quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:27 schreef Vronsky het volgende:
Godverdomme sneeuw godverdomme
En heerlijk nummer dit:
Ik deel die mening. Nog minder kijkplezier in de Tweede Kamer. Hoewel luisteren naar Femke's hete aardappel mij nooit echt helemaal is bevallenquote:
Gelukkig zitten Sabine Uitslag en Wassila Hachchi nog in de kamer. En wacht maar tot Maitje in de kamer komt. Dan is het helemaal top.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik deel die mening. Nog minder kijkplezier in de Tweede Kamer. Hoewel luisteren naar Femke's hete aardappel mij nooit echt helemaal is bevallen
Haha, werk aan de winkel voor Maitje dus!quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Sabine Uitslag en Wassila Hachchi nog in de kamer. En wacht maar tot Maitje in de kamer komt. Dan is het helemaal top.
Correct.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het ook jammer. Leuk mens en goed in het debat.
Ik heb er ongeveer anderhalf uur doorheen gebaggerd vandaagquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:52 schreef hcwp het volgende:
Eens kijken of de treinen van A'dam naar Utrecht Willem rijdener lag echt te veel sneeuw in a'dam
Nu mag ze ja, meestal is dat juist omgekeerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Vronsky het volgende:
Lotus wilt je ongetwijfeld wel straffen met een zweep...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:57 schreef jankaas020 het volgende:
Een landingsoefening in zuid korea ter ere van een landing tijdens de korea oorlog geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |