SQ saiz I iz wronkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Milka, de volgende keer wel je plaatje blurren, princess-a zit op msn al allemaal te raaien wat er in terug gaat
je had er maar 1 goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
SQ saiz I iz wronk
maar haar geloof ik nooit
wat voor os draai je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Mirjam het volgende:
kennelijk ben ik weer eens de enige bij wie de pics het niet doen, mijn laptop from hell moet echt vervangen worden
vista en xp verschil zie je al aan de taakbalkquote:
dit is een bak from hell hoor, hij heeft nog net geen tandjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vista en xp verschil zie je al aan de taakbalkmaar vista os moet zeker elk jaar wel ff opnieuw geinstalleerd worden om lekker te laten draaien, xp gaat wel wat langer mee maar t blijft om t jaar reinstall als je echt wilt dat alles soepel werkt
merk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit is een bak from hell hoor, hij heeft nog net geen tandjes
hij is al minstens 5 x opnieuw geinstalled, en de problemen komen na verloop van korte tijd áltijd weer terug
sorry, ben al wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2011 23:20:31 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |