leuke lapo...quote:
Ik ook zo...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:01 schreef TomLievense het volgende:
Het gaat zeker vlug, maar ik ga naar bed.
quote:
en dan maak je er een waar de TT hetzelfde is.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk vooral snel dichtgooien en een nieuwe maken.
Ik was al helemaal blij dat ik niet WEER de lapo had... Opluchting..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk vooral snel dichtgooien en een nieuwe maken.
Ja, triest.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
en dan maak je er een waar de TT hetzelfde is.
Had ik ook, maar nu zie ik hem weer.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
WTF, ik zie dit topic niet meer in POL???!!
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij gaan we nu allemaal pitten..
Welk mailtje?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
Nou ik ga slapen. Mailtje aan pvda is verzonden. nu even boekje van Luyendijk uitlezen
Ik kijk nog ff de antwoorden afquote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
Nou ik ga slapen. Mailtje aan pvda is verzonden. nu even boekje van Luyendijk uitlezen
Zeg dan ook eerder iets...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:07 schreef betyar het volgende:
kutzooi net een fles pils opengetrokken
ben net terug met hondquote:Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg dan ook eerder iets...
veracht geen spektakel meer maar het blijft zachtjes aan staan.quote:
Of ik partijleider wil worden.quote:
Plemp ze hier ff neer als ze interessant zijn.. Mijn luisprekers hebben het begeven en ik kan niet liplezen..quote:
Je stuurt een mailtje aan... Laat ook maar..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
veracht geen spektakel meer maar het blijft zachtjes aan staan.
[..]
Of ik partijleider wil worden.
Nee gewoon ging ergens over, niet heel speciaal. maar moest nog even reageren op wat ze hadden gestuurd.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je stuurt een mailtje aan... Laat ook maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |