Proostquote:
Oefening baart kunst, en misschien nog meerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het toch allicht proberen?
Voor 'koter' kan je dus net zo goed 'andere' invullen hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
Wat begrijpen mensen niet aan het woord 'ANDERE' ... hoeft dus niet per se het koter geval te zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verdommequote:
Mwah, ik weet wat ze doen, dus ik rekende er al een beetje op. De tijd dat ik met m'n zus in de kroeg zat tot 3 uur is helaas wel voorbijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat ik in jouw situatie zou weigeren. Nu kan ik me niet voorstellen dat ik ooit in die situatie beland, dus ik kan ook niet met zekere zin zeggen wat ik zou doen.
Maar ik vind het ook behoorlijk egoïstisch om te vragen of ik op wil passen als ik geniet van mijn korte vakantie
Vertel, hoe hangen die van jou erbij?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Goed... genoeg over kinderen.... ga deze discussie maar in OUD houden ofzo....
Nu weer TIETEN
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Oefening baart kunst, en misschien nog meer
Dat kan ook. Even naar Almelo rollen via Zwolle -> Deventer. Heb ik ook gedaan. En naar Veendam. Etc.quote:
Ik heb toevallig net nog even gecheckt en ze zitten er nogquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Nu weer TIETEN
Zou de pis laten staan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik keek net in de schuurkoelkast en ik vond pis en bier![]()
Happy now
Wat? Borstvoeding?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Nu weer TIETEN
Tettenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Nu weer TIETEN
Sowieso, familie kies je niet... daar wordt je ook maar mee opgezadeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en dat stukje Het is wel familie daar wordt helaas vaak misbruik van gemaakt. Dat vind ik juist zo jammer. Dat het familie is wil niet zeggen dat jij alles moet laten vallen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.
Mijn nicht heeft mij ook een paar keer overvallen met oppasaanvragen, en ik kan gewoon geen nee zeggen, maar vorige week moest ik wel ivm werk. Het probleem is gewoon dat het van de zotte is dat je geen nee durft te zeggen tegen je eigen familie. En de band met dat familielid speelt natuurlijk ook mee, m'n nicht spreek ik regelmatig en woont een paar straten verderop, bij een andere nicht zou ik toch minder moeite doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat stukje Het is wel familie daar wordt helaas vaak misbruik van gemaakt. Dat vind ik juist zo jammer. Dat het familie is wil niet zeggen dat jij alles moet laten vallen omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.
Mja, wat zal ik zeggen... Too bad.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwah, ik weet wat ze doen, dus ik rekende er al een beetje op. De tijd dat ik met m'n zus in de kroeg zat tot 3 uur is helaas wel voorbij
Strakquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vertel, hoe hangen die van jou erbij?
Je wil al niet langskomen en als ik wat aardigs zeg ga je snauwen.quote:
quote:
Na een lange discussie hebben we besloten dat ik eerst die 2 grolsch opzuip en dan de avond afsluit met een Hertog Janquote:
Ja, als het een of andere draak van een nicht is zou ik er ook geen moeite voor doen neequote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, familie kies je niet... daar wordt je ook maar mee opgezadeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |