Wat t eerste in me op kwam was taal en dat t misschien betekend dat je op je woorden moet letten. Dat je er misschien te gauw iets uit flapt (ik wil niet onvriendelijk klinken miss en k weet ook niet of t zo bedoeld is maar dat is wat ik voelde)
Omdat ik niet verder kwam en toch eens wou kijken of ik in de goede richting zat ben ik naar droominfo gegaan
TONG
Een droom over je eigen tong is een verwijzing naar de dingen die je zegt. Je hebt misschien al teveel gezegd of je zou je juist wat nadrukkelijker moeten uitdrukken.
Als je droomt dat je iemands tong uitrukt, geeft dit aan dat je extreem ontdaan bent door wat deze persoon heeft gezegd. Je bent echter nog niet in staat geweest je woede volledig te uiten. Je zou de neiging kunnen hebben je emoties voor jezelf te houden, zodat de woede zich een weg weet te vinden naar je dromen op een geweldadige wijze.
KEEL
Een droom over je keel symboliseert het vermogen om jezelf uit te drukken en je ideeen aan anderen over te brengen.
Als je keelpijn hebt in je droom, suggereert dit dat je moeite hebt om te zeggen wat je werkelijk denkt. Je zou je bedreigd kunnen voelen wanneer je je uitdrukt. Een alternatieve droomuitleg is dat deze droom je vertelt dat je je trots moet inslikken.
Als je droomt over een fraaie en bevallige keel voorspelt dit een vooruitgang in iets.
BLOED
Bloed vertegenwoordigt leven, liefde, passie maar bijvoorbeeld ook tegenslag. Als het woord "Bloed" in je droom geschreven staat, zou dit een verwijzing kunnen zijn naar een situatie in je leven die blijvend is, en niet veranderd kan worden.
Als je droomt dat je bloedt, of bloed verliest, suggereert dit dat je oververmoeid bent, of emotioneel uitgeput. Het kan ook duiden op bittere confrontaties tussen jou en vrienden/geliefden. Je acties uit het verleden keren terug en zitten je dwars. Het is voor vrouwen trouwens heel gewoon en natuurlijk om over bloed te dromen, vlak voor- of tijdens ongesteldheid of zwangerschap.
Dromen dat je bloed drinkt, duiden op een nieuwe vlaag van vitaliteit en kracht.
bron:
http://www.droominfo.nl/Ik hoop dat je hier iets mee kan