abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89984311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
MOERKAPPELLE - De 62-jarige Spar-winkelier Dick Pak uit Moerkapelle die gisteren werd overvallen door een 20-jarige Marokkaan, heeft de gewapende dief van zich afgeslagen, waarbij deze van de trap viel en zijn nek brak. De overvaller overleed aan zijn verwondingen.

Twee Marokkaanse overvallers van 19 en 20 jaar drongen de Spar-supermarkt van Dick Pak aan de Dorpsstraat gistermorgen rond halfacht binnen. Het duo verschafte zich de toegang door achter de bakker aan te lopen toen deze net als iedere morgen vers brood kwam brengen. Hierbij kreeg het broodmeisje een pistool tegen haar hoofd.

Vervolgens gingen de twee overvallers de trap op naar het kantoor waar de eigenaar en zijn zoon Joris aan de koffie zaten. De twee moesten onder bedreiging van een pistool de geldlades afgeven. Hierbij werden twee kogels afgevuurd. Pak en zijn zoon werden opgesloten in het kantoor, maar Joris wist een glazen deur in te trappen.

"Toen de politie ter plaatse kwam lag de oudste overvaller meer dood dan levend onder aan de trap", verklaarde een overbuurvrouw gisteravond. Volgens een buurman zou de overvaller bij de val zijn nek hebben gebroken. De politie is de hele dag bezig geweest met sporenonderzoek. "De vier tijdens de overval aanwezige supermarktmedewerkers zijn gisteren allemaal gehoord", zei woordvoerster Nicolette Stoel. "Een van hen zien we als verdachte."

Naar huis gestuurd
De winkelier is na het verhoor wel weer op vrije voeten gesteld en naar huis gestuurd. Het is voor het eerst dat het openbaar ministerie tot deze maatregel overgaat en een burger die een belager verwondt, niet meteen oppakt. Hij kan wel verdacht blijven. Volgens het OM heeft de zaak kenmerken van een noodweersituatie.

Staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) zei maandag tijdens het Telegraaf Kerstconcert dat dit de nieuwe aanpak van het OM wordt. Iemand die aangevallen wordt door een gewelddadige inbreker of overvaller en zichzelf verdedigt door ook geweld te gebruiken, krijgt voortaan een bijzondere positie. Hij wordt wel als verdachte aangemerkt, maar niet aangehouden door de politie.

De tweede overvaller, die niet gewond raakte, is opgepakt.
Bron: Telegraaf

Vorige topic
Zwaargewonde overvaller supermarkt is overleden

Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/1574994
Deel 2: Overvaller supermarkt Moerkapelle overleden #2

[ Bericht 3% gewijzigd door Woffel op 15-12-2010 23:59:52 ]
pi_89984442
Lapo

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dit gaan we dus de komende tijd veel meer zien . Overvallers die meer en zwaarder geweld gaan toepassen omdat winkeliers de held willen uithangen .
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De suggestie dat als burgers meer rechten krijgen om zich te verdedigen, overvallers meer geweld gaan gebruiken zou ik graag onderbouwd zien door feiten :)
Feiten die ik niet in het andere topic ben tegengekomen, vanwaar dat nu ineens een aanname die je een week geleden nog wegwuifde..
  woensdag 15 december 2010 @ 23:55:30 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89984450
Lekker, ga je dood omdat je wat fast cash wilt, wat zou de buit nou helemaal zijn geweest? 500 euro, misschien 1000? Dat is het toch niet waard man. :N

Op die leeftijd zat ik heerlijk onschuldig in de bibliotheek verse stripboeken te lezen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89984484
Ik heb een tyfushekel aan criminelen, hoe meer er in her harnas sterven hoe beter. Het interesseert me verder geen grijze kut wat de afkomst is van de dader.
pi_89984487
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker, ga je dood omdat je wat fast cash wilt, wat zou de buit nou helemaal zijn geweest? 500 euro, misschien 1000? Dat is het toch niet waard man. :N

Op die leeftijd zat ik heerlijk onschuldig in de bibliotheek verse stripboeken te lezen. :{

Kan ook niks geen medelijden met die gast hebben.
pi_89984517
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:

Mensen die anderen een levenslange trauma gunnen om zelf 500 euro, misschien 1000 rijker te zijn verdienen zo'n uitkomst gewoon.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:57:15 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89984523
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef UncleDolan het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan criminelen, hoe meer er in her harnas sterven hoe beter. Het interesseert me verder geen grijze kut wat de afkomst is van de dader.
:?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 15 december 2010 @ 23:57:18 #8
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89984525
Waarom die OP zo?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89984537
quote:
De winkelier is na het verhoor wel weer op vrije voeten gesteld en naar huis gestuurd. Het is voor het eerst dat het openbaar ministerie tot deze maatregel overgaat en een burger die een belager verwondt, niet meteen oppakt. Hij kan wel verdacht blijven. Volgens het OM heeft de zaak kenmerken van een noodweersituatie.
De hele discussie gaat over dit stukje... Ik zie niet in hoe iemand het hiermee oneens kan zijn. Behalve dan dat het voor het eerst gebeurd. Net bijna dood geweest door zo'n gek en dan komt de politie je met veel machtsvertoon ophalen. Als je iets fouts hebt gedaan kan je altijd achteraf nog worden opgepakt want de politie weet bij een inbraak of overval meestal wel waar je woont en werkt op mysterieuze wijze.
pi_89984578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef Woffel het volgende:
Lapo

[..]

[..]

[..]

Feiten die ik niet in het andere topic ben tegengekomen, vanwaar dat nu ineens een aanname die je een week geleden nog wegwuifde..
Heb ik allang antwoord op gegeven . :*

quote:
Wapenen hoeft niet perse te betekenen een wapen dragen :') . Je kunt ook zorgen voor meer en betere preventie , een actievere samenwerking met de politie , meer controle enz enz
Als je je nou gewoon beperkt met je argumentatie tot dit topic lijkt me dat wel zo praktisch. Ik ga ook echt niet jouw postgeschiedenis napluizen om te kijken of ergens nog iets staat dat ik tegen je kan gebruiken .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89984678
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als je je nou gewoon beperkt met je argumentatie tot dit topic lijkt me dat wel zo praktisch. Ik ga ook echt niet jouw postgeschiedenis napluizen om te kijken of ergens nog iets staat dat ik tegen je kan gebruiken .

[..]

[/quote]

Ik stel toch een gewone vraag? Jij wijzigt je standpunt, vind ik raar en als je had gezegd dat je met de hele familie onder je account post had ik dat geloofd.
pi_89984688
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Ragboer het volgende:
Waarom die OP zo?
Omdat het kan
pi_89984729
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:01 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ik stel toch een gewone vraag? Jij wijzigt je standpunt, vind ik raar en als je had gezegd dat je met de hele familie onder je account post had ik dat geloofd.
[/quote]

Zie edit . Had ff ruzie met die quoteknopjes . Jij ook zo te zien :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89984816
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zie edit . Had ff ruzie met die quoteknopjes . Jij ook zo te zien :P
Nog steeds zo te zien ;) maar oke, zal 't bij dit topic houden :)
pi_89984848
Geef die winkelier maar een lintje. :)
pi_89985170
Zou z'n homeboy nog op verlof mogen voor de begrafenis?
pi_89985284
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Woffel het volgende:
Zou z'n homeboy nog op verlof mogen voor de begrafenis?
Wat gaat jou dat aan ?
Groetjes, Ezio.
pi_89985352
Volgens mij is de discussie wel een beetje klaar, dit topic begint toch weer met van die schreeuwers die de dood van de overvaller toejuichen. Ik heb geen zin om daar weer tegen te argumenteren.
pi_89985363
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat gaat jou dat aan ?
Gewoon een vraag, of moet ik alles gaan verantwoorden..
pi_89985427
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef Woffel het volgende:

[..]

Gewoon een vraag, of moet ik alles gaan verantwoorden..
Vraag het aan je baas Fred zou ik zeggen
Groetjes, Ezio.
pi_89985501
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vraag het aan je baas Fred zou ik zeggen
Jij denkt zeker dat ik, stel dat dat het geval zou zijn en hij verlof krijgt ik moeilijk ga doen.. :')

En mocht ik Fred spreken dan heb ik het liever over het artikel in de telegraaf en de geloofwaardigheid ervan..
pi_89985620
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef Woffel het volgende:

[..]

Jij denkt zeker dat ik, stel dat dat het geval zou zijn en hij verlof krijgt ik moeilijk ga doen.. :')

En mocht ik Fred spreken dan heb ik het liever over het artikel in de telegraaf en de geloofwaardigheid ervan..
Neuh . Vraag me alleen af in hoeverre het relevant voor jou is of zijn opgepakte compagnon al dan niet naar de begrafenis van dat joch gaat .
Toevallig vandaag een treffend artikel gelezen over zijn acteren in HP De Tijd door Psycholoog en emeritus hoogleraar Willem Albert Wagenaar .

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 16-12-2010 00:38:41 ]
Groetjes, Ezio.
  donderdag 16 december 2010 @ 08:34:43 #24
202348 Susi
Temple of Love
pi_89988422
quote:
15s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:22 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij is de discussie wel een beetje klaar, dit topic begint toch weer met van die schreeuwers die de dood van de overvaller toejuichen. Ik heb geen zin om daar weer tegen te argumenteren.
Uhh, nou...

Zoon winkelier verdachte na dood overvaller door Jenny van der Zijden
MOERKAPELLE - Joris Welmer, de stiefzoon van winkelier Dick Pak, wordt verdacht van betrokkenheid van het oplopen van zwaar lichamelijk letsel, dan wel het overlijden van de overvaller in de Spar-winkel in Moerkapelle.

Eigenaar Dick van de winkel waar dinsdagmorgen een overvaller zo gewond raakte dat hij later overleed, is volgens het OM alleen als getuige gehoord en Joris als verdachte.

De Spar is gisteren nog de hele dag dicht gebleven. "Mijn zoon en zijn stiefzoon zijn te geëmotioneerd om nu al weer aan de slag te gaan", zegt de moeder van eigenaar Dick Pak (62).

Het tweetal deed gisteren via de Haagse advocaat Bob Kaarls hun verhaal. Kaarls: "Er zijn enorme emoties losgekomen. Daarbij is de zoon ook verdachte, dus we moeten zorgvuldig met deze zaak omgaan."

Volgens Kaarls staat het ook nog niet vast dat de 20-jarige overvaller uit Delft zijn nek heeft gebroken. "Dit deel is voor mijn cliënten nog een blinde vlek." Zeker is wel dat de twee Marokkaanse mannen van 19 en 20 jaar uit Delft voor openingstijd het pand in de Dorpsstraat binnenkwamen door achter de broodbezorger aan te lopen. Joris zat op dat moment boven in het kantoor en vader Dick was beneden in de winkel.

Kaarls: "Joris hoorde rumoer en dacht: Hier gaat iets niet goed. Terwijl hij dit denkt, ziet hij twee overvallers met een pistool met de broodbezorger en het broodmeisje de trap op komen. Ze riepen: Hier met het geld. Nu! Open de kluis. Toen het niet snel genoeg ging, werd er direct geschoten."

Alarmknop

Vervolgens wilden ze weten waar de eigenaar van de zaak was. Kaarls: "Hierop werden Joris, de bezorger en het meisje door een van de overvallers in het kantoor gezet en ging zijn handlanger naar Dick, die nog beneden was. Joris had toen ondertussen de alarmknop ingedrukt. Beneden moest Dick het geld uit de kluis halen. 'Snel of ik schiet', werd er geroepen. En de man schoot ook meteen. Daarna moesten ze alle vier boven in het kantoor op hun knieën zitten en geld geven, waarop de overvallers de buit weggristen en de deur op slot deden."

"Joris trapte toen een glazen ruit in om te ontsnappen. Op dat moment draaiden de overvallers zich om en werd er weer geschoten. Joris pakte een gereedschapskist en smeet deze naar de mannen. Ook heeft een van winkeliers nog een ijzeren staaf in zijn handen gehad waarmee tijdens een worsteling is geslagen. Alles ging in zo'n enorme flits dat ze niet meer weten wie wat heeft gedaan. Maar ineens lagen of stonden ze met z'n vieren beneden en was de oudste overvaller zwaargewond. Joris had een groot stuk glas in zijn been en zat onder het bloed."

De oudste overvaller werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis vervoerd. De 19-jarige werd ter plaatse aangehouden. Hij wordt morgen voorgeleid voor de rechter-commissaris. Volgens Kaarls weten zijn cliënten werkelijk niet wat zich precies heeft afgespeeld. "Alles ging in een fractie van een seconde. Het was erop of eronder. Ze willen benadrukken dat ze absoluut geen eigen rechter wilden spelen, maar dat er uit pure angst is gehandeld. Ze zijn er allebei compleet stuk van."

Het is niet de eerste keer dat dit filiaal is overvallen.

Bron
pi_89988558
Nou de huilies die perse voor eigen rechter willen spelen kunnen weer flink aan de bak zo te zien :9
Groetjes, Ezio.
pi_89989502
Ik vrees voor het lot van de zoon van de winkelier.

Ineens moet ik denken wat die Germaine C. heeft moeten meemaken, nadat ze zo'n kankerlijer aan stront had gereden na een overval.
pi_89989569
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef Woffel het volgende:
Lapo

[..]

[..]

[..]

De ontmaskering van Stokstaart als ordinaire relkloon is compleet.
pi_89989723
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De ontmaskering van Stokstaart als ordinaire relkloon is compleet.
Ook voor jou :

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb ik allang antwoord op gegeven . :*

[..]

Groetjes, Ezio.
pi_89989902
Als ik de verklaring van de advocaat lees is het noodweerexces. Bedoel nadat er schoten gelost zijn kan ik me best voorstellen dat overlevingsdrang inkicked, het zwart wordt voor de ogen en je lijf en leden probeert te beschermen. Op zo'n moment denk je niet eens aan eigen rechter spelen, maar aan veiligstellen van jezelf en anderen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_89989903
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:45 schreef Stokstaart het volgende:
Nou de huilies die perse voor eigen rechter willen spelen kunnen weer flink aan de bak zo te zien :9
gast... :')

quote:
Ze willen benadrukken dat ze absoluut geen eigen rechter wilden spelen, maar dat er uit pure angst is gehandeld. Ze zijn er allebei compleet stuk van."
pi_89989986
quote:
12s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ook voor jou :

[..]

Sure dude :')
pi_89989997
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:52 schreef Woffel het volgende:

[..]

gast... :')

[..]

Waarom is die kerel dan aangehouden ?
Groetjes, Ezio.
pi_89990000
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sure dude :')
:* Uri Geller
Groetjes, Ezio.
pi_89990044
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom is die kerel dan aangehouden ?
Omdat dat vrij standaard is bij zulke situaties? :|W

Je kijkt teveel NCIS enzo waarbij iedereen maar los kan lopen.
pi_89990333
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat dat vrij standaard is bij zulke situaties? :|W

Je kijkt teveel NCIS enzo waarbij iedereen maar los kan lopen.
En zijn broer zeker niet ? In de oude situatie werden dergelijke personen ALTIJD aangehouden als onderdeel van een standaardprocedure om de feiten te bepalen .
Dat die gast daags na het incident alsnog aangehouden is zal zijn omdat er toch een redelijk vermoeden bestaat van schuld .
Groetjes, Ezio.
pi_89990576
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:52 schreef slacker_nl het volgende:
Als ik de verklaring van de advocaat lees is het noodweerexces. Bedoel nadat er schoten gelost zijn kan ik me best voorstellen dat overlevingsdrang inkicked, het zwart wordt voor de ogen en je lijf en leden probeert te beschermen. Op zo'n moment denk je niet eens aan eigen rechter spelen, maar aan veiligstellen van jezelf en anderen.
Het heeft juist meer kenmerken van noodweer, en minder van noodweerexces (maar het is natuurlijk wat moeilijk op te maken uit het verhaal). Als er in een noodweersituatie (ook een voorwaarde voor noodweerexces) met een vuurwapen op je geschoten wordt, zijn er m.i. maar weinig middelen niet geoorloofd om jezelf te beschermen.
pi_89990753
quote:
2s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:34 schreef Susi het volgende:
De oudste overvaller werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis vervoerd. De 19-jarige werd ter plaatse aangehouden. Hij wordt morgen voorgeleid voor de rechter-commissaris. Volgens Kaarls weten zijn cliënten werkelijk niet wat zich precies heeft afgespeeld. "Alles ging in een fractie van een seconde. Het was erop of eronder. Ze willen benadrukken dat ze absoluut geen eigen rechter wilden spelen, maar dat er uit pure angst is gehandeld. Ze zijn er allebei compleet stuk van."

Het is niet de eerste keer dat dit filiaal is overvallen.

Bron

Of ze nu werkelijk niet meer weten wie wat gedaan heeft of niet, van mij mag het.
Deze tacktiek wordt ook door de mocro's gebruikt, het is een lacune in de wet, door dat het niet duidelijk is wie wat gedaan heeft wordt een veroordeling vaak moeilijk/onmogelijk.

Als overvallers vuurwapens gaan gebruiken, dan vervalt IMO elke recht op een "goede behandeling", immers het afweren van kogels kunnen alleen illusionisten.
Je moet dus vrezen voor je leven en elke kans aangrijpen om de overvallers uit te schakelen op welke wijze dan ook.
Ik zie alleen een mogelijke aanklacht tegen de winkeliers, als ze nadat de overvallers zich hebben overgegeven nog geweld zouden hebben gebruikt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_89990769
Dood aan criminelen *O*
pi_89990804
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:20 schreef DonJames het volgende:
Het heeft juist meer kenmerken van noodweer, en minder van noodweerexces (maar het is natuurlijk wat moeilijk op te maken uit het verhaal). Als er in een noodweersituatie (ook een voorwaarde voor noodweerexces) met een vuurwapen op je geschoten wordt, zijn er m.i. maar weinig middelen niet geoorloofd om jezelf te beschermen.
Helemaal mee eens
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_89990852
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Dood aan criminelen *O*
Tot er straks in Iran weer eentje zonder echte reden wordt opgeknoopt . Want dan ben je er als de kippen bij om te janken over niet Westerse denkbeelden en het gebrek aan democratie in bananenrepublieken .
Groetjes, Ezio.
pi_89990907
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tot er straks in Iran weer eentje zonder echte reden wordt opgeknoopt . Want dan ben je er als de kippen bij om te janken over niet Westerse denkbeelden en het gebrek aan democratie in bananenrepublieken .
Geef me een quote waaruit dat blijkt, simpel figuur.
pi_89990915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:28 schreef Boekenwurm het volgende:
Dood aan criminelen *O*
Jij hebt vast ook wel eens een Mars gestolen bij de Jamin *O* Verbeter de wereld, begin bij jezelf *O*
pi_89990969
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij hebt vast ook wel eens een Mars gestolen bij de Jamin *O* Verbeter de wereld, begin bij jezelf *O*
Nee, ik heb nooit iets gestolen. Jij als advocaat bent waarschijnlijk geen moreel mens, maar de meeste mensen weten echt wel het verschil tussen goed en fout, en leven daar ook naar.
pi_89991026
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:35 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Nee, ik heb nooit iets gestolen. Jij als advocaat bent waarschijnlijk geen moreel mens, maar de meeste mensen weten echt wel het verschil tussen goed en fout, en leven daar ook naar.
Heilig boontje, je hebt nog nooit iets gedaan wat niet mocht? Je zou de eerste zijn :')
en nee, ik ben geen advocaat
pi_89991030
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

I stand corrected, ik haal noodweer en noodweerexces nooit goed uitelkaar (not a lawyer), maar ff wikipedia erbij gepakt. Wmb gaat de man vrijuit, als er schoten gelost zijn is m.i. veel toegestaan om jezelf en anderen te verdedigen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_89991097
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Heilig boontje, je hebt nog nooit iets gedaan wat niet mocht? Je zou de eerste zijn :')
en nee, ik ben geen advocaat
Inderdaad, en daarin ben ik echt niet alleen. Het feit dat jij dat denkt bestempel ik dan maar als projectie van je eigen misdragingen.
pi_89991110
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:33 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Geef me een quote waaruit dat blijkt, simpel figuur.
Jouw types zijn me wel bekend . De Rutgers van GS van deze wereld . Overal een (rechtse) mening over maar ondertussen te dom om hun eigen reet af te vegen .

Ik heb je naast domme opmerkingen, allen in de trend van : Mensen die vervelend zijn moeten dooooood, inhoudelijk nog niets zinnigs over deze zaak horen zeggen .
Groetjes, Ezio.
pi_89991184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jouw types zijn me wel bekend . De Rutgers van GS van deze wereld . Overal een (rechtse) mening over maar ondertussen te dom om hun eigen reet af te vegen .
Goede onderbouwing. Met bijna 100 posts per dag op dit forum doe je waarschijnlijk niets anders met je leven, dus je zult vast veel ervaring hebben.

Als ik jou moet typeren denk ik echter dat je niet verder bent gekomen dan het MBO, en te dom bent om voor jezelf te kunnen zorgen.
pi_89991191
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Inderdaad, en daarin ben ik echt niet alleen. Het feit dat jij dat denkt bestempel ik dan maar als projectie van je eigen misdragingen.
Tsja, ik rij wel eens te hard. En ik loop wel eens door rood. Jij zal dan wel een soort pauselijke superman zijn ofzo.
pi_89991243
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, ik rij wel eens te hard. En ik loop wel eens door rood. Jij zal dan wel een soort pauselijke superman zijn ofzo.
Doe toch niet zo maf. Hoe krom moet je zijn in je hoofd als je het idee dat mensen zich gedragen zo vreemd vindt dat je dergelijke labels ermee associeert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')