Kerstdagen, sommige mensen hebben levens.quote:
Kan ik wel waarderen, pareltje.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef ranja het volgende:
Een van de eerste releases van 2011 is van een singer/songwriter uit Glasgow, Emma's Imagination.
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Wees niet bang het is geen typische pwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep zorn muziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef belsen het volgende:
Zorn deugt, ik zal er niet naar luisteren, maar het deugt wel, dus toch maar pareltje.
Niet genoeg nee, bagger dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Wees niet bang het is geen typische pwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep zorn muziek
Verre van spannend, ze heeft het trucje niet door.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:47 schreef OVchipkaart het volgende:
Mevrouw Zola Jesus met het nummer Night van haar album stridulum II (al wel van augustus dus misschien wat oud sorry)
Het Fever Ray truukje ?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Verre van spannend, ze heeft het trucje niet door.
Nee, het trucje om in een eigenlijk te simpel slepend nummer een spannende opbouw te krijgen.quote:
Eigenlijk moet ik je daar wel gelijk in geven het is een beetje wat het album mist een paar climaxen ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het trucje om in een eigenlijk te simpel slepend nummer een spannende opbouw te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |