Dat heb ik ook weleens maar dan als ik wakker ben , heftig hequote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef truepositive het volgende:
en toen zat ik ineens 'in iemand anders' als het ware. Ik keek rond en zag een mooi landschap, maar ik wist dat het niet mijn eigen ogen waren, ik was bezig met een vorm van 'remote viewing'. Voor de rest weet ik geen details meer
Je kan ze volgens mij beter onthouden als je een wekker ergens in het midden van je nachtrust zet om daarna weer in slaap te vallen. Eventueel een kladblok naast je bed om meteen je droom op te schrijven met steekwoorden want die helpen je ook om de rest te onthouden, triggers zegmaar. stel je droomt dat je rondjes loopt om een boom terwijl er elfjes truien aan het haken zijn van dropveters dan noteer je boom, rondjes lopen, elfjes, truien van dropveters en ga je weer slapen. Ik heb ooit een memorecorder gekocht en die naast mijn bed gelegd, dat werkt ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef DrankBakje het volgende:
Ik moet serieus mijn dromen op gaan schrijven, heeft iemand nog tips? Meestal ben ik druk, en kom ik onderweg er achter dat ik vaag gedroomd heb. Met veel inspanning herinnerir ik me nog wel eens wat.
Is dit een teken dat ik moet uitkijken met wapens/messen, tijdens drugsgebruik ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef DuTank het volgende:
Ik heb echt psycho gedroomd vannacht.
Het begon ermee dat ik een paar mensen in koele bloeden had vermoord. Of dit uit opdracht was of niet, weet ik niet. Maar het waren gerichte targets, die ik in het dagelijks leven niet ken.
Toen kwam het ziektste van het verhaal, ik kreeg ruzie ofzo met mijn broertje en stak hem toen met een mes in zijn buik en sneed het vervolgens open. Toen er darmen zichtbaar waren, sneed ik deze door, zodat hij meer kans had op overlijden. Om die kans nog groter te maken, stak ik hem een paar keer in zijn borst.
Vervolgens ging ik daar weg en kwamen de emoties los, ik had spijt dat ik mijn broertje had vermoord en kon niet stoppen met huilen. Natuurlijk durfde ik niet naar huis te gaan, omdat ik dit had gedaan en bang was wat mijn ouders zouden zeggenToen ik dat toch deed, bleek mijn broertje nog te leven en zat gewoon aan tafel; klaar voor het eten.
Toen was ik helemaal gelukkig dat hij nog leefde en barstte weer in tranen uit.
Gebruik je zelf drugs is dan de eerste logische vraag?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is dit een teken dat ik moet uitkijken met wapens/messen, tijdens drugsgebruik ofzo?
Gewoon meteen nadat je wakker wordt alles opschrijven in een schriftjequote:Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef DrankBakje het volgende:
Ik moet serieus mijn dromen op gaan schrijven, heeft iemand nog tips? Meestal ben ik druk, en kom ik onderweg er achter dat ik vaag gedroomd heb. Met veel inspanning herinnerir ik me nog wel eens wat.
Nee, door een hard geluid is het vergeten van dromen sneller dan wanneer je geleidelijk wakker wordtquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan ze volgens mij beter onthouden als je een wekker ergens in het midden van je nachtrust zet om daarna weer in slaap te vallen. Eventueel een kladblok naast je bed om meteen je droom op te schrijven met steekwoorden want die helpen je ook om de rest te onthouden, triggers zegmaar. stel je droomt dat je rondjes loopt om een boom terwijl er elfjes truien aan het haken zijn van dropveters dan noteer je boom, rondjes lopen, elfjes, truien van dropveters en ga je weer slapen. Ik heb ooit een memorecorder gekocht en die naast mijn bed gelegd, dat werkt ook.
Ik heb tijden dromen gehad dat ik met mijn gedachten spullen wilde optillen. Het lukt maar niet hoe hard ik ook probeerde.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef jogy het volgende:
Vandaag gedroomd dat ik kon teleporteren en bepaalde super-achtige krachten had, was wel weer ff leuk.
Ja, klopt maar zodra je daarna weer in slaap valt en wakker wordt onthoud je jouw dromen beter dus. Dat is de theorie iigquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
Nee, door een hard geluid is het vergeten van dromen sneller dan wanneer je geleidelijk wakker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |