In Volendam bekt dat als 'Skilder', net als 'Annie/Anny Skilder'...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Deze beste man;
[ afbeelding ]
Jaap de Witte aka Jaap Schilder (dat laatste bekt nou eenmaal beter in Volendam).
Het liep bij geen van allen echt over van enthousiasme, vond ikquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef marcodej het volgende:
De derde J had er zo te zien weinig zin in gisteren.
Van waar wij stonden leek het juist weer alsof de derde J er het meeste zin in had.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is dat gewoon z'n standaard emotie. 'I am disappoint'. Hij zou zo het volendamse neefje kunnen zijn van;quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef marcodej het volgende:
Ik schakelde nét te laat in.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Maanvis het volgende:
3e J heeft humor, nu bij madiwodovrijshow ;D
Het was wel grappig, en het nummer zingen ze pas op het einde van de show dus je moet ingeschakeld blijven!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schakelde nét te laat in.
Was het leuk ja? Zongen ze het nummer goed?
En hij is heel droog zeker, die Jee Drie?
Dat is dan stiekem wel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef Maanvis het volgende:
hahaha het gaat helemaal mis bij paul de leeuw! en dan zeggen dat de tros amateuristisch is
Ik vind het een geweldig nummer, als ze het nog wat massaler maken in het refrein, leuk achtergrondkoortje erbij, en werken aan de presentatie van de 3j's, dat is nu gewoon niet goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan stiekem wel leuk![]()
En ze zingen nu. Het is toch echt geen slecht nummer...
Niet heel opvallend, maar we staan echt niet voor joker in Duitsland in elk geval.
hij zei "Ik hoor niks" dus er waren geen piepjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Misschien kwamen er heel andere geluiden/piepen/kraken door het oortje ofzo?
Want ik heb hem juist wel eens eerder zijn oortje uit zien gooien omdat ie dat zelf prettiger vond.
ik weet dat ze nuttig zijn, maar als je live bent en het gaat mis, moet je niet gaan zeuren maar gewoon zingenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik wapper mee voor de derde Jee!![]()
En vergis je niet over het nut van oortjes. Zeker als je band lekker hard speelt is het erg fijn om alles in balans terug te horen. Weet je of je nog een beetje op toon zit en zo.
Daar verschillen de meningen over. Je kunt er ook voor kiezen even te stoppen en alles in orde te maken. Mensen onthouden eerder een zanger die vals zong dan eentje die zijn oortje nog eens extra goed liet afstellen voor hij een kneiter van een hit zingt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet dat ze nuttig zijn, maar als je live bent en het gaat mis, moet je niet gaan zeuren maar gewoon zingen.
met vals zingen zal het bij de zanger van 3js wel meevallen hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Je kunt er ook voor kiezen even te stoppen en alles in orde te maken. Mensen onthouden eerder een zanger die vals zong dan eentje die zijn oortje nog eens extra goed liet afstellen voor hij een kneiter van een hit zingt.
Dat eindequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Nou, als DIT geen leuke ode aan de Derde Jee is (door de overige twee Jees) dan weet ik het ook niet meer.![]()
Hoe droog!
http://www.twitvid.com/FFA8K
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |