Dat klopt. Ze hebben vorig jaar hun eerste Michelin-ster behaald en 'm dit jaar gecontinueerd. Wonderwel hebben ze hun prijzen daarna niet verdubbeld en hoef je er ook niet twee maanden van tevoren te reserveren.quote:
Wij hebben juist de wekker gezet om lang van de sneeuw te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen Rotterdam, ik ga de komende 2 a 3 dagen de deur niet uit. Hopelijk is de sneeuw op dinsdag verdwenen
Ies koeltoerverschielquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij hebben juist de wekker gezet om lang van de sneeuw te kunnen genieten.
Ik ga vanavond expres Chinees bestellen bij City Palacequote:Op zaterdag 18 december 2010 09:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen Rotterdam, ik ga de komende 2 a 3 dagen de deur niet uit. Hopelijk is de sneeuw op dinsdag verdwenen
Jij bent onnodig wreedquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga vanavond expres Chinees bestellen bij City Palace
Heul niet maar het is zij of jij de deur uit moet je maar denkenquote:
Ik muis met rechts, en ik heb last van mijn linkerschouder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar heb je last van en hoe komt dat?
Valt reuze mee, vanaf gisterenmiddag is er nog geen halve cm bijgevallen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef McDucky het volgende:
Even een vraag, hoe is de situatie nu over het algemeen in Rotterdam? Nog steeds veel sneeuw en slecht begaanbare wegen?
Heb morgen namelijk eigenlijk een hardloopwedstrijd, de Bruggenloop, in Rotterdam en die is officieel in elk geval nog niet afgelast.
Ben jij echt zo lang dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waar ik met mijn lengte vaak tegenaan loop, is dat de bureau's wel hoog genoeg kunnen, maar de stoelen niet
Serieusquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik meen het, hij ziet er niet zo lang uit maar hij is bijna twee meter.
Dankje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Valt reuze mee, vanaf gisterenmiddag is er nog geen halve cm bijgevallen.
De hoofdwegen door de stad zijn brandschoon en zeker niet glad.
Typisch dat het dan juist je linkerschouder is waar je last van hebt.. Hopen dat het na 3 januari beter gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik muis met rechts, en ik heb last van mijn linkerschouder.
Niet echt pijn, maar het lijkt soms of er een zenuw klem zit
Daarnaast bel ik met rechts, en echt heel veel.
2-3 uur per dag zit ik zeker aan de telefoon.
Het grootste probleem is dat mijn bureau gewoon te laag staat ingesteld, maar deze staan samen met andere bureau's in een eilandje dus verstellen is eigenlijk geen optie.
Per 3 januari heb ik een eigen kantoor, en ik kan ik het bureau in hoogte verstellen.
Ik ga dan eens goed kijken hoe het e.e.a. moeten worden ingesteld.
Ik ben rond de 1.70.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Serieus!
Ik dacht dat hij ronde 1.70 was @:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |