Nee ik ging voor de eennalaatste maar JJH kwam dr tussenquote:
smakelijk!quote:
Jij meeloperquote:
Jeeeej! Wat een verrassingquote:
Weet ik nietquote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Ynske het volgende:
Werknemers van het bedrijf Polyvision zijn verrast met een wel heel bijzonder kerstpakket. Het bedrijf, dat koudschuim levert, had vibrators in de pakketten voor de vrouwen gestopt.
Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel.
Ohquote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Er staat op "Let op: brief en doos pas openen op 22 december".
En ik ga er van uit dat het over DIE doos gaat
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Na al die tijd tussen het koudschuim een opwarmertje?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:01 schreef Ynske het volgende:
Werknemers van het bedrijf Polyvision zijn verrast met een wel heel bijzonder kerstpakket. Het bedrijf, dat koudschuim levert, had vibrators in de pakketten voor de vrouwen gestopt.
Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel.
Nee, eggggniequote:Op donderdag 16 december 2010 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staan er geen punten en komma's? "let op: brief. En doos, pas openen op 22 december"
gemiste kansquote:
Ewwwquote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Wij zijn dol op crime scene photo's hier
fijn!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Greys ook een SeSa doos?
Terug van de oogarts: alles was goed
Heb jij je pakje al?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:14 schreef Muis006 het volgende:
Greys ook een SeSa doos?
Terug van de oogarts: alles was goed
Ik ben zelf zo'n cadeautje, ik heb geen pakje nodigquote:Op donderdag 16 december 2010 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij je pakje al?
Straks is er 1 per ongeluk naar Greys gestuurd
WHUT?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo'n cadeautje, ik heb geen pakje nodig
Nee als het goed is, krijg ik - geheel volgens plan - geen pakket. Mysterieus he?
Neeeeee, dat van oh-oh.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?Heb jij stiekem het adres van Greys ingevuld?
Dat heb je niet eens liegebeestquote:
Huh?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?Heb jij stiekem het adres van Greys ingevuld?
Oh nou dan komt t toch vanzelf ook bij Greys aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woon je niet meer in huize Padua?
Dan moet ik ff mailen
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ze bedoelt dat ie zwaar isquote:Op donderdag 16 december 2010 15:22 schreef Ynske het volgende:
de tafel zou niet licht eiken zijn
maar donker is t ook niet
wat is t dan? eiken?
Nah, dat zal toch nietquote:
Aan degene die het zegt te zien zal ze het wel weten toch?quote:
tuurlijk weet die tquote:Op donderdag 16 december 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan degene die het zegt te zien zal ze het wel weten toch?
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk weet die tEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk weet die tJa, dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom dacht ik; zij weet het wel
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mensen hebben lootjes getrokken en sturen elkaar nu kerstkadootjes verpakt als suprise. Oftewel, Secret Santa. SeSa.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
Over wat voor dozen gaat het eigenlijk
Dozen pommade. En flesjes orcheade. Bloemen en petten en damescorsettenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
Over wat voor dozen gaat het eigenlijk
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen hebben lootjes getrokken en sturen elkaar nu kerstkadootjes verpakt als suprise. Oftewel, Secret Santa. SeSa.
Tombo, insert wiki
Ach soquote:Op donderdag 16 december 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen hebben lootjes getrokken en sturen elkaar nu kerstkadootjes verpakt als suprise. Oftewel, Secret Santa. SeSa.
Tombo, insert wiki
Oja, dat zijn de betere dozen....quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dozen pommade. En flesjes orcheade. Bloemen en petten en damescorsetten
In de winkel van Sinkelquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Girls in white dresses with blue satin sachetsquote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
Greys? Is dit weekend niet HET weekend?
Zusjequote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
En als het over persoonlijke dingen gaat, dan liever per PMAnders krijg ik er weer spijt van.
Of gaat het over heul iets anders?
Drie keer raden wie die erbij heeft gezetquote:Op donderdag 16 december 2010 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom valt mijn oog meteen op dat gebreide ding
Oh ja sorry, dat mocht gewoon hier iddquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drie keer raden wie die erbij heeft gezet
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja sorry, dat mocht gewoon hier idd
En ja, de 18e!![]()
Ben zo benieuwd!
shit te laat, wat stond er?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Yns, je hebt een bod op je eettafel
Dierenarts, de goedkoopst met die harttabletten, scheelt gewoon 10 euroquote:Op donderdag 16 december 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ga je naar de dierenarts of naar de drogist?
![]()
Ik ben er uit.
Qua boodschappen
Daar zit echt veel verschil in vaak jaquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dierenarts, de goedkoopst met die harttabletten, scheelt gewoon 10 euro
Hier alles door elkaar geloof ikquote:
Gaafquote:Op donderdag 16 december 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat hier als een dolle te keer buiten, de sneeuw vliegt horizontaal
Toen we gingen? Of toen we zouden gaan?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GaafDat was toen ook zo toen we naar DTH gingen vorig jaar...
Goddank is alles zeiknat van al die regen en blijft niks liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GaafDat was toen ook zo toen we naar DTH gingen vorig jaar...
Daaaaaaaaar is Zwabberrrrrrrrr, wie haalt hem op uit de ballenbak?quote:
ik wil uit de ballenbak, al die ballen doen zo elitair en bekaktquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaaaar is Zwabberrrrrrrrr, wie haalt hem op uit de ballenbak?
Hoelang lig je er al in?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil uit de ballenbak, al die ballen doen zo elitair en bekakt
Ik kom je halen popje, das geen plek voor een zwabbercocoboyquote:Op donderdag 16 december 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil uit de ballenbak, al die ballen doen zo elitair en bekakt
ieuw, is het nat in het ballenbad?quote:
Dan raak je dat fluitje wel kwijtquote:Op donderdag 16 december 2010 15:47 schreef Ynske het volgende:
hotver, kan mn afstandsbediening voor camera weer eens niet meer vinden
waaarom leveren ze die dingen niet met fluitje ofzo
ja, al die ballen drinken bier, want pappie betaaltquote:Op donderdag 16 december 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ieuw, is het nat in het ballenbad?
hmm, das minderquote:Op donderdag 16 december 2010 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan raak je dat fluitje wel kwijt![]()
Net sollicitatiegesprek gehad. Om een lang verhaal kort te houden, zij hebben niet het werk dat ik zoek en ik ben niet de werknemer die zij zoeken. Verder wel positief, ze hadden nog een paar tips waar ik verder mee kan zoeken.
t is best gladquote:Op donderdag 16 december 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank is alles zeiknat van al die regen en blijft niks liggen.
Ik hoop dat het dalijk wat minder is, als ik dr door moet om naar huis te gaan, en de honden uit te laten, en boodschappen te doen
wat rot! hoop dat je snel iets vind wat past en waar ze je graag willen hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan raak je dat fluitje wel kwijt![]()
Net sollicitatiegesprek gehad. Om een lang verhaal kort te houden, zij hebben niet het werk dat ik zoek en ik ben niet de werknemer die zij zoeken. Verder wel positief, ze hadden nog een paar tips waar ik verder mee kan zoeken.
Gewoon alles retour afzender sturen met het goede adres dr bij geschreven, en vol blijven houden, zolang jij het in de goede bus blijft stoppen verandert er niksquote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Ynske het volgende:
weet je wat ik zo stom vind, mijn buurvrouw heeft ooit in een lang verleden eerst hier gewoond, je wil niet weten hoeveel post ik nog altijd krijg van haar, je blijft bezig met t in de goede bus te stoppen
maar aan laten passen van t adres, homaar
k denk dat ik dat idd maar ga doen, heb nu steeds verzameld, afgegeven en aangegeven dat ze de wijzigingen door moest geven, werkt niet dus dan maar via de andere wegquote:Op donderdag 16 december 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon alles retour afzender sturen met het goede adres dr bij geschreven, en vol blijven houden, zolang jij het in de goede bus blijft stoppen verandert er niks![]()
Baaf, balen hoor!
Maar een goed gesprek is wel altijd een fijne ego boost toch?
Jij lost nu haar probleem op, dat werkt niet hèquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Ynske het volgende:
k denk dat ik dat idd maar ga doen, heb nu steeds verzameld, afgegeven en aangegeven dat ze de wijzigingen door moest geven, werkt niet dus dan maar via de andere weg
veel plezier!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef Oognip het volgende:
* Oognip gaat romantisch met vriend dit weekend naar Den Haag
DJMO heeft er nog een in de aanbieding in FHFquote:Op donderdag 16 december 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Chico is boos op zoek naar de zon, arme baby.
Ik moet maar es zo een gezichtsbruiner voor hem op de kop tikken geloof ik, of een warmtelamp
Maar ik kan er wel gewoon een kopen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
DJMO heeft er nog een in de aanbieding in FHF
tuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik kan er wel gewoon een kopen hoor
Die DA keek gek en die van mij is een tikie teleurgesteld maar 10 euro per maand weggooien vertik ik toch echt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zit echt veel verschil in vaak ja
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
k krijg een kerstpakket(je)
kreeg net een foontje van t uitzendbureau waar ik die paar maandjes voor heb gewerkt, mag een pakket komen ophalen
Oh daar ga ik ook eens naar kijken dan, hoewel ik met jellies slecht overweg kan, die vliegen altijd mijn hele badkamer doorquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Greys, ik had die Buche de Noel gezichtsreiniger ook genomen van Lush, en de Iced Wine Jelly, beiden erg lekker
Oh die biatch van mij is om te stikken dat ik elders ga voor mn entingenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die DA keek gek en die van mij is een tikie teleurgesteld maar 10 euro per maand weggooien vertik ik toch echt.
Hahahaha ja er ligt meer jelly in mn bad dan waar ik me mee gewassen heb vanmorgenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ga ik ook eens naar kijken dan, hoewel ik met jellies slecht overweg kan, die vliegen altijd mijn hele badkamer door
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ga ik ook eens naar kijken dan, hoewel ik met jellies slecht overweg kan, die vliegen altijd mijn hele badkamer door
Whoopje heeft dit jaar geen prikje gehad, ze was toen zich gek aan het krabben en toen kon het ineens wel een jaar nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die biatch van mij is om te stikken dat ik elders ga voor mn entingen![]()
Maar ik ent nu alle honden die ik wil enten voor alles waarvoor ik ze wil enten voor de prijs van wat bij haar 1 hond zou kosten, sneu mens
tot wanneer moet je dan enten volgens jou?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Whoopje hoeft al lang geen prikjes meer joh.
Chico en Karel ent ik al jaren illegaal nie meer, ik heb wel stempels in de boekjes voor op show , sssssssst![]()
Tot een jaar of 6 / 7 , dan zijn ze echt wel resistent.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tot wanneer moet je dan enten volgens jou?
dat is met veel dingen zoquote:Op donderdag 16 december 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Naja de meeste mensen doen braaf wat de DA zegt, ketjinggggg
Als ze in contact zou komen met andere honden veelvuldig had ik wel vragen gesteld maar nu vond ik het prima.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Whoopje hoeft al lang geen prikjes meer joh.
Chico en Karel ent ik al jaren illegaal nie meer, ik heb wel stempels in de boekjes voor op show , sssssssst![]()
Als ze altijd keurig geënt is dan is ze echt wel resistent inmiddels.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ze in contact zou komen met andere honden veelvuldig had ik wel vragen gesteld maar nu vond ik het prima.
Ze is er idd een paar dagen een beetje zielig van.
Pure commercie hoorquote:
niet alleen daar denk ikquote:
ik vind entingen sowieso rommel, ook voor mensenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot een jaar of 6 / 7 , dan zijn ze echt wel resistent.
En dan hangt het er nog van af waar je komt met je honden, onze vorige hond heeft 1 keer alles gehad en daarna nooit meer wat, die is 17 geworden![]()
Maar wij gingen altijd naar shows en veel grote wandelingen en de grens over, dan moet je wat voorzichtiger zijn.
Chico had de laatste keer echt een vreselijke knobbel van zn rabies, en de hond van de buren die is doodziek geworden na zijn entingen en gestorven, tis maar vieze rommel
Via een vriendin die fokt en een dealtje heeft met haar daquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Belana het volgende:
[..]
ik vind entingen sowieso rommel, ook voor mensen
en idd, dierenartsen weten het leuk te brengen allemaal... ik heb er ook zo 1.
hoe krijg jij het zo goedkoop?
Zeker weten!quote:
Haha ja mn vader die had nooit de griep, tot ie vanwege zn leeftijd de griepspuit mocht gaan halen, nou, dat doet ie echt nooit meerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef Belana het volgende:
[..]
ik vind entingen sowieso rommel, ook voor mensen
en idd, dierenartsen weten het leuk te brengen allemaal... ik heb er ook zo 1.
hoe krijg jij het zo goedkoop?
quote:Glijmiddel en vibrators in kerstpakketten
NOORDWOLDE - Werknemers van Polyvision zijn verrast met een wel heel bijzonder kerstpakket.
Het bedrijf dat koudschuim levert, had vibrators in de pakketten voor de vrouwen gestopt. Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel. Volgens Robert Moerman, eigenaar van Polyvision, vond het personeel het een goede grap, dat meldt RTV Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |