Het verslagWat was het dinsdag toch een aangename verrassing om te lezen dat DE KOFFER (die alle andere koffers overbodig maakt!) onze kant op kwam! En twee dagen later was het dan zo ver en mijn zusje was thuis om hem in ontvangst te nemen! Die avond ging ik gezellig bij mijn ouders eten en hadden ik en vga4xzoom alle tijd om De Koffer met het bad-ass piratenpakpapier te bewonderen!
![2vw674i.jpg]()
Eenmaal bruut opengescheurd, zagen we een berg met schriftjes en kaartjes met allemaal leuke verhaaltjes:
![2a64011.jpg]()
Inmiddels was ons buurmeisje komen kijken en zou er ook nog een vriendin van m'n zusje langskomen! Gezellig dus. Onder de berg met kaartjes zat een berg met lakjes!
![2w1wej8.jpg]()
Snel hebben we de lakjes van hun bubbeltjesprut ontdaan, en na lang wikken en wegen hebben we het één en ander eruit gehaald. Ik moet jullie teleurstellen, er was helaas geen grote ruzie om hét lakje

Wel even een korte discussie om eentje, maar kwam al snel tot de conclusie dat 'ie mij niet zou staan. De buit:
![2z9kyuh.jpg]()
Dat zijn dus deze lakjes:
• Orly - Bailamos
• China Glaze - DV8
• China Glaze - Branding Iron
• China Glaze - Lemon Fizz
• China Glaze - Bare if you dare
• OPI - Garguan Tuan Green Grape
• OPI - La paz-itively Hot Matte
• Sally Hansen - Nail Thickner
• P2 - So cool!
• Essence - All Acces
• MNY - 265
• Bundle monster plate BM16 en BM19
En dit gaat er weer in
![2v9c0g0.jpg]()
We vonden het heel leuk om De Koffer te ontvangen en mee te doen! En voordat ik jullie ga vertellen wie De Koffer nu krijgt, plaats ik nog een obligatory cat picture:
![dzjgv4.jpg]()
Morgen gaat De Koffer weer op reis, en de gelukkige is....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.