Zo:quote:Op donderdag 16 december 2010 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmm hoe krijg ik die poll goed terug.
Haha heb jij dat ook altijd? Ik vind spelers boven de 25 jaar eigenlijk alweer oud worden en dan bokken ze maar gewoon lekker op, centjes voor Jorwol, nieuwe talentjes voor Jorwolquote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Heb voor aankomend seizoen Title Challenge als opdracht, met 13 miljoen transferbudget & 250k/w salarishuis. Zit nu op 170k per week, dus valt me alleszins mee. Nu moet ik zeggen dat ik de grootverdieners meestal ook verkoop want die zitten meestal op 25, 26 jaar en dan is het einde oefening voor ze.
Precies, ik had vorig jaar gewoon een elftal met 5 gehuurde talentjes van 17 in de basis, gemiddelde leeftijd was 19quote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha heb jij dat ook altijd? Ik vind spelers boven de 25 jaar eigenlijk alweer oud worden en dan bokken ze maar gewoon lekker op, centjes voor Jorwol, nieuwe talentjes voor Jorwol
Ik verkoop ze meestal als ze 28/29 zijn, maar ik heb ook spelers die gewoon hun hele carrière bij mijn club spelen, dat zijn de echte helden en die betaal ik met liefde 60k per week (als het budget het toelaat) voor wat reserve-games als ze dik in de 30 zijn en 1000+ wedstrijden hebben gespeeld voor de club.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:27 schreef Scorpie het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik de grootverdieners meestal ook verkoop want die zitten meestal op 25, 26 jaar en dan is het einde oefening voor ze.
Ik speel al sinds dat ik CM01/02 speel eigenlijk heel vaak met 2 clubs..quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Winski05 het volgende:
Is dat niet lastig om je aandacht te verdelen over twee clubs? Dat lijkt mij nu he-le-maal niets namelijk...
Ik bedacht me gisteren in de sportschool ook om een tweede manager aan te maken voor Excelsior en ze zo richting de top van de Eredivisie te stuwen, zodat mijn betere talenten ook daar willen spelenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik speel al sinds dat ik CM01/02 speel eigenlijk heel vaak met 2 clubs..
Het begon bijvoorbeeld met PSV en FC Eindhoven en dan spelers uitlenen aan EHV.. alhoewel ik wel moet zeggen dat ik de laatste FM's steeds vaker met maar 1 club speel. En dat als ik met 2 clubs speel dat ik niet 2 Engelse pak bijvoorbeeld maar 1 Engelse en 1 uit een competitie die niet zo groot is qua aantal wedstrijden en qua reputatie..
En het kan best zijn dat ik na een half jaar stop met 1 van de 2 en verder ga met de anderOf met een compleet nieuwe game
Alex Pastoor, de manager van Excelsior, is in het echt ook in loondienst van Feyenoord. Kan me voorstellen dat je het zo ziet en dat is ook de reden waarom ik twijfel, maar blijkbaar vindt de KNVB/FIFA het geen probleem..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Winski05 het volgende:
Toch voelt dat een beetje als 'cheaten', om een 2e club te managen die puur bedoelt is voor talenten van je andere club.
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Alex Pastoor, de manager van Excelsior, is in het echt ook in loondienst van Feyenoord. Kan me voorstellen dat je het zo ziet en dat is ook de reden waarom ik twijfel, maar blijkbaar vindt de KNVB/FIFA het geen probleem..
In eerdere versies (CM-tijdperk) heb ik vaak genoeg 3 of 4 clubs tegelijk lopen managen (saves van 10 seizoenen ookquote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Winski05 het volgende:
Is dat niet lastig om je aandacht te verdelen over twee clubs? Dat lijkt mij nu he-le-maal niets namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |