abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 17:01:27 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_90130068
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, als het nu nog niet duidelijk is dat Barack Obama gewoon een lying piece of shit is, weet ik het ook niet meer.

Onderstaande quote is wel weer positief voor Assange, als de VS om zijn uitlevering vraagt:

[..]

Ik denk dat de macht van Obama heel beperkt is. Die wordt ook geadviseerd en ingelicht door dezelfde kliek als altijd. Je gelooft toch niet serieus dat één man, al is hij president van de VS, het hele beleid en de uitvoering daarvan bepaalt?
The End Times are wild
pi_90130214
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Voor iemand die geen gevaar is voor anderen en zichzelf -nog niet, :{!- en niet veroordeeld is of schuldig bevonden zeker wel iets te gortig. Ze maken deze jongen knettergek, het is geestelijke mishandeling, zoals ze die Padilla ook knettergek hebben gemaakt door hem als een politieke Sovjet-gevangene te behandelen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_90130889
quote:
The guards are required to check on PFC Manning every five minutes by asking him if he is okay. PFC Manning is required to respond in some affirmative manner. At night, if the guards cannot see PFC Manning clearly, because he has a blanket over his head or is curled up towards the wall, they will wake him in order to ensure he is okay.
Daar zou je überhaupt toch al gek van worden? :X
pi_90131452
ja, dan kom je toch nooit in een beetje goede slaap?
Of zou je lichaam zich aanpassen, en minder omrollen? neem aan dat je in iedergeval al bewust maar met je gezicht de goede kant op gaat liggen, zodat je minder gewekt wordt :)
  zondag 19 december 2010 @ 17:50:01 #30
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_90132317
Als je dat pedofielendraadje gezien hebt dan mag hij god op z'n blote knietjes bedanken!
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zondag 19 december 2010 @ 17:53:23 #31
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90132496
Heeft manning zelf uitgelokt.
pi_90133217
Bij het lezen van de OP werd ik witheet, dit valt op geen enkele manier recht te praten, al helemaal niet in een democratisch land.

Zijn er daadwerkelijk mensen die deze marteling goedpraten?
Dat soort volk zou direct uit de samenleving verwijderd moeten worden.
pi_90133291
quote:
Heeft manning zelf uitgelokt.
En daar ga je dus de mist in. Wat ons onderscheidt van 'de terroristen' en de 'foute regimes' zijn een aantal basiswaarden. Die basiswaarden zijn voor iedereen hetzelfde.
• De eerste is: onschuldig tot anderszins bewezen.
• De tweede is: de rechter bepaald de strafmaat
• De derde is: ieder individu heeft recht op een menswaardige behandeling

Alle drie deze regels worden met voeten getreden. Derhalve is er geen fundamenteel verschil tussen de VS en pakweg Iran of Noord Korea op dit punt.
pi_90134281
Verraad en spionage tijdens oorlogstijd... kan van geluk spreken dat ze hem niet meteen geëxecuteerd hebben.
pi_90135042
verraad zie ik nog wel.
spionage dan weer niet.

maar ok, hoogverraad dus een beetje. Ja vroeger zou meteen z'n hoofd eraf zijn gegaan.
  zondag 19 december 2010 @ 18:46:43 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90135109
quote:
Hopelijk gaat de EU snel druk zetten op de VS
Europa weet niet hoe snel ze hun principes en wetten aan de kant moeten zetten om Assange onschadelijk te maken, maar ze gaan Manning helpen? :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90135141
het is dan ook een vuile verrader die staatsgeheimen heeft gelekt.
vroeger werd je daarvoor gewoon direct ge-executeerd
  zondag 19 december 2010 @ 18:47:29 #38
pi_90135152
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Royyy het volgende:
Verraad en spionage tijdens oorlogstijd... kan van geluk spreken dat ze hem niet meteen geëxecuteerd hebben.
De laatste tijd lijkt het wel overal en altijd oorlog te zijn. :O
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_90135469
quote:
99s.gif Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
verraad zie ik nog wel.
spionage dan weer niet.

maar ok, hoogverraad dus een beetje. Ja vroeger zou meteen z'n hoofd eraf zijn gegaan.
US Uniform Code of Military Justice
§ 906a. Art. 106a. Espionage

(a)
(1) Any person subject to this chapter who, with intent or reason to believe that it is to be used to the injury of the United States or to the advantage of a foreign nation, communicates, delivers, or transmits, or attempts to communicate, deliver, or transmit, to any entity described in paragraph (2), either directly or indirectly, anything described in paragraph (3) shall be punished as a court-martial may direct, except that if the accused is found guilty of an offense that directly concerns
(A) nuclear weaponry, military spacecraft or satellites, early warning systems, or other means of defense or retaliation against large scale attack,
(B) war plans,
(C) communications intelligence or cryptographic information, or
(D) any other major weapons system or major element of defense strategy, the accused shall be punished by death or such other punishment as a court-martial may direct.

(2) An entity referred to in paragraph (1) is
(A) a foreign government;
(B) a faction or party or military or naval force within a foreign country, whether recognized or unrecognized by the United States; or
(C) a representative, officer, agent, employee, subject, or citizen of such a government, faction, party, or force.

(3) A thing referred to in paragraph (1) is a document, writing, code book, signal book, sketch, photograph, photographic negative, blueprint, plan, map, model, note, instrument, appliance, or information relating to the national defense.
  zondag 19 december 2010 @ 19:36:03 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_90137468
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Europa weet niet hoe snel ze hun principes en wetten aan de kant moeten zetten om Assange onschadelijk te maken, maar ze gaan Manning helpen? :')
Het enige principe dat de EU heeft is het uitoefenen van macht. En alles wat die uitoefening in de weg zit moet vernietigd worden.
The End Times are wild
  zondag 19 december 2010 @ 20:19:14 #41
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_90139839
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 19:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het enige principe dat de EU heeft is het uitoefenen van macht. En alles wat die uitoefening in de weg zit moet vernietigd worden.
En dat is op dit ogenblik Amerika (die een Drittes Reich in de weg staat).
  zondag 19 december 2010 @ 20:20:28 #42
pi_90139906
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

En dat is op dit ogenblik Amerika (die een Drittes Reich in de weg staat).
If you can't beat them ...
  zondag 19 december 2010 @ 20:20:46 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90139928
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Monidique het volgende:
Wat het zo'n beetje inhoudt, hieronder. Het is walgelijk en om woedend van te worden. Dit zijn Sovjet-praktijken en dit is onmenselijk. Pure marteling en terreur.

[..]

http://www.armycourtmarti(...)bradley-manning.html
Jij hebt echt geen idee of je bent sarcastisch
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_90140592
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee of je bent sarcastisch
Ik heb een idee en ik ben niet sarcastisch.
pi_90168591
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het artikel is vertaald vanuit het Noorweegs, vandaar. Origineel staat in de Noorweegse krant VG.
Noorweegs? :')
pi_90169508
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:41 schreef Sosha het volgende:

[..]

Noorweegs? :')
In het Afrikaans is het wel correct :)
http://af.wiktionary.org/wiki/Noorweegs
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:39:21 #47
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_90260263
Ik betwijfel of hij daadwerkelijk gemarteld wordt, maar deze foto laat zien dat hij er fysiek erg op achteruit is gegaan.

SPOILER: Voor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Na
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_90261945
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Monidique het volgende:
Wat het zo'n beetje inhoudt, hieronder. Het is walgelijk en om woedend van te worden. Dit zijn Sovjet-praktijken en dit is onmenselijk. Pure marteling en terreur.

[..]

http://www.armycourtmarti(...)bradley-manning.html
Hetzelfde bijna als de Nederlandse isolatiecel met het verschil dat je wel mag opdrukken en iets langer mag slapen.
Voor de rest is het compleet hetzelfde
pi_90265624
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:39 schreef VeX- het volgende:
Ik betwijfel of hij daadwerkelijk gemarteld wordt, maar deze foto laat zien dat hij er fysiek erg op achteruit is gegaan.

SPOILER: Voor
SPOILER: Na
Marteling kan ook psychologisch en kijkende naar de "na" foto ben ik er haast zeker van dat dat gebeurt. Fysieke marteling sluit ik ook helemaal niet uit, zou me juist verbazen wanneer dat niet gebeurt.
  woensdag 22 december 2010 @ 00:14:59 #50
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_90266099
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Marteling kan ook psychologisch en kijkende naar de "na" foto ben ik er haast zeker van dat dat gebeurt. Fysieke marteling sluit ik ook helemaal niet uit, zou me juist verbazen wanneer dat niet gebeurt.
Nou ja, vergeleken met z'n Iraanse collega's ziet hij er nog prima uit hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')