Ja, ze hadden natuurlijk het verzameld werk van Wim Sonneveld in die dozen moeten doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:58 schreef Hajko het volgende:
Vet grappig man. Vibrators en glijmiddel. De humor van tegenwoordig is om te huilen. Gooi er een piemel tegen aan en iedereen lacht.
okquote:Op donderdag 16 december 2010 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, ze hadden natuurlijk het verzameld werk van Wim Sonneveld in die dozen moeten doen.
Whehehequote:Op donderdag 16 december 2010 14:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Toen de mannen hun dozen openden, vonden ze tussen de levensmiddelen een pot glijmiddel.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het al voor me, tinie die helemaal los gaat vanavond.
Of Jannie, lekker met dat ding spelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het al voor me, tinie die helemaal los gaat vanavond.
Duhhquote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef McWurth het volgende:
[..]
jij wou natuurlijk weten of dat er een lekker wijf bij zat
Vrouwen krijgen een duurder pakket? -> Commissie gelijke behandeling.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Vibrators voor het hele vrouwelijke personeel: ¤150
Glijmiddel voor het mannelijke personeel: ¤100
Landelijke reclame in alle kranten en op internet: priceless.
Bronquote:De medewerkers konden het grapje allemaal wel waarderen. 'Iedereen lacht er om. Maar de een wel iets harder dan de ander', aldus Moerman. Hetzelfde geintje haalde hij een jaar of zes geleden ook uit en viel toen ook in goede aarde. 'We hebben een heel gezellig team. Af en toe moet je iets ludieks doen', verklaart de ondernemer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |