Ik denk dat de macht van Obama heel beperkt is. Die wordt ook geadviseerd en ingelicht door dezelfde kliek als altijd. Je gelooft toch niet serieus dat één man, al is hij president van de VS, het hele beleid en de uitvoering daarvan bepaalt?quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, als het nu nog niet duidelijk is dat Barack Obama gewoon een lying piece of shit is, weet ik het ook niet meer.
Onderstaande quote is wel weer positief voor Assange, als de VS om zijn uitlevering vraagt:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor iemand die geen gevaar is voor anderen en zichzelf -nog niet,!- en niet veroordeeld is of schuldig bevonden zeker wel iets te gortig. Ze maken deze jongen knettergek, het is geestelijke mishandeling, zoals ze die Padilla ook knettergek hebben gemaakt door hem als een politieke Sovjet-gevangene te behandelen.
Daar zou je überhaupt toch al gek van worden?quote:The guards are required to check on PFC Manning every five minutes by asking him if he is okay. PFC Manning is required to respond in some affirmative manner. At night, if the guards cannot see PFC Manning clearly, because he has a blanket over his head or is curled up towards the wall, they will wake him in order to ensure he is okay.
En daar ga je dus de mist in. Wat ons onderscheidt van 'de terroristen' en de 'foute regimes' zijn een aantal basiswaarden. Die basiswaarden zijn voor iedereen hetzelfde.quote:Heeft manning zelf uitgelokt.
Europa weet niet hoe snel ze hun principes en wetten aan de kant moeten zetten om Assange onschadelijk te maken, maar ze gaan Manning helpen?quote:Hopelijk gaat de EU snel druk zetten op de VS
De laatste tijd lijkt het wel overal en altijd oorlog te zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Royyy het volgende:
Verraad en spionage tijdens oorlogstijd... kan van geluk spreken dat ze hem niet meteen geëxecuteerd hebben.
US Uniform Code of Military Justicequote:Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
verraad zie ik nog wel.
spionage dan weer niet.
maar ok, hoogverraad dus een beetje. Ja vroeger zou meteen z'n hoofd eraf zijn gegaan.
Het enige principe dat de EU heeft is het uitoefenen van macht. En alles wat die uitoefening in de weg zit moet vernietigd worden.quote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Europa weet niet hoe snel ze hun principes en wetten aan de kant moeten zetten om Assange onschadelijk te maken, maar ze gaan Manning helpen?
En dat is op dit ogenblik Amerika (die een Drittes Reich in de weg staat).quote:Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het enige principe dat de EU heeft is het uitoefenen van macht. En alles wat die uitoefening in de weg zit moet vernietigd worden.
If you can't beat them ...quote:Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En dat is op dit ogenblik Amerika (die een Drittes Reich in de weg staat).
Jij hebt echt geen idee of je bent sarcastischquote:Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Monidique het volgende:
Wat het zo'n beetje inhoudt, hieronder. Het is walgelijk en om woedend van te worden. Dit zijn Sovjet-praktijken en dit is onmenselijk. Pure marteling en terreur.
[..]
http://www.armycourtmarti(...)bradley-manning.html
Ik heb een idee en ik ben niet sarcastisch.quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee of je bent sarcastisch
Noorweegs?quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het artikel is vertaald vanuit het Noorweegs, vandaar. Origineel staat in de Noorweegse krant VG.
SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Hetzelfde bijna als de Nederlandse isolatiecel met het verschil dat je wel mag opdrukken en iets langer mag slapen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Monidique het volgende:
Wat het zo'n beetje inhoudt, hieronder. Het is walgelijk en om woedend van te worden. Dit zijn Sovjet-praktijken en dit is onmenselijk. Pure marteling en terreur.
[..]
http://www.armycourtmarti(...)bradley-manning.html
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef VeX- het volgende:
Ik betwijfel of hij daadwerkelijk gemarteld wordt, maar deze foto laat zien dat hij er fysiek erg op achteruit is gegaan.SPOILER: VoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marteling kan ook psychologisch en kijkende naar de "na" foto ben ik er haast zeker van dat dat gebeurt. Fysieke marteling sluit ik ook helemaal niet uit, zou me juist verbazen wanneer dat niet gebeurt.SPOILER: NaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, vergeleken met z'n Iraanse collega's ziet hij er nog prima uit hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Marteling kan ook psychologisch en kijkende naar de "na" foto ben ik er haast zeker van dat dat gebeurt. Fysieke marteling sluit ik ook helemaal niet uit, zou me juist verbazen wanneer dat niet gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |