abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90020159
Het vorige deel: Slank # 1273 met TODO lijstjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 16-12-2010 21:58:58 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90020204
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:40 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier zin zin ;(
[ afbeelding ]

als ik de ingrediënten in huis had zou ik het nu maken :')
Noes nu kreeg ik trek en heb ik net muffins gemaakt omdat ik verder niets had :o
pi_90020265
Winterrollade is vies dus ja. :Y
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_90020291
Sorry PF! :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_90020335
ik heb lord of the rings op staan en man wat is dat dramatisch allemaal zeg :')
pi_90020347
Toch knap dat ik dat zo snel kon, lol!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:57:18 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90020366
Zit ik braaf een nieuw topic te maken omdat ik de laatste post had... }:|
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90020397
XM: je kan altijd nog naar de traiteur. Kun je helemaal doen of je het zelf hebt gedaan. Ik vind het een top idee!

Hier bijvoorbeeld: http://www.simondevogel.nl/
pi_90020406
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Daar is een knop voor he..
pi_90020455
Nom nom nom. Ik heb lekkere thee. :9~
pi_90020504
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef mazaru het volgende:
Sorry, ik ben ongeduldig :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:59:58 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90020516
Hee welkom Mazaru, wat is je plan en lust je broccoli? *)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb lord of the rings op staan en man wat is dat dramatisch allemaal zeg :')
Ja joh! Maar da's part of the fun! Tevens: Tolkien-elfjes O+ Alan Lee O+

Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 16 december 2010 @ 22:00:00 #13
38396 mazaru
pi_90020522
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sorry, ik ben ongeduldig :P.
En snel! :D
pi_90020567
mijn vader en ik gaan koken met kerst. Heerlijk, rustig, kalm met z'n tweetjes. Niet zo veel hoeven te praten, en niet van die stomme sentimentele kerstfilms hoeven te kijken. Lekker uitgebreid...wijntje erbij, ik heb er zin in!
  donderdag 16 december 2010 @ 22:01:19 #15
38396 mazaru
pi_90020581
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Al mogen de getergde blikken en de tijd dat ze over een besneeuwde berg oids lopen wel minder ja :+
Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
*O*
pi_90020588
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ja ik heb hem al wel eens gezien en toen vond ik hem best ok, maar nu vind ik alleen maar heel de tijd dat ze zich zo aanstellen :P
pi_90020640
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb :+
pi_90020665
Verdorie, nou twijfel ik over ah bestellen, door loveli.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:03:13 #19
38396 mazaru
pi_90020666
Ik heb gisteren 13 gekeken.
http://www.moviemeter.nl/film/54761
Gave film!
pi_90020746
ik vind de huisvrouwen in het plaatje in de OP helemaal niet zo hysterisch trouwens, en ook niet zo huisvrouwerig :7
  donderdag 16 december 2010 @ 22:04:41 #21
38396 mazaru
pi_90020750
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
mijn plan voor de kerstdagen is iedere dag hardlopen en dan lekker zo veel eten als ik zin heb :+
Ik neem me iedere dag voor om lekker een stuk te gaan hardlopen, maar ik kan me er niet toe zetten met die kou. Mijn oren vriezen eraf, zelfs met een muts op. >:O
pi_90020847
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind de huisvrouwen in het plaatje in de OP helemaal niet zo hysterisch trouwens, en ook niet zo huisvrouwerig :7
Ik kon niks beters vinden.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:07:31 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90020885
Teh kj000tz! </ikkanwelnormaaltypenmaardoehetnuevenniet>

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ewww! Broccoli!
Nee, en eigenlijk heb ik geen plan. Mijn plan was om op mijn huidige gewicht te komen voor de feestdagen, zodat ik niet op een extra portie eten hoef te letten.
*O*
Oei da's vloeken in de kerk hoor :+

En woei goedzo dat je op je gewenste gewicht zit *O*
pi_90021570
LotR is geweldig O+ Al vind ik het boek beter.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 16 december 2010 @ 22:42:16 #25
331 Merel
Be here now.
pi_90022705
quote:
Op donderdag 16 december 2010 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is voor het eerst dat mn ouders komen met kerst. Heb het jaren weten te ontwijken, maar ja.

Het wordt:

[ afbeelding ]

Winterrollade. Varkensfilet met kaneelstokje en kerstsaus.

Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 16 december 2010 @ 22:44:29 #26
331 Merel
Be here now.
pi_90022824
Morgen tandarts, werken, werkfeest, werkfeest van beste vriend en logeren bij beste vriend. Ik moet verdorie drie outfits mee!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 16 december 2010 @ 22:46:11 #27
331 Merel
Be here now.
pi_90022910
Geheugensteuntje: pyjama mee, schoon ondergoed, pil, tandenborstel, telefoonoplader, lenzenspul, make-up, nagelvijl.

[ Bericht 16% gewijzigd door Merel op 16-12-2010 23:03:04 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 22:46:25 #28
331 Merel
Be here now.
pi_90022919
Kwartet? Ja! Een tubakwartet.

pi_90023007
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:46 schreef Merel het volgende:
Kwartet?
Ja dus.
pi_90023093
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Die heb ik vorig jaar een keer gegeten en vond ik voor zo'n kant-en-klaar-ding erg geslaagd! Houd er wel rekening mee dat die Excellent-dingen meestal veel langer in de oven moeten dan er op de verpakking staat.
Mooi!
pi_90023111
tijd voor een glas wodka + ijs :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90023131
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Het is de enige die wij (als in vader, moeder en zus) niet te eten vonden van de AH excellent O-) Sorry XM :P
pi_90023135
Ik hoef alleen maar een salade te maken, aardappeltjes te bakken en de harikotsss verts te koken.
pi_90024996
truste! :W
Ja doei.
  donderdag 16 december 2010 @ 23:34:04 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90025255
Haritkots, klinkt appetijtelijk! :9

wuuut bij gekookt water in theeglas schenken net maakte mn glas een knalgeluid en zat er ineens een heel raar gevormde barst in waar water door naar buiten liep :o Raaarrrrr.

[ Bericht 51% gewijzigd door MariaEtcetera op 16-12-2010 23:49:13 ]
pi_90026939
Lijstje!

O: meergranen beschuitjes, 1 met boter en 30+ kaas en eentje met boter en muisjes. cappuccino
T: nog een cappu
L: gemengde groene salade met: tomaatjes, rode ui, komkommer, parmezaanse kaas en gebakken champignons
T: stroopwafel
S: kerstboom optuigen en door nattigheid fietsen met 2 zware tassen
T: wodka, rijstchips
D: zelfgemaakte groentensoep, witlof ham/kaas en puree uit de oven en een sucadelapje met jus, toe bitterkoekjes pudding. Ik had een vriendin op bezoek en die at ongeveer 3x meer dan ik en ze is haske dun en dat alleen maar omdat ze borstvoeding geeft. Ik wil ook borstvoeding geven. }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 17-12-2010 01:30:56 ]
pi_90027878
:W

Ten eerste omdat niemand er misschien op gelet heeft (of ik er overheen gelezen heb), Swietje, Dat is al een veel netter lijstje dan gister ^O^

Hier ziet alles er zo mooi uit op het moment! Alle bomen zo wit als maar kan en dan in schemerend straatlicht! Heb geprobeert een foto te nemen, maar heb alleen maar een camera in foon :')
Ook de reden dat ik maar 4 foto's heb van de Zwarte Cross (waaronder die leuke pica van mij dronken in een te klein shirt)
Daardoor wel een omweg heb genomen vanaf kantine...

Als je in zo'n fluoriserende string bijt, krijg je dan ook chemische troep in je mond?!

Loveli, wees blij dat drankgebruik een ethisch vraagstuk is bij zakelijke relaties voor je :{w

Hagar (sorry durf niet het woord trut hier te gebruiken, toch doe ik het nu :')) kan zelf ook gigantisch goed met m'n pa samenwerken en met ma niet :D Desondanks hebben ze wel een gat in de muur van een uitspatting tussen mij en pa.

Drukke dag gehad, morgen gesprek/discussie over pensioen, moet goed opletten dus!

Ohw en, vrouwen die in het openbaar gaan borstvoeden en je dan verontwaardigd naar je gaan kijken dat je naar ze fronst :{w

Vast een boel vergeten...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90028257
Nu, lekker in m'n korte broek met wodkatje poker kijken!

Oh en 2 voor 12 niet kunnen kijken :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90028549
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!! :9 En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.

Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!! :P

Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!! O+ Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 01:14:15 #40
70532 loveli
N
pi_90028617
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ewww! Broccoli!
*O*
-O-
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 01:16:40 #41
70532 loveli
N
pi_90028670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik had een vriendin op bezoek en die at zo ongeveer 3x zoveel dan ik en ze is haske dun en dat alleen maar omdat ze borstvoeding geeft. Ik wil ook borstvoeding geven. }:|
Borstvoeding heeft nog meer voordelen, ik stem ook voor.
crap in = crap out
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:18:03 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90028710
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:14 schreef loveli het volgende:

[..]

-O-
Ik vind je wel een lekker ding heur! *;

En op die noot zoek ik mn nest op! En ik ga morgen roti eten en daar heb ik nu al zin in :') Volgens mij heb ik een lintworm _O-
Trusten! O+
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 01:23:31 #43
70532 loveli
N
pi_90028796
Trusten! O+
crap in = crap out
pi_90028915
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:
Nou, ik geloof dat Pief juist zei dat ze niet gedacht had dat hij zo jong was. Kan jij toch ook hebben, dat je eerst denkt: zoooooo!! :9 En dan pas later hoort dat ze 14 is? Kan je verder niet veel aan doen.

Jij valt op oudere vrouwen! Aha, vandaar dat je met moeders van vriendinnetjes zoent!! :P

Oh ja en ik maak wel veel foto's tijdens reizen, ik ben dol op foto's maken!! O+ Maar ik beleef het ook nog wel hoor, misschien wel intenser, heb ik het idee, omdat ik altijd m'n ogen heel goed openhoud, om te kijken of ik niets mis. Ook details, omdat dat vaak heel mooie foto's geeft, anders zou je die misschien niet eens hebben opgemerkt.
Ja ik vond het wel een leuke gast en daarna.. uit 1996?? in 1996 zat ik in groep 6 of zo _O-
pi_90028950
Toegegeven, betrap mijzelf echt wel is op het staren naar kontjes van minderjarige meiden...
Is dan pure aantrekking op een bepaald lichaamsdeel!
Heb echter nog nooit de gedachte gehad bij minderjarige meiden van, jammer dat zij niet ouder is! Wel dus, die kont zou ik wel in m'n handen willen hebben :')

Daarnaast, de uitstraling van een volwassen vrouw met zelfvertrouwen O+ , dat hebben jonge meiden gewoon niet... Misschien dat, dat juist het verschil is :?
In dat geval, sorry voor m'n opmerking :@
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 02:07:45 #46
70532 loveli
N
pi_90029349
onpgepaste opmerking verwijdwerd

[ Bericht 85% gewijzigd door loveli op 17-12-2010 10:30:12 ]
crap in = crap out
pi_90029399
Leuke baan heb je dan loveli! Dikke ballen zuigen :P :')
Verdient wel goed hoop ik? :D
pi_90029473
Is dat model met die rot-stem niet zo begonnen? Ballen zuigen... :? :')

Sorry! Te melig op het moment en PAD is nog te rustig om volop te concentreren :P
pi_90030406
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90030599
Goeiemorgen!

Te vroeg, veel te vroeg!
pi_90030637
Goedemorgen!! *O* :W
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:49:30 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90030719
Mogge! Dikke sneeuwbui in mn face van huis --> station :'). Gelijk panda-look :').

En overwerken kan vandaag niet want heb om 12:00 een lunchafspraak *O*.
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:55:14 #53
331 Merel
Be here now.
pi_90030763
Verse knispersneeuw en een trein die gewoon rijdt O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:56:30 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90030781
Die van mij was tien minuten te laat :').
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:56:46 #55
331 Merel
Be here now.
pi_90030783
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Dikke sneeuwbui in mn face van huis --> station :'). Gelijk panda-look :').

Om dat te voorkomen doe ik m'n make-up vandaag pas als ik op m'n werk ben! :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:02:36 #56
331 Merel
Be here now.
pi_90030820
Hmm, de tram rijdt dan weer niet. Andere dan maar. Waar woont Vik nou in Den Haag? Kan ik zwaaien :W
pi_90031072
Goedemorgen!
pi_90031096
goeiemorgen, ik heb me verslapen. En het sneeuwt hier nog steeds. Nog een laatste dagje werken, morgen naar Duitsland! :)
pi_90031110
goedemorgen!

Een kerstpakket! O+ voor mij O+ ondanks dat ik gedetacheerd ben! Zo tof! Maak 'm pas vanmiddag open als ik thuis ben.. maar O+ *O*

en een mooie schrijfmap met de bedrijfsnaam erop! Altijd handig!
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:47:37 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90031381
Godsamme, dik half uur staan blauwbekken op CS! Geen tram te bekennen. Kwartier wachten op een bus en daar zit ik nu in.

Wat heb ik gedaan om zo'n week te verdienen?!

:r!

Zo, sorry slankies, ben het echt zo BEU!!!!!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:07:48 #61
331 Merel
Be here now.
pi_90031669
Hey XM, had je eigenlijk al verteld hoe je gesprek was gegaan? Of gooi je dat liever niet op het forum?
pi_90031721
Ik las in bed op nu.nl dat ze gisteravond alle bussen hebben geschrapt nadat er een paar dwars op de weg waren komen te staan :o maar vanmorgen reden ze weer goddank.

Ik hoop alleen dat m'n collega met de auto komt naar het etentje vanavond, anders moet ik ook terug bussen & treinen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:21:24 #63
331 Merel
Be here now.
pi_90031858
Ik heb vanavond een taxi nodig, ik hoop dat die ook blijven rijden...
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:22:03 #64
331 Merel
Be here now.
pi_90031871
Tandarts was trouwens tevreden *)
pi_90031916
morgen moeten de wegen in Den Haag sneeuwvrij zijn ;( want dan ga ik een proefrit maken :9
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:32:38 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032050
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moeten de wegen in Den Haag sneeuwvrij zijn ;( want dan ga ik een proefrit maken :9
Nou, er ligt hier zeker 10 cm.
pi_90032057
ook op de doorgaande wegen?
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:34:05 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90032077
Utrecht CS ligt er weer uit. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:35:30 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032112
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
ook op de doorgaande wegen?
Bus was glibberen en glijen en auto's rijden stapvoets.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:35:42 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032115
En het onweert en hagelt hier nu.
pi_90032132
o.. -O- crap...
Ja doei.
pi_90032166
Hier is het prachtig. Wit en prachtig.
Maar ik ben blij dat ik niet naar kantoor hoef. In plaats daarvan mest ik de varkensstal uit. En dat is nog niet af dus ik ga maar weer eens :W.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90032171
m'n proefrit, wat doe je ;(
Ja doei.
pi_90032205
Goeiemorgen. Bijna niet geslapen vannacht (gepland, het was wel gezellig), en nu wil ik eigenlijk nog een paar uurtjes pakken, maar moet eerst konijnenhok schoonmaken/opruimen/tas inpakken voor het weekend weg etc. En ik ben vannacht mn stem kwijtgeraakt en moet zo lesgeven. Alles gaat niet bepaald van een leien dakje. Maar goedemorgen O+.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 01:11 schreef conleche het volgende:

Als je bewust fotografeert zie je meer dan wanneer je gewoon rondloopt idd. Maar vooral andere dingen. Op vakantie moet ik van mezelf altijd eerst gewoon rondkijken, en dan mag ik pas foto's gaan maken. Eerst zelf zien en op zoek naar details. Verder hoef ik geen foto's van verjaardagen ofzo, die bekijk ik toch nooit weer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:14 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032263
Dit was een kwartier geleden mijn uitzicht, nu is het donkergrijs en veul sneeuw weer:

vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:40 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032273
Fysio belde af voor vanmiddag *O* Goddank _O_
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:45:48 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032324
:W Zij die weer niet kunnen hardlopen groeten u ;(. Het sneeuwt keihard :o. Maar het ziet er wel heel mooi uit O+. Nu eens bijlezen :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:48:33 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032383
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
Het weer gooit nu al roet in je eten :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:52:02 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032453
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:59 schreef V1z0R het volgende:
Nu, lekker in m'n korte broek met wodkatje poker kijken!

Oh en 2 voor 12 niet kunnen kijken :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*doet vallen-op-oudere-vrouwenboks met V1z0R* (hee ik typte je naam in 1 keer goed, zonder te hoeven checken tussendoor! *))
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:55:01 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032560
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:02 schreef Merel het volgende:
Hmm, de tram rijdt dan weer niet. Andere dan maar. Waar woont Vik nou in Den Haag? Kan ik zwaaien :W
Ter hoogte van halte Javabrug kun je zwaaien richting de Wassenaarseweg :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:55:52 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90032581
Dit weer is inderdaad funest voor buitensport.
Ga dus eerst maar even het huis poetsen en om 12 uur zwemmen, je moet toch wat..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:56:45 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032613
Oh en op de Wassenaarseweg pikte Max Onno op voor een lift naar Amsterdam ("De ontdekking vd hemel"). En dat zeg ik nu elke keer tegen Nachtwacht als we over de Wassenaarseweg lopen :')
Niet meer actief op Fok!
pi_90032677
Goeiemorgen!
Mn rothumeur is weer voorbij :) maar voor de kerst ben ik nog niet bezig vrees ik!
pi_90032772
ik deed daarnet heel onaardig tegen een collega :@ hij is dan ook echt heel vervelend en betweterig :') gelukkig gaven m'n andere collega's me gelijk :')!

gelukkig deed hij eerder absurd debiel :') O+
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:04:15 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032827
Ik ga straks eens door de sneeuw naar de supermarkt ploegen. En vanavond lasagne met oa mascarpone maken. Oh, dat is zo lekker :9~. Kan er gerust een bakje van leeglepelen (maar dat doe ik niet, want zelfs 3 x 10 km hardlopen per week kan daar niet tegenop, denk ik :'))
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:04:23 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90032833
De site van de HTM ligt eruit :').
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:05:36 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90032864
Episch dat de NS weer faalt :'). En altijd rond Utrecht. Gelukkig woon ik daar niet *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:21:18 #88
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90033368
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Episch dat de NS weer faalt :'). En altijd rond Utrecht. Gelukkig woon ik daar niet *O*.

Hoezo? :')

Fijne feestdagen namens NS
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:23:04 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90033451
:')_! _O-
pi_90033524
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De site van de HTM ligt eruit :').
Wasda?

Huis bijna opgeruimd, tas bijna ingepakt, als ik een beetje opschiet kan ik zelfs nog een uurtje slaap doen O+.

In oktober een dag chaos omdat NS de slecht weer regeling test. Toen werkte het al niet, nu nog steeds niet. Doen ze goed.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:25:40 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90033542
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wasda?

Huis bijna opgeruimd, tas bijna ingepakt, als ik een beetje opschiet kan ik zelfs nog een uurtje slaap doen O+.

In oktober een dag chaos omdat NS de slecht weer regeling test. Toen werkte het al niet, nu nog steeds niet. Doen ze goed.
Plaatselijke vervoerder hier in ZH :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:26:09 #92
331 Merel
Be here now.
pi_90033562
Nou ik ben gewoon probleemloos in Amsterdam aangekomen! 8-)
pi_90033587
:D

Ontbijt vandaag:

half reepje cote d'or chocolade, wit puntje kaas, peer, koffie met suiker.

Hmmm.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:26:45 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90033591
Ik vind het wel een beetje flauw dat mensen nu zeggen: ja de NS was de test toch zo goed doorgekomen? Dat was een sneeuw-en-ijstest. Die stroomstoring heeft niks met de sneeuw te maken, toch? Dat is toch gewoon domme pech? :@.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:27:00 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90033598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Als je maar weer naar huis kunt... :P
Niet meer actief op Fok!
pi_90033627
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:26 schreef Merel het volgende:
Oeh zwaai je even als je langs mijn huis komt? :P Ik moet straks Amsterdam uit, dat gaat ook nog wel lukken zo te zien. Eigenlijk zou ik vandaag richting het oosten moeten met de trein, gelukkig alsnog een auto gevonden.

Oh ik dacht dat het allemaal sneeuwvertragingen waren.
pi_90033851
goedemorgen :W

hier in Hilversum nog weinig sneeuw...
pi_90033916
Hier sneeuwt t alweer :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:38:01 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90033957
Daglijstje
o. banaan
t. 2 dropjes
l. kaasfondue met brocolli en aardappeltjes en sla en... en...
t. appel
d. uit eten met waarschijnljk heel veel alcohol
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:38:36 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90033974
Het blijft hier maar sneeuwen...
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:18 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90033998
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het blijft hier maar sneeuwen...
Ja, er kan wel 10 cm vallen, dus ik hoop dat je waterdicht schoeisel aan hebt. Ik ga straks even lekker door de sneeuw naar de super stappen :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:40:13 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90034025
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: twee mandarijntjes
L: drie geroosterde boterhammen met halvarine
T: vast wel een beter warme choc met slagroom :@
D: lasagne
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:40:17 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90034028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, er kan wel 10 cm vallen, dus ik hoop dat je waterdicht schoeisel aan hebt. Ik ga straks even lekker door de sneeuw naar de super stappen :).
Ehm, dat ligt hier al hoor.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:40:43 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90034049
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ehm, dat ligt hier al hoor.
Oh :') In dat geval hoop ik dat je kaplaarzen bij je hebt :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:47 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90034124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh :') In dat geval hoop ik dat je kaplaarzen bij je hebt :P.
Net even het laagje op mijn balkonbalustrade gemeten en dat is 9cm.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:46:02 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90034229
http://www.htm.net/

Nou écht niet :{w
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 10:51:48 #107
70532 loveli
N
pi_90034451
Kutweek.
crap in = crap out
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:56:26 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90034597
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
Kutweek.
Gelukkig is 'ie bijna voorbij! :*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:56:40 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90034606
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:51 schreef loveli het volgende:
Kutweek.
QFT
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:58:34 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90034658
Ha, na 2040 zet een daling in in het aantal ouderen, dus als ik oud ben, zijn er weer genoeg schone verpleegstertjes om mij te verzorgen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90034696
jij viel toch op oudere vrouwen? :P
Ja doei.
pi_90034705
Ik vind het heerlijk weer, hier! Fietsen ging prima, mooie blauwe lucht... Gisteravond nog een lange wandeling met Baardmans gemaakt en sneeuwengeltjes gemaakt in het Noorderplantsoen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:03:11 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90034801
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
jij viel toch op oudere vrouwen? :P
Tegen die tijd liggen die onder de grond :P.

Nee, serieus: ik blijf niet eeuwig op ouder vallen, denk ik. Na m'n 40e val ik op jonger, gok ik zo :D.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 11:06:45 #114
70532 loveli
N
pi_90034939
Iedereen die van kerst een groot vreetfestijn maakt mag erin zakken. Zo.

Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen en lekker boerenkool met worst. Klinkt goed toch?

/lief dagboek
crap in = crap out
pi_90035175
Goedemorgen! Alles is wit O+
pi_90035218
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:06 schreef loveli het volgende:

Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen en lekker boerenkool met worst. Klinkt goed toch?

/lief dagboek
Klinkt goed. Zoals wel meer eenvoudige waarheden.
pi_90035403
mogguh!

Ik moest vanmorgen naar België, maar ik ben gewoon naar de zaak gegaan. Lang leve webmeeting *O*

Lijstje:

O: havermoutpap met lijnzaad en krenten
T: shake
L: 2 roggebrood met kalkoenfilet
T: 1/2 komkommer
D: maaltijdsoep, ik moet alleen nog verzinnen wat :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90035543
Zo, varkenshok is uitgemest, postpakket aangenomen, halve kilo groenten verorberd (met wat pindasaus).
Ik ga maar eens met Hond een flukse wandeling maken door het winterwonderland ~:) .
pi_90035545
quote:

/lief dagboek
Aparte combinatie.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:24:05 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90035572
Bus rijdt *O*

erg ligt echt veul! :o
pi_90035649
veel plezier Sigme! Denk dat de hond ook wel gaat genieten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90035735
ik moet morgen vliegen, via amsterdam naar bremen. Ik zie er nog al tegenop.

Zo, nog een paar uurtjes werken voor vandaag en dan vind ikh et wel best!
pi_90035748

Ik heb niet eens door dat het bijna kerst is...!! Nog maar een paar dagen :') en we krijgen niet eens extra vrij! Ik ga denk ik lekker koken met m'n vriend en misschien 1 dag met vrienden maar waarschijnlijk niet :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:29:04 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90035777
quote:

/lief dagboek
Laat mensen lekker kerst vieren zoals zij dat willen en probeer je eigen chagrijn rondom kerst een beetje voor je te houden. Vrede op aarde toch? *; .
Niet meer actief op Fok!
pi_90035778
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:28 schreef Perruche het volgende:

Ik heb niet eens door dat het bijna kerst is...!! Nog maar een paar dagen :') en we krijgen niet eens extra vrij! Ik ga denk ik lekker koken met m'n vriend en misschien 1 dag met vrienden maar waarschijnlijk niet :')
balen he, dat kerst in een weekeind valt!
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:29:21 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90035790
Net nog maar even een tosti gegeten. de enige manier waarop ik brood lust op het moment :?
pi_90035793
Ik ga denk ik een honingmassage kopen en daar maandag naartoe. Dan krijg je een scrub, massage met honing en een pakking. Denken jullie dat mijn vriendje dat ook zou willen? Of is dat iets voor vrouwen? De sauna vond ie lekker...
pi_90035832
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja man. In de engelse vestiging van ons bedrijf hebben ze dan 2 andere dagen vrij. Wij niet. En ook geen bonus en/of kerstpakket. Wel werken, Jeeeeh! Waar ben jij met Kerst? Dld?
pi_90035869
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja man. In de engelse vestiging van ons bedrijf hebben ze dan 2 andere dagen vrij. Wij niet. En ook geen bonus en/of kerstpakket. Wel werken, Jeeeeh! Waar ben jij met Kerst? Dld?
Nederland, hoop ik. Ik ook geen bonus, geen kerstpakket, geen andere dagen vrij. Academia he!
pi_90035888
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Gek genoeg denkt mijn baas daar heel anders over. :P
pi_90035910
quote:

/lief dagboek
Waarin moet ik zakken, precies? :P

Ik wil het geen vreetfestijn noemen, maar gedurende 3 dagen staat de boel wel in het teken van lekker eten ja, geloof ik. :+ Eerst kerstavond bij mijn vader en dat is meestal qua voer wel in orde :9
Volgende dag lunchen bij mijn moeder. Dat is ook wel lekker en vooral véél gangen, haar kennende.
's avonds koken samen met een vriendin, 3 gangen hebben we net gisteren afgesproken.
2e kerstdag ook een veul gangen diner maken met het exvriendje. Dus tja. :P
*O* *O* *O* O+ O+ O+ *O* *O* *O*
pi_90036005
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nederland, hoop ik. Ik ook geen bonus, geen kerstpakket, geen andere dagen vrij. Academia he!
Ik ben niet eens een wetenschapper :') maar gewoon een office space persoon. Inclusief cubicle. The horror. maar hey, het verdient!
pi_90036139
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben niet eens een wetenschapper :') maar gewoon een office space persoon. Inclusief cubicle. The horror. maar hey, het verdient!
ik zou mezelf nou geen wetenschapper noemen. Ik tel dode mensen... :X Maar, ik heb wel een kantoor. Dat ik deel met 2 andere mensen...
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:38:45 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90036187
Cubicle, omg! Dan kun je op je werk kunstenares uithangen, niemand die het ziet! :+

En ik eet ook veel rond de kerstdagen. Denk ik. Voornemen voor komende dagen: meer normaal voer en minder zoete meuk in mn snavel proppen. Ik had namelijk gisternacht en de nacht ervoor gewoon honger in bed, zal wel een insuline-gedoetje zijn :')

Ik heb mijn kerstattentie van het Engelse bedrijfje al gehad - een soort heul sterk zaklampje die je als sleutelhanger kan gebruiken. Woeee. Volgens mijn vriend is het de nuttigste kerstattentie evahr :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:40:07 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90036244
Ik eet met kerst niet per se meer qua hoeveelheden (vol is tenslotte vol, nietwaar?), maar op eerste kerstdag eet ik wel culinair en calorierijker.
Niet meer actief op Fok!
pi_90036250
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cubicle, omg! Dan kun je op je werk kunstenares uithangen, niemand die het ziet! :+

En ik eet ook veel rond de kerstdagen. Denk ik. Voornemen voor komende dagen: meer normaal voer en minder zoete meuk in mn snavel proppen. Ik had namelijk gisternacht en de nacht ervoor gewoon honger in bed, zal wel een insuline-gedoetje zijn :')

Ik heb mijn kerstattentie van het Engelse bedrijfje al gehad - een soort heul sterk zaklampje die je als sleutelhanger kan gebruiken. Woeee. Volgens mijn vriend is het de nuttigste kerstattentie evahr :P
Oh die heb ik ook! Van de energiereparatieman gekregen. Al best vaak plezier van gehad! Je vriendje is right!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:43:09 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90036368
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Same here hoor.

Zo, ik zit lekker in het cafeetje, met koffie :z.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:43:44 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90036391
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh die heb ik ook! Van de energiereparatieman gekregen. Al best vaak plezier van gehad! Je vriendje is right!!
Ja hij was helemaal blij omdat ie hem dan kan gebruiken om in computerkasten te kruipen enzo :P

Mijn eerste gedachte tegen collegaatje was: "Well, at least now I'll be prepared when I have to enter a dark cave or something". Zij: "Yes. Whenever that may be".

:P

Overigens wint het wel van de nieuwe woorden scheurkalender van vorig jaar!
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:44:06 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90036408
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
Net nog maar even een tosti gegeten. de enige manier waarop ik brood lust op het moment :?
En je weet zeker dat je niet zwanger bent? :P
pi_90036431
DaD, moet ik nu nog bakpoeder voor je meenemen? Kan het in 180 gram krijgen...
pi_90036439
Tosti, goed idee. Veel energie verbruikt afgelopen dagen en nog niet eens ontbeten vandaag.
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:46:13 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90036496
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En je weet zeker dat je niet zwanger bent? :P
Ja. :Y
pi_90036506
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:
DaD, moet ik nu nog bakpoeder voor je meenemen? Kan het in 180 gram krijgen...
Oh ja, sorry! Had de vraag in het vorige topic wel gelezen maar er nog niet op gereageerd. Graag! Zal ik je mijn adres pm'en? Laat me dan even weten wat je in totaal kwijt bent inclusief verzendkosten en zo.
pi_90036561
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh ja, sorry! Had de vraag in het vorige topic wel gelezen maar er nog niet op gereageerd. Graag! Zal ik je mijn adres pm'en? Laat me dan even weten wat je in totaal kwijt bent inclusief verzendkosten en zo.
doe ik. Ik kan het wel pas volgende week woensdag of donderdag versturen, want dan ben ik in NL...2 pakjes?
pi_90036627
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doe ik. Ik kan het wel pas volgende week woensdag of donderdag versturen, want dan ben ik in NL...2 pakjes?
Zoiets is onbeperkt houdbaar zo'n beetje toch? Doe er maar direct twee dan ja! Alvast bedankt!! :*.
pi_90036677
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zoiets is onbeperkt houdbaar zo'n beetje toch? Doe er maar direct twee dan ja! Alvast bedankt!! :*.
no problemo!
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:50:55 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90036683
Hee! Ik heb weekend! *O*
pi_90036767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hee! Ik heb weekend! *O*
En terecht!
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:53:41 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90036816
Ja! Dat gevoel heb ik ook wel ja! :D
pi_90036879
Damn, over een uurtje proberen op school te komen... en dan ontdekken dat er verder niemand is waarschijnlijk :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:58:51 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90037047
Ik zou lekker thuisblijven :z.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:02:27 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90037214
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou lekker thuisblijven :z.
Liegerd!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:03:14 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90037252
Hebben jullie al gehoord dat Femke Halsema opstapt?
pi_90037273
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lees het echt net! Apart!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:03:35 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90037277
quote:
Ja ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_90037280
quote:
ja zit net het nieuws te kijken
pi_90037341
Het sneeuwt echt hard!
Heb nog meer zin in mn trip naar Zweden dan in kerst :s)
En echt jammer van Halsema -O- , ik vind haar wel een bewonderingswaardig persoon.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:04:47 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90037344
Hier zijn ze op zoek naar Merel: [KSC #2339] Wie is Merel?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:05:09 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90037361
Lees het net ja. Wegens een 'positieve reden'. Ben benieuwd.
pi_90037414
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lees het net ja. Wegens een 'positieve reden'. Ben benieuwd.
ze is zwanger, wedden?
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:07:08 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90037440
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ze is zwanger, wedden?
Denk het ook.

Gelukkig is die nieuwe ook wel ok om naar te kijken ( :') )
Niet meer actief op Fok!
pi_90037465
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig is die nieuwe ook wel ok om naar te kijken ( :') )
:D !
pi_90037578
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ze is zwanger, wedden?
Het kán wel, maar ze is 44. Rijkelijk laat.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:11:16 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90037592
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het kán wel, maar ze is 44. Rijkelijk laat.
Nakomertje.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:13:49 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90037677
Ik gok ook zwanger! Ze is ten slotte een carrière-mademoiselle *)

En anders heeft ze de hoop in NL opgegeven en verhuist ze naar Tajikistan :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:29:37 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90038269
Kijk eens, dit is mijn uitzicht! O+.

En intussen sneeuwt het alweer :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90038428
Ja hier ook zoiets Vik. En aan de andere kant nog een kasteel erin. Waar we vanavond gaan uit eten :9 (ik ga echt huilen als het vies is _O- ).
pi_90038650
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:55 schreef Swietje het volgende:
Damn, over een uurtje proberen op school te komen... en dan ontdekken dat er verder niemand is waarschijnlijk :')
Nou, hier op school zijn de aanwezige studenten vrij zeldzaam ^^
pi_90038856
Ik ga vanavond (met manlief, schoonbroer & vriendin, schoonvader & vrouw) naar Holiday on Ice, in 't Mecc. Gezellig :)

Twee weken vakantie heb ik na vandaag. Mmmmm <3

Oh, ik heb een nieuw lijflied:.
Eigenlijk gaat dit over stoppen met roken, maar ik vertaal het naar stoppen met ongezonde troep vreten.
SPOILER
pi_90039474
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, hier op school zijn de aanwezige studenten vrij zeldzaam ^^
Hier niet :'( maar goed, hier zit er een campus bij. Ik hoorde er net al een aantal zeggen dat ze tot 17 uur bleven :( :P
pi_90039711
Christ, en wie moet er vandaag toevallig 4 x heen en weer naar Utrecht en terug? Juistem.
Al heb ik het nog best goed, je zal maar naar 't zuuden moeten :(
pi_90039742
Correctie: 2 x heen en weer :')
pi_90039762
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef shinydiscoball het volgende:
_O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:06:24 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90039821
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Hahahaha :D.

4 x heen en weer, arm kind :').

Ik heb vanochtend al 3 keer dat liedje uit 500 Days of Summer gezien (zie Facebook) en ik lig nog steeds dubbel _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:11:16 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90040036
Zo, gelunched. Wat zal ik nu eens gaan doen? O+
pi_90040158
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hier niet :'( maar goed, hier zit er een campus bij. Ik hoorde er net al een aantal zeggen dat ze tot 17 uur bleven :( :P
Haha, nou, het lijkt hier half uitgestorven :p
pi_90040161
Revenge of the titans _O_ !
pi_90040221
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 13:20:51 #179
70532 loveli
N
pi_90040501
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laat mensen lekker kerst vieren zoals zij dat willen en probeer je eigen chagrijn rondom kerst een beetje voor je te houden. Vrede op aarde toch? *; .
:')
crap in = crap out
pi_90040509
ik zie zo tegen dat vliegen van morgen op. Volgens mij wordt dat drama...
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:22:08 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90040559
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, gelunched. Wat zal ik nu eens gaan doen? O+
Geluncht :P.

Shoppen? :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:22:39 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90040576
Ik wacht even op Femke Halsema en dan ga ik boodschappen doen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90040743

Kiek nou.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:29:05 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90040919
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Kiek nou.
Kjoet! O+ Oorbelletjes?
pi_90041008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kjoet! O+ Oorbelletjes?
Ja. Schattig hè?
pi_90041060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. Schattig hè?
:Y O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:32:10 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90041081
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geluncht :P.

Shoppen? :9.
Het was toch irritant lopen op die platgetrapte sneeuw, dus ik zit lekker warm in de trein die over 6 minuutjes gaat vertrekken :).
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:33:10 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90041136
En ik twijfel of Femke zwanger is, ze is wel al 44. Het kan natuurlijk, maar mja..
pi_90041158
wat lief!

Zo, ook weer thuis..

Proefrit verplaatst naar vrijdag -O- maargoed, nu dus wel lekker een lang weekend thuis O+ ook wel even héééél fijn! :o Ga ik 'lekker' aan de studie enzo.. :Y
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:33:40 #190
38396 mazaru
pi_90041161
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik wacht even op Femke Halsema en dan ga ik boodschappen doen :).
Gaat ze boodschappen met jou doen? Ze zitten toch te wachten op haar voor een persconferentie?
pi_90041182
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gaat ze boodschappen met jou doen? Ze zitten toch te wachten op haar voor een persconferentie?
_O- :D!

welkom _O-
Ja doei.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:34:12 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90041183
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. Schattig hè?
:Y Heb je gekrijgt? O+

Ik ga zo de sneeuw trotseren! *Rambo*
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:34:23 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90041197
quote:

[..]

Als Femke hier komt gaan we wel andere dingen doen dan boodschappen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 17 december 2010 @ 13:35:14 #194
70532 loveli
N
pi_90041252
quote:

[..]

Ik mag jou wel ;)
crap in = crap out
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:35:42 #195
236335 neen
schone schijn
pi_90041276
Ach, kerst is kut, de week is kut, 2010 was kut. Maar goed het is makkelijk om stomme dingen te onthouden ipv goede. 2011 wordt hopelijk een leuk jaar, afgezien van dat ik natuurlijk vet moet lozen is er eigenlijk een ding wat ik wel wil proberen. Eens vooruit kijken, misschien wel handig.

Hopelijk dat iedereen dit jaar zonder gedonder kan afsluiten en dat 2011 wat beter mag zijn.
het lijkt niet wat het is
pi_90041408
ik heb zojuist een half biggetje besteld voor Kerst :9 Dus mijn kerstdiner prep is vrijwel stressloos *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:37:52 #197
38396 mazaru
pi_90041410
Ze kijkt wel heel blij! Zou ze dan toch ...? :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:37:53 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90041411
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als Femke hier komt gaan we wel andere dingen doen dan boodschappen.
Naar de IKEA?
pi_90041419
O+ kerst O+ 2010 O+ oud en nieuw O+

Ben benieuwd wat 2011 gaat brengen :@
Ja doei.
pi_90041435
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Naar de IKEA?
:')!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo