Noes nu kreeg ik trek en heb ik net muffins gemaakt omdat ik verder niets hadquote:Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier zin zin![]()
[ afbeelding ]
als ik de ingrediënten in huis had zou ik het nu maken
Daar is een knop voor he..quote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Zit ik braaf een nieuw topic te maken omdat ik de laatste post had...
Sorry, ik ben ongeduldigquote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Zit ik braaf een nieuw topic te maken omdat ik de laatste post had...
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb lord of the rings op staan en man wat is dat dramatisch allemaal zeg
Ewww! Broccoli!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee welkom Mazaru, wat is je plan en lust je broccoli?
[..]
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesAlan Lee
![]()
Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja
ja ik heb hem al wel eens gezien en toen vond ik hem best ok, maar nu vind ik alleen maar heel de tijd dat ze zich zo aanstellenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee welkom Mazaru, wat is je plan en lust je broccoli?
[..]
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjesAlan Lee
![]()
Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja
Ik neem me iedere dag voor om lekker een stuk te gaan hardlopen, maar ik kan me er niet toe zetten met die kou. Mijn oren vriezen eraf, zelfs met een muts op.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb
Ik kon niks beters vinden.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind de huisvrouwen in het plaatje in de OP helemaal niet zo hysterisch trouwens, en ook niet zo huisvrouwerig
Oei da's vloeken in de kerk hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat mn ouders komen met kerst. Heb het jaren weten te ontwijken, maar ja.
Het wordt:
[ afbeelding ]
Winterrollade. Varkensfilet met kaneelstokje en kerstsaus.
Ja dus.quote:
Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
Het is de enige die wij (als in vader, moeder en zus) niet te eten vonden van de AH excellentquote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
Borstvoeding heeft nog meer voordelen, ik stem ook voor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik had een vriendin op bezoek en die at zo ongeveer 3x zoveel dan ik en ze is haske dun en dat alleen maar omdat ze borstvoeding geeft. Ik wil ook borstvoeding geven.
Ik vind je wel een lekker ding heur!quote:
Ja ik vond het wel een leuke gast en daarna.. uit 1996?? in 1996 zat ik in groep 6 of zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!!En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.
Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!!
Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!!Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
Om dat te voorkomen doe ik m'n make-up vandaag pas als ik op m'n werk ben!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Dikke sneeuwbui in mn face van huis --> station. Gelijk panda-look
.
Nou, er ligt hier zeker 10 cm.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moeten de wegen in Den Haag sneeuwvrij zijnwant dan ga ik een proefrit maken
Bus was glibberen en glijen en auto's rijden stapvoets.quote:
Als je bewust fotografeert zie je meer dan wanneer je gewoon rondloopt idd. Maar vooral andere dingen. Op vakantie moet ik van mezelf altijd eerst gewoon rondkijken, en dan mag ik pas foto's gaan maken. Eerst zelf zien en op zoek naar details. Verder hoef ik geen foto's van verjaardagen ofzo, die bekijk ik toch nooit weer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!!En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.
Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!!
Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!!Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
Het weer gooit nu al roet in je etenquote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:59 schreef V1z0R het volgende:
Nu, lekker in m'n korte broek met wodkatje poker kijken!
Oh en 2 voor 12 niet kunnen kijken*doet vallen-op-oudere-vrouwenboks met V1z0R* (hee ik typte je naam in 1 keer goed, zonder te hoeven checken tussendoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Niet meer actief op Fok!
Ter hoogte van halte Javabrug kun je zwaaien richting de Wassenaarsewegquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:02 schreef Merel het volgende:
Hmm, de tram rijdt dan weer niet. Andere dan maar. Waar woont Vik nou in Den Haag? Kan ik zwaaien
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Episch dat de NS weer faalt. En altijd rond Utrecht. Gelukkig woon ik daar niet
.
Wasda?quote:
Plaatselijke vervoerder hier in ZHquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wasda?
Huis bijna opgeruimd, tas bijna ingepakt, als ik een beetje opschiet kan ik zelfs nog een uurtje slaap doen.
In oktober een dag chaos omdat NS de slecht weer regeling test. Toen werkte het al niet, nu nog steeds niet. Doen ze goed.
Als je maar weer naar huis kunt...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Nou ik ben gewoon probleemloos in Amsterdam aangekomen!
Oeh zwaai je even als je langs mijn huis komt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Nou ik ben gewoon probleemloos in Amsterdam aangekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |