abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102054188
Even wat onzin verwijderd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 19 september 2011 @ 16:30:06 #127
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102142373
Ik heb een vreselijke nachtmerrie gehad :o
Ik kon daarna niet eens meer verder slapen!

Ik werd ontvoerd door een hele enge man.
Hij noemde mij 'zijn vriendin' en was erg trots.
Ik probeerde te ontsnappen en hij besloot me iets te geven waardoor ik enorm verzwakte en legde me in bed. Ik lag aan een infuus. Op gegeven moment wilde ik weer ontsnappen. Ik rukte mijn infuus los en rende keihard weg. Buiten stonden mijn schoonouders in een auto te wachten. Ik rende de auto in en verstopte mij onder een deken. Mijn schoonmoeder zei: Het valt totaal niet op zo. Je zou zo een enorm boedha beeld kunnen zijn. De man die mij had ontvoerd was natuurlijk naar mij op zoek. Hij liep naar de auto toe en keek door de voorruit naar binnen. Hij keek me recht aan en vroeg aan mijn schoonouders of ze mij hadden gezien. Ze zeiden nee en de man wenste ze een fijne dag. Hierna reden we weg. Ik was helemaal opgelucht en dacht dat mijn ontsnapping was gelukt. Jammer genoeg achtervolgde de man de auto en trok mij eruit. Weer rende ik keihard weg totdat de man mij riep. Ik keek achterom en hij vroeg of ik een fles wilde hebben. Het was een fles olijfolie. Vervolgens gooide hij de fles naar mij toe. Ik sloot mijn ogen 1 seconden en toen ik ze weer opende stond hij vlak voor me. Toen werd ik wakker.
Wat was ik bang zeg! :o
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102143566
Zijn er confronterende dingen in je leven waar je voor wegrent?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 19 september 2011 @ 17:04:37 #129
342898 MissVanity
pi_102143763
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn er confronterende dingen in je leven waar je voor wegrent?
Nee, eigenlijk niet.
pi_102445694
Ik droomde vannacht dat ik meedeed met een wedstrijd.
Die wedstrijd was een combinatie van een danswedstrijd met een modellenwedstrijd.
Ik sleepte ook een enorme weekeindtas mee.

We gingen met alle kanidaten in een bus en die reed ons naar een zaal toe.
Daar stapten we uit en toen ging iedereen in een groepje zitten. Ik stond als enige nog alleen en ging bij mijn ouders en zusje zitten. Mijn zusje ging snel weg omdat ze naar school moest fietsen die 20 km verderop lag. 10 Minuten later was ze terug en vertelde ze dat ze er helemaal heen was geweest maar dat het saai was en dus terug kwam.

Dus die wedstrijd begon, ik werd eerste en moest later de beker ophalen. Maar mijn ouders wilden eerst dat ik bij een vriend van ze een mat kwam brengen. Ik dus die mat brengen en rende als een dolle daar heen. Onderweg viel ik wel 20 keer.
Toen kwam ik in een enorm bejaardenhuis aan met asociale bejaarden. Die scholden me allemaal uit.

Ik aanbellen, doet er een familie a la Flodder open en laat mij naar binnen. Alles was er enorm armzalig en alles was koud en kil.
Ik die mat brengen, moest er een terug sturen.
Prima, dus ik loop dat gebouw uit, en liep achteruit terug naar die zaal om mijn prijs op te halen.
Kom ik die zaal binnen is alles veranderd en zie ik een klein jongetje op de vloer zitten. Die onthoofd ik.
Dan loop ik een andere zaal in en zie een jongetje op de vloer zitten. Die dood ik ook.
Daarna loop ik een andere zaal binnen en zie een dood meisje liggen.

Wtf was dit voor een debiele droom?
Twiddel
pi_102446650
oh popje.... tijd om naar je gevoel te gaan luisteren :*
pi_102483248
Ik vraag me af jullie ook verhalen dromen.

Ik word wakker uit een droom, val weer in slaap en de droom gaat verder waar die gestopt was.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102945391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:45 schreef sararaats het volgende:
Ik vraag me af jullie ook verhalen dromen.

Ik word wakker uit een droom, val weer in slaap en de droom gaat verder waar die gestopt was.
Ja! Heb ik ook wel eens. Vooral als ik 's ochtends wakker wordt even naar m'n wekker kijk en nog even door slaap

Laatst droomde ik over mijn allereerste ex. We hadden seks en deden standje 69.
Gek genoeg denk ik na die droom nu vaak aan haar terwijl ik voorheen geen moment meer aan haar had gedacht. Ik zou bijna gaan denken dat ze stiekem ook aan mij denkt, maar dat zal wel niet
pi_103339086
heel irritant , ik had vorige week in het echt een visite in huis die opdringerig was en ik heb hem kwaad het huis uit gezet.
Overdag doe ik leuke dingen maar nu heb ik wel last van nachtmerries en agressieve dromen, waarin ik aan het schieten ben }:|
pi_103353516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
heel irritant , ik had vorige week in het echt een visite in huis die opdringerig was en ik heb hem kwaad het huis uit gezet.
Overdag doe ik leuke dingen maar nu heb ik wel last van nachtmerries en agressieve dromen, waarin ik aan het schieten ben }:|
Op wie schiet je dan in je dromen? Op die visite?
pi_103407815
op iemand op wie ik kwaad ben en denk inderdaad dat het best eens die visite kan zijn.
Die avond ben ik namelijk nogal opgefokt vol adrenaline gaan slapen en daarna gewoon de dagelijkse dingen dus ergens denk ik dat de kwaadheid een beetje een eigen leven is gaan leiden en dus in de slaap terugkomt.
pi_103408571
Ik droomde een paar nachten geleden dat ik m'n jongere ik tegenkwam en dat ik zei: ik kom uit de toekomst :@

Misschien heb ik "Hey met mij" teveel gelezen >:)
Werewolf
pi_103658281
Vannacht droomde ik over yvonne :@
Werewolf
pi_103676792
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 07:24 schreef sararaats het volgende:
Vannacht droomde ik over yvonne :@
Iets meer inhoud zou welkom zijn.

O wacht :@
pi_103699673
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Iets meer inhoud zou welkom zijn.

O wacht :@
Zeker :@

Vannacht had ik speciale krachten, kuste met een mooie vrouw, speelde piano en nu ben ik in de war ;)
Werewolf
  zondag 30 oktober 2011 @ 00:20:03 #141
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_103726284
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 09:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

Zeker :@

Vannacht had ik speciale krachten, kuste met een mooie vrouw, speelde piano en nu ben ik in de war ;)
Zonder meer info zijn wij dat ook.
pi_103735774
Dromen _O_

Een van mijn leukste dromen is dat ik een in een film speel die ik de avond van tevoren heb gezien. Zo heb ik ooit Jack (Titanic) op tijd van het schip gekregen en liet ik die bitch stikken :D

Alleen de laatste paar nachten nogal vaak gedroomd over vreemdgaan met onbekende mensen (er zat zelfs een vrouw tussen). Heb vroeger ook een paar keer gedroomd dat ik de leukste dude ever had ontmoet, maar wanneer ik die persoon van dichtbij bekeek, bleek het een vriendin/nicht te zijn :@ Ben overdag geen perv en verlang zover ik weet ook niet naar iets extra's. Negeren of een boodschap aannemen?
pi_103736038
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:55 schreef sararaats het volgende:
Ik droomde een paar nachten geleden dat ik m'n jongere ik tegenkwam en dat ik zei: ik kom uit de toekomst :@
Dit lijkt me ook erg gaaf om over te dromen, helaas nog nooit meegemaakt :)
  woensdag 2 november 2011 @ 06:28:18 #144
359691 XanderFly
scheet laten?
pi_103863288
Ik heb wel eens gedroomd dat ik de leider was van Al-Qaeda. Toen we in het vlieguig waren schoot een man met een lange baard (volgens mij bin laden ofzo) de piloten neer en toen mog ik het besturen en later ging ik aanslag plegen bij obama's huis.

Geen idee waarom ik dit heb gedroomd

[ Bericht 0% gewijzigd door XanderFly op 02-11-2011 06:28:52 (typefoutjuh) ]
I
Am
THEKING!
  woensdag 2 november 2011 @ 08:51:38 #145
342898 MissVanity
pi_103864397
quote:
16s.gif Op woensdag 2 november 2011 06:28 schreef XanderFly het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd dat ik de leider was van Al-Qaeda. Toen we in het vlieguig waren schoot een man met een lange baard (volgens mij bin laden ofzo) de piloten neer en toen mog ik het besturen en later ging ik aanslag plegen bij obama's huis.

Geen idee waarom ik dit heb gedroomd
:o Zal ik Obama even waarschuwen dat een fokker een aanslag gaat plegen op hem :P
pi_103874095
Dag allen,

Ik heb besloten om toch maar eens hier wat te posten. Ik heb namelijk het volgende:
Ik ben een nuchter persoon. Ben opgegroeid in een nuchtere omgeving en niemand hier, of in mijn omgeving, gelooft in geesten/spoken/aliens enz.

Ik zelf ook niet echt, maar toch wel een klein beetje. Ik heb de deur als het ware op een kier gehouden. Dit komt mede door eigen ervaringen. Zo keek ik vroeger altijd op een soort van 'hok' wat achter ons huis staat. Daar scheen op een avond een groot licht op. Het gekke was dat m'n moeder en ik tegelijkertijd naar het hok keken en zij zag het licht niet. Hierdoor ben ik een beetje gaan geloven dat er meer is dan alleen 'ons', maar niet geheel overtuigd.

Afijn, het dromen, al sinds mijn 13/14e heb ik 'lucide dromen'. Toen ik dit voor het eerst had vond ik het vreemd. Nu is het leuk en irritant. Leuk, omdat ik de baas ben in mijn eigen dromen, ik kan doen en laten wat ik wil, ik kan alleen de droom niet 'maken'. Irritant, omdat als ik wakker wordt compleet uitgeput ben. Dit komt meestal wel 1x per week voor.

Het begint nooit als een lucide droom, ik heb altijd op den duur een moment van 'Hey dat kan niet!" en dan opeens zie ik het, koeien die zweven door het gras e.d. maar het ziet er enorm echt uit.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om dit beter te gaan beheersen, zodat het vaker voor kan komen en ik nóg meer controle krijg? En hoe zorg ik ervoor dat ik minder uitgeput wordt?

En dan nog iets, ik heb ook heel vaak dat wanneer ik in slaap val, ik als het ware door mijn bed heen zak, dan schrik ik weer wakker en is er niks aan de hand. Wat kan dit zijn?
  woensdag 2 november 2011 @ 20:06:39 #147
359691 XanderFly
scheet laten?
pi_103888999
quote:
:o Zal ik Obama even waarschuwen dat een fokker een aanslag gaat plegen op hem :P
:)
I
Am
THEKING!
  donderdag 17 november 2011 @ 20:54:13 #148
342898 MissVanity
pi_104490270
Ik heb afschuwelijk gedroomd vannacht. Ik hoop dat iemand me kan helpen deze droom te duiden.

Ik had een gat in mijn keel en tong. Daardoor kon ik niet praten. Het was een uurtje of 4 s nachts en ik liep over straat. Ik moest ergens heen om me te laten helpen. Maar omdat het nacht was maakte ik me zorgen of die mensen wel wakker zouden zijn. Gelukkig brandde het licht in het huis waar ik moest zijn. Ik ging er naar binnen en iemand stopte een kurk in mijn keel en een papieren constructie in mijn tong. Daarna kwam er allemaal bloed uit mijn mond. Ik durfde absoluut niet te slikken en was constant in doekjes aan het spugen. Ik was erg bang in de droom.

Heeft iemand enig idee??
pi_104508230
Wat t eerste in me op kwam was taal en dat t misschien betekend dat je op je woorden moet letten. Dat je er misschien te gauw iets uit flapt (ik wil niet onvriendelijk klinken miss en k weet ook niet of t zo bedoeld is maar dat is wat ik voelde)
Omdat ik niet verder kwam en toch eens wou kijken of ik in de goede richting zat ben ik naar droominfo gegaan

TONG
Een droom over je eigen tong is een verwijzing naar de dingen die je zegt. Je hebt misschien al teveel gezegd of je zou je juist wat nadrukkelijker moeten uitdrukken.

Als je droomt dat je iemands tong uitrukt, geeft dit aan dat je extreem ontdaan bent door wat deze persoon heeft gezegd. Je bent echter nog niet in staat geweest je woede volledig te uiten. Je zou de neiging kunnen hebben je emoties voor jezelf te houden, zodat de woede zich een weg weet te vinden naar je dromen op een geweldadige wijze.

KEEL
Een droom over je keel symboliseert het vermogen om jezelf uit te drukken en je ideeen aan anderen over te brengen.

Als je keelpijn hebt in je droom, suggereert dit dat je moeite hebt om te zeggen wat je werkelijk denkt. Je zou je bedreigd kunnen voelen wanneer je je uitdrukt. Een alternatieve droomuitleg is dat deze droom je vertelt dat je je trots moet inslikken.

Als je droomt over een fraaie en bevallige keel voorspelt dit een vooruitgang in iets.

BLOED
Bloed vertegenwoordigt leven, liefde, passie maar bijvoorbeeld ook tegenslag. Als het woord "Bloed" in je droom geschreven staat, zou dit een verwijzing kunnen zijn naar een situatie in je leven die blijvend is, en niet veranderd kan worden.

Als je droomt dat je bloedt, of bloed verliest, suggereert dit dat je oververmoeid bent, of emotioneel uitgeput. Het kan ook duiden op bittere confrontaties tussen jou en vrienden/geliefden. Je acties uit het verleden keren terug en zitten je dwars. Het is voor vrouwen trouwens heel gewoon en natuurlijk om over bloed te dromen, vlak voor- of tijdens ongesteldheid of zwangerschap.

Dromen dat je bloed drinkt, duiden op een nieuwe vlaag van vitaliteit en kracht.

bron: http://www.droominfo.nl/

Ik hoop dat je hier iets mee kan
pi_104508322
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:54 schreef MissVanity het volgende:
Heeft iemand enig idee??
Wie was die iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')