Ik denk remlofquote:
Voor?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
En hup nu allemaal een kerstverhaal schrijven.
Marijke en ik hebben het goede voorbeeld gegeven
En?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, nu heb ik schaamteloos alle privacy geschonden.
Regio Eindhoven.quote:
Kom jij ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik, ik heb hem niet gekust.
misschien vrijdag
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over omaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Oh danquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus stuur maar door
[..]
Was een grapje
[..]
Aangezien jij mij bent of ik jou kun je em best doorsturen![]()
Dat is wel een beetje verschilquote:
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik, ik heb hem niet gekust.
misschien vrijdag
Gaat hem hier niet wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Nou, als dames zeggen dat ze onschuldig ogen, dan is mijn interesse natuurlijk gewekt.quote:
ik dacht jongerquote:
Ja, jij was veel lieverder in je slaapquote:
quote:
Onschuldig genoeg naar je zin?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lurk standaard. Elke keer iets origineels verzinnen om te posten lukt me echt niet hoor.
Oh tof. Maar ik schrijf niet goed.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kerstverhalen Schrijfwedstrijd
Ik zag geen foto.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onschuldig genoeg naar je zin?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij was veel lieverder in je slaap![]()
[..]Grappig
Gewoon slapen, en hij staat op youtube met z'n gesnurk als het goed isquote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wait, whut?![]()
Heb jij met Remlof geslapen?
Lolquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
We bleken boodschappen te doen bij dezelfde supermarkt ontdekten we na een jaar of 2
Als ik dat zou weten zou ik nooit meer schaamteloos kunnen voorkruipen bij een rij in de kassa.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
We bleken boodschappen te doen bij dezelfde supermarkt ontdekten we na een jaar of 2
misschien, als ik symp mag kussenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
[..]
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over oma![]()
Jijquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
ik:
Oh, daar gaan we net niet heenquote:
Oh, pfoe, okeequote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jaaaa! En Suikertje, lees je ze ook even, is over oma![]()
gewoon laten lopen die hap.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
ik HAAT neusspray!! Wat een hoerige uitvinding is dat zeg![]()
![]()
![]()
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
ik:
Wat is er dan mis?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Bwehhh, kan iemand mijn mail fixxen. Ik stress em zonder mijn mail/msn account.
Daarom heb ik er ook een hekel aanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
ik HAAT neusspray!! Wat een hoerige uitvinding is dat zeg![]()
![]()
![]()
Ja moet van de dokter. en anders krijg ik weer te horen dat ik niet alles geprobeerd hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon laten lopen die hap.
Wat doet ie niet dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
Bwehhh, kan iemand mijn mail fixxen. Ik stress em zonder mijn mail/msn account.
Maar je mag mij en suikertje ook kussenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien, als ik symp mag kussen
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij
Is het trouwens weer een beetje okee op je werk?
Daarvoor gebruik je het juist. Proberen te slapen met verstopte neus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon laten lopen die hap.
Is niet heel erg erg hoor, is gewoon omdat ik dat wel met je wil delenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, daar gaan we net niet heen
[..]
Oh, pfoe, okee
Soms is dat het bestequote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezet
Nee er is een jury aangesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?
je mag mij ook wel kussen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien, als ik symp mag kussen
Users stemmen nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er staan geen namen bij, is het wel de bedoeling dat je dan zegt van wie wat is? Of mogen de users niet stemmen?
ahh, zoquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja moet van de dokter. en anders krijg ik weer te horen dat ik niet alles geprobeerd heb
quote:
Dat had ik nou ook vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb vandaag gewoon de knop op 0 gezet en mezelf uitgezet
Aah, ik las het net in het topic ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Users stemmen nieter is een fok jury, die kiezen er 10 en dan een profi-jury die kiezen er 3 uit die 10
Ja ik kijk er erg naar uitquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook vandaag
Maar nog 1 dagje en dan ben je lekker vrijTherapeutisch behang krabben
![]()
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Marijke:
ik:
keequote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is niet heel erg erg hoor, is gewoon omdat ik dat wel met je wil delen
Ow? Dan ben je gehackt oid.... Kun je dan niet een nieuw wachtwoord opvragen oid?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij weigert mijn wachtwoord. Blijkbaar is die veranderd, maar niet door mij.
Dan is alles andersquote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, en 3 januari zie ik wel weer...
Maar wel mooiquote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat verhaal van jou is niet heel vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |