geld het eigenlijk gaat. Als ik m'n 257 euro iig nog maar krijg. Het is iig een goeie les!
Er liep net ook al iemand langs m'n raam te godverdommesen, dus het heerscht blijkbaar.
Zorgtoeslag komt van de Belastingdienst. De zorgverzekering stort geld als je een rekening hebt ingediend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kan altijd weer boodschappen doen de 22e als het komtIk krijg geloof ik tussen de 40 en 60, misschien dat vik nog minder zou krijgen?
Ik gok dat het een girorekeningnr is en ik heb ooit wel bij de Postbank gezeten. Net mijn ouders even gesmst of zij kunnen nagaan of het een nr van hun is of een oud nr van mij. Sowieso ook maar even bij de Postbank langs. Die kunnen vast wel nagaan of dat nr op mijn rekening staat of niet (hoop van wel, dan kan ik probleemloos incasserenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awhwat klote, wel achteraan blijven zitten hoor!
want als jij aan kunt tonen dat je dat rekeningnummer nooit gehad hebt..
als het nou 1 cijfertje scheelt, ok... maar als het een compleet ander nummer is..?
niet toevallig van je ouders ofzo?
Huh ja dat weet ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zorgtoeslag komt van de Belastingdienst. De zorgverzekering stort geld als je een rekening hebt ingediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |