Is menselijk.quote:
dankuquote:Op donderdag 16 december 2010 13:16 schreef Lotusss het volgende:
Kleurtjes omgewisseld!
En nu even tukken
quote:Op donderdag 16 december 2010 13:17 schreef Erasmo het volgende:
Heb fokking hell gemist, is het nog ergens terug te zien?
Mijn dank is groot, gelijk ff kijken.quote:
het is geen wonderbaarlijke kwaliteit, misschien zwerft er ergens anders op youtube wel een beterequote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, gelijk ff kijken.
kijk uit met overstekenquote:
Helaas niet, bij zulke video's is het vaak een kwestie van uren voor ze verwijderd worden.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef m.k het volgende:
[..]
het is geen wonderbaarlijke kwaliteit, misschien zwerft er ergens anders op youtube wel een betere
Ja, ik sta opeens compleet anders in het leven.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
En heeft het nog een meerwaarde gehad?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ik sta opeens compleet anders in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ga dan ook binnen zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier nu bij Lotusss buiten enkel regen.
Bewaar diequote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten lieve schat
hehehequote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewaar diemaar niet tot maandag.
Ik moet hem nog ontvangen... Wat hebben ze dit keer in het doosje weten te proppen naast die pluim?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef jankaas020 het volgende:
Net het kerstgeschenk van de KM binnen gehad, staan goeie dingen tussen! keuzes, keuzes..
Wat alweer?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
Een pen.![]()
Maar de pluim zelf vind ik zeer goed dit jaar, normaal koos ik altijd iets onder het mom van 'komt misschien nog weleens van pas...' Nu moet ik nog echt een keuze gaan maken ook...
Helemaal toppiequote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
@ ER. Een kort antwoord op jouw verzoek. Ik mag mee.![]()
Verdere bijzonderheden gooi ik wel in een PM als ik het afschrift heb..
Sneeuwt hier behoorlijk, edoch omdat de grond nog nat is en het +3 is zal het niet lang blijven liggen.quote:
Ik heb ooit twee Parkerpennen als beloning gekregen van de Marine dus deze pen intresseert me weinig..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
Een pen.![]()
Maar de pluim zelf vind ik zeer goed dit jaar, normaal koos ik altijd iets onder het mom van 'komt misschien nog weleens van pas...' Nu moet ik nog echt een keuze gaan maken ook...
Dat keukenschort zal echt heel goed passen over je baratheaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee Parkerpennen als beloning gekregen van de Marine dus deze pen intresseert me weinig..
Maar ik weet nog niet wat ik ga halen..
theeglazen, kandelaren, wijnglazen, keukenschort, melkopschuimer, automatische tuinslangoproller...
keuzes, keuzes, keuzes...
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hallo!!! Maandag wel komen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier ook nog een parkerpen uit m'n EMMV tijd liggen...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb ooit twee Parkerpennen als beloning gekregen van de Marine dus deze pen intresseert me weinig..
Maar ik weet nog niet wat ik ga halen..
theeglazen, kandelaren, wijnglazen, keukenschort, melkopschuimer, automatische tuinslangoproller...
keuzes, keuzes, keuzes...
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Rave_NL het volgende:
Leuk dat ze ook nog geschenken hebben voor lui onder de 60..Niks mis met LegoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Aan lego heb ik niets omdat ik toch volgens de SP niet kan opbouwen, alleen afbreken..quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een parkerpen uit m'n EMMV tijd liggen...![]()
Maar je hebt ook nog lego, een trimmer, stoom strijkijzer, pendekkenen en een heul echt victorinoxmes!![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Aan lego heb ik niets omdat ik toch volgens de SP niet kan opbouwen, alleen afbreken..
Eveneens.quote:Aan een trimmer heb ik niets omdat ik al een tondeuse heb.
Door een km wasser, zeker? Weet je zeker dat je barathea niet gekrompen is?quote:Aan een stroomstrijkijzer heb ik niets omdat mijn pakken al model gestreken zijn.
quote:Aan pendekken heb ik niets, zandkleurige heupslip ftw!!
Eveneens.quote:Aan een heul echt victorinoxmes heb ik niets, heb al een leathermen + gerbenmes.
Dan maar het wijngeschenk.quote:Ja, ik kijk ook gegeven paarden in de bek.
Net ff online een sollicitatie daar ingevuld.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef LogRi het volgende:
@ ER
Al geprobeerd bij een Mcdonalds? Die nemen wel oudere mensen aan, het verdient niet veel maar werk is werk.
En is weer foetsie.quote:
Ja, bij ons werken ook mensen van 35 en 31, 32 etc. (en dan in een gewone functie, geen manager of iets dergelijks) Misschien is dat niet overal zo maar je kan het altijd proberen...quote:Op donderdag 16 december 2010 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net ff online een sollicitatie daar ingevuld.
Heb me ingeschreven voor crewmember(lid).quote:Op donderdag 16 december 2010 17:42 schreef LogRi het volgende:
[..]
Ja, bij ons werken ook mensen van 35 en 31, 32 etc. (en dan in een gewone functie, geen manager of iets dergelijks) Misschien is dat niet overal zo maar je kan het altijd proberen...
Nope, Mai moet werken.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hallo!!! Maandag wel komen ja?
quote:
Naja, is niet anders. Als het veel eerder gepland was dan was ik gekomen, maar met kerst moeten wij gewoon al vroeg inleveren (papier) wat we kunnen werken. Dus tja.quote:
Snap het hoor, werk gaat voorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, is niet anders. Als het veel eerder gepland was dan was ik gekomen, maar met kerst moeten wij gewoon al vroeg inleveren (papier) wat we kunnen werken. Dus tja.
Maar jullie veel plezier
Dan vast voor volgend jaar: 19 december 1730 uur bij het meetingpoint op Leiden CS.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, is niet anders. Als het veel eerder gepland was dan was ik gekomen, maar met kerst moeten wij gewoon al vroeg inleveren (papier) wat we kunnen werken. Dus tja.
Maar jullie veel plezier
das dicht bij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vast voor volgend jaar: 19 december 1730 uur bij het meetingpoint op Leiden CS.
kan je wel vertellen dat de Mc in Breda best wel dramatisch is qua personeel, maar da's waarschijnlijk met vele Mc's zo. Soms duurt het wel 3x navragen voor ze doorhebben dat je alleen een BigMc wil en niet het hele menu....quote:Op donderdag 16 december 2010 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb me ingeschreven voor crewmember(lid).
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan vast voor volgend jaar: 19 december 1730 uur bij het meetingpoint op Leiden CS.
Mwaa, valt hier wel mee hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
kan je wel vertellen dat de Mc in Breda best wel dramatisch is qua personeel, maar da's waarschijnlijk met vele Mc's zo. Soms duurt het wel 3x navragen voor ze doorhebben dat je alleen een BigMc wil en niet het hele menu....
Leiden is gelijk met Eindhoven bekend gemaakt omdat zij iets op de grachten willen organiseren. Daar hebben ze dus nu extra tijd voor gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet je dat dat dan daar is? Wordt toch pas volgend jaar bekend gemaakt?
Mwaa... in de stad? Vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Vronsky het volgende:
In Amersfoort zijn ze soms ook niet echt de slimste.
I snep itquote:Op donderdag 16 december 2010 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leiden is gelijk met Eindhoven bekend gemaakt omdat zij iets op de grachten willen organiseren. Daar hebben ze dus nu extra tijd voor gekregen.
http://www.sp.nl/columns/554 en Jan Marijnissen was bij Pauw en Witteman begreep ik, maar dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef Pumatje het volgende:
kan iemand me aub even influiten betreft de topictitel ???
hoezo de SP in de red corner? is er nieuws .. wat heeft de Sprookjespartij lopen uitkramen de laatste tijd dan?
Goede kwaliteit beelden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
Iets voor de heren?
http://www.dumpert.nl/med(...)ik_uit_de_2e_wo.html
Mooie beelden zeg, ook van die V2 raket.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:26 schreef Maitje het volgende:
Iets voor de heren?
http://www.dumpert.nl/med(...)ik_uit_de_2e_wo.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |