Hier een centimeter of 10/15. Waar ik straks meer dan een uur doorheen mag baggeren om thuis te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Maitje het volgende:
Nou.. tis gestopt hier met sneeuwen, denk 6cm ofzo..
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier een centimeter of 10/15. Waar ik straks meer dan een uur doorheen mag baggeren om thuis te komen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:04 schreef Pumatje het volgende:
Hier in brabant is echt absoluut NIETS gevallen..
er lag wel sneeuw van gisteren, heb verkenningen uitgevoerd vanaf 's-Hertogenbosch tot de omgeving Eindhoven, Oirschot, Best..om vervolgens weer de patrouille op te pakken richting 's-Hertogenbosch...
kein schnee!! achtung!
Dank je.quote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet wat ER gaat roepen, maar ik zou Pantser Genie zeggen.
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potterquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je.Zul je aan me denken als ik straks zwoegend door de sneeuw loop?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Vronsky het volgende:
Geachte DEF,
Ik heb besloten om mij vol te gaan storten op een toekomst bij de EOD, maar ik wil dus eerst van de zomer voor een andere functie solliciteren om ervaring op te doen.
Maar wat is handiger, bij de pantsergenie of bij de luchtmobiele brigade genie?
Wat zou beter aansluiten?
(Ga in de tussentijd voor mezelf aan de slag als freelance 3D-animator, dus komt ook wel goed, zit nu weer vol m'n portfolio op te bouwen.)
Gaat geen HBO studie worden(Moet dan wachten tot ik bijna 22 ben.)
Naar de pleunen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Vronsky het volgende:
Geachte DEF,
Ik heb besloten om mij vol te gaan storten op een toekomst bij de EOD, maar ik wil dus eerst van de zomer voor een andere functie solliciteren om ervaring op te doen.
Maar wat is handiger, bij de pantsergenie of bij de luchtmobiele brigade genie?
Wat zou beter aansluiten?
(Ga in de tussentijd voor mezelf aan de slag als freelance 3D-animator, dus komt ook wel goed, zit nu weer vol m'n portfolio op te bouwen.)
Gaat geen HBO studie worden(Moet dan wachten tot ik bijna 22 ben.)
hmmmm, niks voor mij. Toch maar eens Lord of the Strings "kopen"quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potter
Zal ik het einde verklappen? Dat scheelt weer veel risico lopen om in de bioscoop te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmm.. denk het niet want ik gaat naar Harry Potter
Of je rode baret halen en naar de LMB Engineers. Veel verschil zit er niet tussen........quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Naar de pleunen...
Je mariniersbaret halen en dan door naar de assault engineers!
Klopt maar de een is onderdeel van de marine en de andere zuigen pik voor drugs.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je rode baret halen en naar de LMB Engineers. Veel verschil zit er niet tussen........
whehehehe, ach, ik zie Vronsky zijn mening nog wel bijdraaien hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt maar de een is onderdeel van de marine en de andere zuigen pik voor drugs.
Dat lezen we morgen wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehehe, ach, ik zie Vronsky zijn mening nog wel bijdraaien hoor(sorry Vronsky).
hahaha, ik som ff op:quote:
Mooie films, en stiekem een traditioneel familie uitjequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, niks voor mij. Toch maar eens Lord of the Strings "kopen"
Nee niet doen!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik het einde verklappen? Dat scheelt weer veel risico lopen om in de bioscoop te komen.
Klopt ja, zonde btw, maar ergens, diep in mijn hart ook wel logisch. 3 bataljons LMB, en zo dusdanig worden ze ook weer niet ingezet. Echter, dan zou ik wel graag willen zien dat er van de 3 para-cie's 1 bat gemaakt gaat worden en de ander enkel AASLT. Plus behoud van de eigen structuur.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Nee zonder gekkigheid, het is ook een stukje werkzekerheid.
Er zijn concrete plannen om een lmb-bataljon weg te bezuinigen, en dus rode baretten op een painf-stoelen te plaatsen.
Wij ontspringen de dans voorlopig nog.
Hoe vaak zie jij als marinier eigenlijk nog een schip van binnen? Aangezien ik de indruk heb dat mariniers steeds vaker en verder landinwaarts worden ingezet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Nee zonder gekkigheid, het is ook een stukje werkzekerheid.
Er zijn concrete plannen om een lmb-bataljon weg te bezuinigen, en dus rode baretten op een painf-stoelen te plaatsen.
Wij ontspringen de dans voorlopig nog.
Was het tegen mij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef sp3c het volgende:
laat hem
niet iedereen word geboren met een routeplanning in zijn hoofd
Ach alles beter dan mijn situatie waarin ik dus helemaal geen werk hebquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef sp3c het volgende:
laat hem
niet iedereen word geboren met een routeplanning in zijn hoofd
nee dat ging nog over Vronsky zijn toekomstquote:
Ok, ik doe het niet.quote:
Hij kan best solliciteren. Krijgt hij netjes een brief dat hij een jaar moet wachten.quote:En zijn jullie ff serieus.
Meneer blij maken met weer het antwoord "geen lichtingen meer in 2011"
Ik dacht dat ik een betonblok voor mijn harses had, maar dit slaat alles!
nog steeds niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach alles beter dan mijn situatie waarin ik dus helemaal geen werk heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Okiquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ging nog over Vronsky zijn toekomst
ik zeg HBO doen trouwens
quote:
Betonblok dusquote:Hij kan best solliciteren. Krijgt hij netjes een brief dat hij een jaar moet wachten.
Correct. En morgen is ie boos dat het niet gaat lukken en komt het volgende plan op de proppen.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog steeds niet?
wat is het probleem?Nog steeds geen werk idd, want "te oud", geen juiste diploma's (heb enkel MAVO-D plus een rits militaire diploma's waar je geen zak mee kan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Sowieso.. hoeveel kans heb je eigenlijk om daar bij te komen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Naar de pleunen...
Ik hoop dat je wel doorhebt dat functies waar je van de ZOMER op kan solliciteren pas in 2012 kunnen starten....quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee niet doen!!![]()
![]()
En zijn jullie ff serieus.
Meneer blij maken met weer het antwoord "geen lichtingen meer in 2011"
Ik dacht dat ik een betonblok voor mijn harses had, maar dit slaat alles!
Ben daarover ook in gesprek geweest met iemand van de hogeschool in utrecht, maar ik moet dus VOOR 1 september al 21 zijn, en ik ben pas op 2 oktober 21, dus dan mag ik gaan wachten tot september 2012. :/quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ging nog over Vronsky zijn toekomst
ik zeg HBO doen trouwens
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. En morgen is ie boos dat het niet gaat lukken en komt het volgende plan op de proppen.
Heb je miss al is gekeken om bv. een cursus te doen via weet ik veel wat je tegenwoordig allemaal hebt LOI ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk idd, want "te oud", geen juiste diploma's (heb enkel MAVO-D plus een rits militaire diploma's waar je geen zak mee kan)
bahquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk idd, want "te oud", geen juiste diploma's (heb enkel MAVO-D plus een rits militaire diploma's waar je geen zak mee kan)
Ben druk bezig dat allemaal uit te zoekenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Heb je miss al is gekeken om bv. een cursus te doen via weet ik veel wat je tegenwoordig allemaal hebt LOI ofzo?
Of werken en leren bij iets?
2012?! Wat ga je in die tussen tijd doen van anderhalf jaar?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:42 schreef Vronsky het volgende:
Ik hoop dat je wel doorhebt dat functies waar je van de ZOMER op kan solliciteren pas in 2012 kunnen starten....
Ach, het gaat wel goedkomen hoor, komt wel goed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef sp3c het volgende:
jesus Vronsky!
fucking regeltjes
[..]
bah
matig
helpt ook niet dat ze tegenwoordig Polen met bestelbusjes vol het land inrijden
Ja idd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben druk bezig dat allemaal uit te zoeken
Maar het is kerst, en afspraken kunnen pas weer volgend jaar gemaakt worden. Dus........
Idd, dat is dus wel mijn bedoeling. UWV geweest afgelopen week, maar daar ga je ook niet echt vrolijk van worden.......quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik wilde ook opzoek naar ander werk, maar wordt sterk afgeraden omdat ze je nu enkel gebruiken voor de kerstdagen enzo.
Maar idd, leren en werken.. heb je nog wat aan
Tja, 'tis naar, maar als het niet anders is, dan is het niet anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef Esses het volgende:
jankaas als het kan word dat ook gedaan. maar me en be gaan paraat, diensten opgetopt. dat heb je dan. dan blijft er weinig personeel over.
Wat moet ik bij assault engineers voorstellen? Als jij en ik een liefdesbaby zouden krijgen, is dat dan een assault engineer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Naar de pleunen...
Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. En morgen is ie boos dat het niet gaat lukken en komt het volgende plan op de proppen.
Als je goed had gelezen (Wat je ongetwijfeld genegeerd hebt en alleen het woord 2011 las en gelijk druk ging posten.) had je gezien dat ik momenteel m'n portfolio aan het opbouwen ben en gewoon voor hetgene weer aan de slag ga waar ik ook eerst voor studeerde:quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
2012?! Wat ga je in die tussen tijd doen van anderhalf jaar?
Duur woord voor een groep Mariniers die vechtend voorwaarts gaan met de infanterie en obstakels en dergelijke kunnen opruimen dat de andere infanteristen kunnen ophouden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat moet ik bij assault engineers voorstellen? Als jij en ik een liefdesbaby zouden krijgen, is dat dan een assault engineer?
Is gewoon Genie bij de lichte infanterie (Mariniers). Maar dan wat meer toegelegd op maritiem optreden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef jankaas020 het volgende:
Wat moet ik bij assault engineers voorstellen? Als jij en ik een liefdesbaby zouden krijgen, is dat dan een assault engineer?
Ho! Relaxquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?
Alsof ik het zo heerlijk vind dat ik geen werk kan krijgen omdat ik of te jong ben met te weinig ervaring, of te oud ben en dus te duur ben, of niet over het juiste "profiel" beschik, of een verkeerd diploma?
Heb jij enig idee hoeveel GELUK je hebt dat je gewoon werk hebt?
Jij hebt zo te horen nooit problemen gehad..
[..]
Als je goed had gelezen (Wat je ongetwijfeld genegeerd hebt en alleen het woord 2011 las en gelijk druk ging posten.) had je gezien dat ik momenteel m'n portfolio aan het opbouwen ben en gewoon voor hetgene weer aan de slag ga waar ik ook eerst voor studeerde:
Freelance 3d-animatie, houd me ook gewoon goed bezig tot ik eens aan de slag kan.
Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen.
[..]
Duur woord voor een groep Mariniers die vechtend voorwaarts gaan met de infanterie en obstakels en dergelijke kunnen opruimen dat de andere infanteristen kunnen ophouden.
En ook omgekeerd natuurlijk.
Ja sorry, nu begin ik het ook even een BEETJE zat te worden :/.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, dat is dus wel mijn bedoeling. UWV geweest afgelopen week, maar daar ga je ook niet echt vrolijk van worden.......
quote:Als je goed had gelezen (Wat je ongetwijfeld genegeerd hebt en alleen het woord 2011 las en gelijk druk ging posten.) had je gezien dat ik momenteel m'n portfolio aan het opbouwen ben en gewoon voor hetgene weer aan de slag ga waar ik ook eerst voor studeerde:
Freelance 3d-animatie, houd me ook gewoon goed bezig tot ik eens aan de slag kan.
Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |