Ok.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
Benny ben over een uur bij je in de tuin
Ja. Al kreeg ze na afloop een brief dat het echt geheim moest blijven. Ik had het a la minute getwitterd.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En is ze door? Of weet je dat niet?
Pomquote:
Pom pom pom pomquote:
Geheim houden?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Al kreeg ze na afloop een brief dat het echt geheim moest blijven. Ik had het a la minute getwitterd.Leek met commentaar echt de verkeerde kant op te gaan, een interruptie van Stacey deed de sfeer kantelen.
Vetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Al kreeg ze na afloop een brief dat het echt geheim moest blijven. Ik had het a la minute getwitterd.Leek met commentaar echt de verkeerde kant op te gaan, een interruptie van Stacey deed de sfeer kantelen.
Ja, ze moest aan haar fans doorgeven, stond op zo'n A4tje dat er niets met social media gedaan mocht worden.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geheim houden?
Met het publiek dat erbij was?
I ain't happyquote:
Ze deed Listen van Beyonce. Hoezo verkeerd nummer uitgekozen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VetEcht goed voor haar! En ik zei het toch over Stacey
I am feeling glad!quote:
Ohwquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ze moest aan haar fans doorgeven, stond op zo'n A4tje dat er niets met social media gedaan mocht worden.
Wtfoksquote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze deed Listen van Beyonce. Hoezo verkeerd nummer uitgekozen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |