Je auto gewoon op de autotrein zetten om lange stukken te overbruggen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay ik ben gek in mijn hoofd.. Europatrip met een AX.. Skikoffer op t dak en gaan
Niet in warschauquote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje tegen, ik had eigenlijk gedacht dat de prijzen in Polen wat lager zouden liggen.
Dank voor de informatie, zal er rekening mee houden!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef Bargehassus het volgende:
Zo, ook weer terug van kerstdiner van het werk. Nu een beetje uitbuiken.
En om nog even terug te komen op de Stelvio: das inderdaad wel leuk rijden. Het enige nadeel is dat vele anderen dat ook vinden. Ga dus buiten het seizoen en op een doordeweekse dag, anders is het bijna niet te doen vanwege motoren, campers als je pech hebt en... jawel, maffe fietsers.
Overigens is de Gavia bijna net zo leuk maar veeeel rustiger, die ligt, vanuit het Noorden gezien, min of meer in het verlengde van de Stelvio. Ik beide gereden en me uitermate vermaakt.
Het is nog steeds wel ietsjes goedkoper dan in Nederland.. Maar in verhouding met de rest van Polen betaal je hier overal de jackpot voorquote:
Maar voor ¤25 in een 5-sterrenhotel en je voor ¤15 klemvreten danwel zuipen zit er niet meer in.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel ietsjes goedkoper dan in Nederland.. Maar in verhouding met de rest van Polen betaal je hier overal de jackpot voor
Nee joh, gewoon alles rijdenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je auto gewoon op de autotrein zetten om lange stukken te overbruggen.![]()
http://www.dbautozug.de/s(...)eProxyId=275262.html
Voor 15 euro kun je prima uit eten hier! 25 euro voor een 5-sterren hotel niet. Eventueel zit je dan in een wat meer luxe hostelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar voor ¤25 in een 5-sterrenhotel en je voor ¤15 klemvreten danwel zuipen zit er niet meer in.
Dat gaat nog (eten dan).quote:Op donderdag 16 december 2010 23:22 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor 15 euro kun je prima uit eten hier! 25 euro voor een 5-sterren hotel niet. Eventueel zit je dan in een wat meer luxe hostel
Hangt per stad/dorp & winkel af.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat gaat nog (eten dan).
Hoe zit het eigenlijk met betalen, kan je in Polen ook met Euro's terecht of moet je echt Zloty's regelen?
Ik pin iedere keer gewoon zloty'squote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat gaat nog (eten dan).
Hoe zit het eigenlijk met betalen, kan je in Polen ook met Euro's terecht of moet je echt Zloty's regelen?
Truste!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Zo, ik meld me ook nog ffDiegene die ziek zijn heeft uitgevonden mag van mij een schot hagel krijgen
Oh, en de uitvinder van paracetamol is een held
En nu af en in het mandje. Weltduste
Ik zal het nodig hebben ook, voel me zo slap dat zelf m'n leuter er niet van omhoog zou komen als ik dat zou willenquote:
het heeft mijn baas een paar 1000, euro bespaart anders...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de actie slaat wel aan.
Eensgelijks! Ik ga zo ook maar eens pitten...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:17 schreef von_Preussen het volgende:
Beste dames en heren, ik zal richting bed verdwijnen, en wens u allen nog een goede nacht!
Ik zit sinds eind augustus voor stage in Polenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:27 schreef WhiteJoker het volgende:
Monsterd! Ik wist niet dat je tegenwoordig in Polen zit!?! Ik dacht dat je in Zutphen woonde. Ik kan trouwens niet wachten om mijn rijkunsten eens in Engeland uit te proberen, lekker links rijden...
En dan hopen dat je nog thuis kunt geraken met al dat sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:55 schreef Purdey het volgende:
Goede morgen allemaal! Ik ben weer fris&fruitig PreusGeslapen van 23:15 tot 08:15, topnacht
![]()
M'n micra is totaal ingesneeuwd, ga er zo even een fotootje van maken, zet ik 'm er vanavond op. Zo meteen op weg naar m'n werk, tot 18:00. En er ligt een dik pak sneeuw wat inhoudt: Véél minder mensen die komen eten en drinken. Met dus een slagingspercentage van 75% dat ik eerder weg mag, wanttt ik ben duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |