Mwahquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niets beter dan profiteren van je eigen ellende, toch?
Coolquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
WehehheeIk moest eigenlijk 7/12 komen, maar ik vond 13 blijkbaar mooier
![]()
Dus toen kwam mijn neefje 5 jaar later maar op 7/12
![]()
Mijn moeder de 31e en mijn tante 1/1quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een nicht die de 31ste jarig is, is wel makkelijk zo 's ochtends naar de verjaardag.
10 dagen eerder kroelenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, mijnes kwam 10 dagen 'te vroeg'
Een vent op jouw knie?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat worden![]()
![]()
![]()
Maar anders, graag![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. ik hoop stiekem dat kerst/oud en nieuw dit jaar iets met een vent op een knie gaat worden![]()
![]()
![]()
Maar anders, graag![]()
Mijn broer zijn jongste is een dag na zijn verjaardag geboren. Zijn vrouw is de 5e jarig, hij de 25e en zijn jongste de 26e.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grappig toch
Ik ben tegelijk met mijn pappie jarig, da's past timing
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stukquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaal
Tja, ik bekijk de boel gewoon graag positief denk ik... Heb een hoop meegemaakt, maar dat zorgt er wel voor dat ik goeie verhalen schrijfquote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahMaar moet bekennen dat ik bij het schrijven van dat verhaal ook heb zitten huilen
Misschien moet ik hem gewoon onderuit schoppen en dan heel verbaasd doenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee joh, dat kan dan niet, doe maar met je vent en zijn knie
![]()
Stu!quote:
Mijne is eigenlijk alleen de laatste alinea niet helemaal waarquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stuk
Dat is ook timen en kijk zequote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Cool
[..]
Mijn moeder de 31e en mijn tante 1/1
vna de ene verjaardag naar de andere
Mijn verhaal ook, behalve dan dat ik de spullen nog gebruikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verhaal is wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar dat is alleen het eerste stuk
Veel plezierquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ik bekijk de boel gewoon graag positief denk ik... Heb een hoop meegemaakt, maar dat zorgt er wel voor dat ik goeie verhalen schrijf
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van het verhaal waargebeurd is, bovendien is het gewoon een verdrietig verhaal
Zeg zulke dingen nou eens nietquote:Op donderdag 16 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef dit jaar niet meer te werken
Woohooquote:Op donderdag 16 december 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg zulke dingen nou eens niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |