Ja, ik sta opeens compleet anders in het leven.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
En heeft het nog een meerwaarde gehad?
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ik sta opeens compleet anders in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ga dan ook binnen zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier nu bij Lotusss buiten enkel regen.
Bewaar diequote:Op donderdag 16 december 2010 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten lieve schat
hehehequote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewaar diemaar niet tot maandag.
Ik moet hem nog ontvangen... Wat hebben ze dit keer in het doosje weten te proppen naast die pluim?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:50 schreef jankaas020 het volgende:
Net het kerstgeschenk van de KM binnen gehad, staan goeie dingen tussen! keuzes, keuzes..
Wat alweer?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:56 schreef jankaas020 het volgende:
Een pen.![]()
Maar de pluim zelf vind ik zeer goed dit jaar, normaal koos ik altijd iets onder het mom van 'komt misschien nog weleens van pas...' Nu moet ik nog echt een keuze gaan maken ook...
Helemaal toppiequote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
@ ER. Een kort antwoord op jouw verzoek. Ik mag mee.![]()
Verdere bijzonderheden gooi ik wel in een PM als ik het afschrift heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |