Haha, natuurlijk. Schuif allemaal maar aan in huize Purdeyquote:Op donderdag 16 december 2010 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kunnen we de meet niet bij jou houden met kerst?
Ik werd vrolijk van in Oostenrijk tanken. Gemiddeld 1.19/Lquote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
Van de zomer zag ik regelmatig zulke bedragen voorbijtrekken:
[ afbeelding ]
Ik tank eens in de 2-3 weken. Warschau is aardig groot, en ik doe graag boodschappen met de auto waar ik 10 km enkel voor afleg etc. Dat 2x in de week ongeveer. Daarnaas rij ik veel rond door de stad etc. Ennn.. ik ga naar stage toe met de auto (2 km enkelquote:Op donderdag 16 december 2010 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat lekker monsterd......![]()
Hoeveel rij je eigenlijk in de week, ik dacht dat je in Warschau niet zo ver komt vanwege het drukke verkeer, maar ik zie toch regelmatig 250/300km voorbijkomen?
En is de benzine niet goedkoper in Polen?
Heb vorig jaar een half jaar in Luxemburg gezeten, dat was ook erg prettig. Iets van ¤0,80 voor diesel en rond de ¤1,00 voor benzine.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik werd vrolijk van in Oostenrijk tanken. Gemiddeld 1.19/L
Das leuk tanken ja, maar onderweg naar zuid-frankrijk was het stervensdruk daar...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een half jaar in Luxemburg gezeten, dat was ook erg prettig. Iets van ¤0,80 voor diesel en rond de ¤1,00 voor benzine.
Afzetters genaamd de Nederlandse Staatquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een half jaar in Luxemburg gezeten, dat was ook erg prettig. Iets van ¤0,80 voor diesel en rond de ¤1,00 voor benzine.
Ons ben zunig hé.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Das leuk tanken ja, maar onderweg naar zuid-frankrijk was het stervensdruk daar...
Geen goede relatie met der?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk. Schuif allemaal maar aan in huize Purdey2e dag komt de valse, verwende vriendin van m'n broer mee. Die zit voedsel altijd uit te pluizen, irritant kind
Hoort dat zo?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef L0we het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag mn motorkap dr vanmiddag uit trouwens. Grappig om te zien waar de versteviging loopt, en waar de motorkap wat dunner is
Valt me toch een beetje tegen, ik had eigenlijk gedacht dat de prijzen in Polen wat lager zouden liggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb eigenlijk zo gauw niet op de benzineprijs gelet. Maar ik moest 152 pln betalen voor 30 liter, komt neer op 5,04 pln ongeveer. Kortom ¤ 1,25.. Benzineprijs is wel gestegen hier afgelopen maand. Vorige maand betaalde ik nog 4.65 ongeveer
Nogal ja! Hetzelfde als dat de tango pas een actie had dat je de prijs van 10 jaar geleden betaalde. Overal stonden rijen van een jewelste, terwijl je mssn maar een 10tje bespaartquote:Op donderdag 16 december 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ons ben zunig hé.![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb er wel van genoten om het aantal liters sneller te zien lopen dan het aantal euro's, en voor van die suffe bedragen van ¤60 of ¤80 te tanken.
Polen is sowieso niet echt zo goedkoop hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen, ik had eigenlijk gedacht dat de prijzen in Polen wat lager zouden liggen.
Hoe dan ook, de actie slaat wel aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Nogal ja! Hetzelfde als dat de tango pas een actie had dat je de prijs van 10 jaar geleden betaalde. Overal stonden rijen van een jewelste, terwijl je mssn maar een 10tje bespaart
Das waar jaquote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de actie slaat wel aan.
En voor de Tango betekent dat alleen maar meer winst. Minder winst per liter, maar wel veel meer liter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar ja. Net als elke andere actie die inspeelt op de zuinigheid van de nederlanders
Even afgezien van deze actie, als de benzine hier of daar een cent of 2 goedkoper is ga ik niet constant omrijden om daar te tanken, dat bespaart je mischien 1 of 2 euro per keer. Dan liever daar tanken waar het mij goed uitkomt.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Nogal ja! Hetzelfde als dat de tango pas een actie had dat je de prijs van 10 jaar geleden betaalde. Overal stonden rijen van een jewelste, terwijl je mssn maar een 10tje bespaart
Dat er flink wat geld werd verdiend in Polen was mij bekend, maar ik had totaal niet in de peiling dat het prijsniveau aldaar zo steeg.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Polen is sowieso niet echt zo goedkoop hoor
Wat het belangrijkste is, is dat ze de concurrentie marktaandeel afhandig kunnen maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En voor de Tango betekent dat alleen maar meer winst. Minder winst per liter, maar wel veel meer liter.
Precies.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat het belangrijkste is, is dat ze de concurrentie marktaandeel afhandig kunnen maken.
Ik zag gisteren een Suzuki Alto, de een-na-nieuwste, met een skikoffer op het dak die groter was dan het dak zelfquote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay ik ben gek in mijn hoofd.. Europatrip met een AX.. Skikoffer op t dak en gaan
Met 2 man moet het zonder skikoffer ook makkelijk kunnenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een Suzuki Alto, de een-na-nieuwste, met een skikoffer op het dak die groter was dan het dak zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |