Die heb ik!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij de Blokker waxinelichtjes in de vorm van pinguïns. Maar toen ik er afgelopen weekend was, waren ze er niet meer.
ik heb voorlopig nog een kale borstquote:
Ik zat vandaag al in een gesloten inrichting. En nu weet ik weer waarom die anderen er altijd zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pheno, houd toch eens opEr is niets met je haar of je hoofd
(behalve dat je mogelijk een beetje krankjorum bent, maar ja wie is dat niet?
)
Plaatje deed het niet, er kwam iets blauws.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft ieIk vind het wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog een metalen hoofdje
ow deeplinkbeveiligingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die zie ik nietDoe maar eens shift refresh
quote:
Nouhou...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsen
maar daar valt wel eer aan te behalen en hoort gewoon bij jequote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat vandaag al in een gesloten inrichting. En nu weet ik weer waarom die anderen er altijd zitten
Maar nee, mijn haar is niets. Of beter gezegd, non existent op veel plaatsen daarboven. Dus een tondeuse redt het
TFM, jij bent de baasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de uren
natuurlijk lach ik je niet uitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Symph, ik denk dat ik m'n verhaal af hebZal ik em je PMen?
Niet uitlachen he?
Mooi hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow deeplinkbeveiliging
[ afbeelding ]
Nog niet zo lang geleden kwijlde ik op jonge mannenquote:
Okee, PMquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk lach ik je niet uit
ik ga er morgen of vrijdag ook 1 schrijven
daar denken leraren anders overquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden kwijlde ik op jonge mannen
Maar nu niet meer
De oplossing is simpel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een moorkop maar zonder zo'n smerig oud vruchtje erop
Stu is een man, kan het je echt iets schelen?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, PMEn ik wil die van jou ook wel proeflezen als je dat wilt
Dus zij heeft ze voor mijn neus weggekaapt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een moorkop maar zonder zo'n smerig oud vruchtje erop
Ik heb ze hier nog nooit gezien thoughquote:
Ja, en hoe moeten die mensen dat er af halen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |