Ik denk dat ik de uitverkoop ook nog wel even bezoek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha.
Ik denk dat ik na Kerst even ga koopjesjagen op afgeprijsde kerstkleding.
Minder fappen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik begin volgens mij een soort van RSI te ontwikkelen, oppassen daarmee
Minder bier drinken mien jongquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef junkiexp het volgende:
Leg eerst even uit wat het is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:21 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat zal ik eens spelen rct 3 of AoM?
Ik denk niet dat AoE wat voor haar is, maar AoM zeker weten Y:. Zodra ze het een beetje doorheeft, qua ''controls'' dan gaat ze helemaal los.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim is niet zo van AoE/AoM achtige spelletjesTreurig maar waar.
TTD wel eens gespeeld?
Bij mij hangt dat van de game afquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou niet van spellen waarbij je 'op afstand' zit. Ik wil één iemand zijn en vanuit diens perspectief de speelwereld beleven.
Je geeft toch wel tips als een echte achterbank bestuurder hequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Jeroen zit nu Fallout 2 te spelen, dat vind ik een erg gave game. Maar ik speel 'm niet, ik kijk alleen mee.
Zou wel triest zijn hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat je ervoor moest betalen.
Of sletten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Leg maar op het nachtkastje, schat".
Ik zeg je, alle vrouwen zijn hoeren!
Klopt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat sletten er geen geld voor vragen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef MalaCocinera het volgende:
Die sneeuw is maandag verdwenen he
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef junkiexp het volgende:
Dat is net zoiets als je in Italië naar boerenkool vraagt
Fok houdt er een aparte spelling op na zie ikquote:
Jeejquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Er kan vannacht nog tien tot lokaal twintig cm sneeuw vallen.
Hier nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:12 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik wel. Onderste foto, in het water.
Maar OK. Tijgers hebben geen problemen met sneeuw:
[ link | afbeelding ]
Waar heb je last van en hoe komt dat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef junkiexp het volgende:
Hmm. mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Isegrim het volgende:
Er kan vannacht nog tien tot lokaal twintig cm sneeuw vallen.
Volgens mij hangen er geen damesbroeken op de herenafdeling.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En damesbroeken?Ik bedoel, sommige damesmodellen kunnen heel prima voor heren.
Da's hier om de hoek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Isegrim het volgende:
29 december eten bij Amarone.Eigenlijk wilden we naar Ivy, maar die is dicht tussen Kerst en O&N...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |