abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94398495
Ik vrijdag mijn eerste 'officiele lucide' droom. En het aparte is dat het een droom binnen een droom was (inception? :P).

Ik droomde dat ik ging slapen, en toen in die droom zag ik een lichtgevende witte vierkant die een enorme aantrekkingskracht had. Toen ik mijn 'aandacht' er volledig op richtte werd ik er als het ware doorheen getrokken en toen zat ik ineens 'in iemand anders' als het ware. Ik keek rond en zag een mooi landschap, maar ik wist dat het niet mijn eigen ogen waren, ik was bezig met een vorm van 'remote viewing'. Voor de rest weet ik geen details meer :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:16:51 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94475272
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef truepositive het volgende:

en toen zat ik ineens 'in iemand anders' als het ware. Ik keek rond en zag een mooi landschap, maar ik wist dat het niet mijn eigen ogen waren, ik was bezig met een vorm van 'remote viewing'. Voor de rest weet ik geen details meer :P
Dat heb ik ook weleens maar dan als ik wakker ben , heftig he
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_94502764
Vannacht kwam 1 van mn oude katten ineens mn droom inwandelen.
Ik schrok me eerst kapot en moest gelijk aan pet sematary denken van Stephan King :')
maar mn andere katten die gewoon nog leven vonden het prima en gingen haar gelijk kopjes geven.

Op de een of andere manier kon ze ook echt met me communiceren...was allemaal heel bizar, maar ze kwam ff buurten omdat ze me zo mistte O+

En nu moet ik al de hele ochtend aan dr denken ;(
Mn andere katten zijn trouwens niet weg te slaan bij me...Telkens als ik ga zitten kruipen ze op schoot....en normaal is dat alleen 's avonds...Gekkehuis :P
pi_94508744
Ik heb 3 keer achter elkaar gedroomt dat er iemand doodging. Eerste droom was het pasgeboren kind van mijn moeder, iedereen heel verdrietig, in mijn 2de droom ging mijn moeder dood, en in mijn derde droom ging de kat dood?!
Twiddel
pi_94606094
Ik denk dat dat het onderbewuste is dat negatieve emoties loslaat :)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  donderdag 31 maart 2011 @ 02:10:38 #31
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_94841705
Ik droom regelmatig dat ik iets doorslik wat je niet hoort door te slikken. Glasscherven en stenen bijvoorbeeld, en zelfs een keer een garde. Het stomme is dan dat ik wakker schrik, maar dan nog een minuut ofzo geloof dat ik echt iets heb ingeslikt, een keer zat ik al met mn vinger bijna achter in mn keel op het moment dat ik besefte dat ik het had gedroomd. (leuk detail, er is geeneens een garde in dit huis, en toch geloof ik heel even dat ik er een heb ingeslikt :'))

Ook droom ik regelmatig dat er een beest bij me in bed zit. Dit is dan meestal een rat/muis, een spin of een slang, maar het was ook eens een chihuahua :'). Ook dan schrik ik wakker, maar duurt het even voor ik besef dat het een droom was. Tegen die tijd is het licht aan en liggen het laken, het dekbed en het dekbedovertrek in een andere hoek van de kamer. Het licht gaat dan vervolgens ook niet meer uit ook.

Iemand ervaring hiermee?
Ok stelletje hokboeren
pi_94988959
Ik had vannacht een gekke droom.

Ik heb ons ma een kieken genoemd nadat ik haar eindelijk kon bereiken per gsm.
Werewolf
pi_94992890
Ik had toch laatst zo'n gave droom,
Ik was een man en had een vriendin, dus we waren in een dansclub in Mexico, lekker aan het dansen, komt ineens een dikke Mexicaan met een sigaar in zijn mond, die tent binnen. Het was mijn vijand, want hij pakte mijn vriendin af en hield zijn geweer op mij gericht.

Dus ik als een debiel maken dat ik wegkwam natuurlijk, die man heette iets van El nogwat. El zijn partners in crime kwamen dus snel op mij afgerend, dus ik ren die tent uit, kom op een station, en aan het einde van het station stond natuurlijk mijn kogelbestendige, onzichtbare helikopter. Ik stap snel in, en stijg op.

Terwijl ik door de enorme woestijn dat de oceaan moest voorstellen vlieg, bedenk ik mij dat het de perfecte gelegenheid is om mijn para-gliding geval uit te proberen.

Ik spring met dat ding uit de heli, en zoef door de lucht over de bergen, en ik land op een padvinderskamp.

Ik krijg daar eten, ect.

terwijl ik daar verbleef kreeg ik een visioen waarin ik mijn vriendin met El zag dansen. El had inplaats van zijn handen, voeten en mijn vriendin was behoorlijk boos.

Ik besloot terug te gaan en vroeg de kampleider om nieuwe schoenen, je kan immers de woestijn niet doorkruisen zonder schoenen.

Op het punt dat ik mijn nieuwe schoenen aantrok werd ik wakker ;(
Twiddel
pi_95250186
Ik moet serieus mijn dromen op gaan schrijven, heeft iemand nog tips? Meestal ben ik druk, en kom ik onderweg er achter dat ik vaag gedroomd heb. Met veel inspanning herinnerir ik me nog wel eens wat.
pi_95250193
Waar zijn de lucide dromen gebleven trouwens? Is verdomd lang geleden dat dat lukte, als het een beetje die kant op gaat, en ik heb het door word ik wakker :{
pi_95250198
Blijft iets mooi overigens dromen :z zo vaag.
pi_95250199
trusten.
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:02:31 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95258449
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef DrankBakje het volgende:
Ik moet serieus mijn dromen op gaan schrijven, heeft iemand nog tips? Meestal ben ik druk, en kom ik onderweg er achter dat ik vaag gedroomd heb. Met veel inspanning herinnerir ik me nog wel eens wat.
Je kan ze volgens mij beter onthouden als je een wekker ergens in het midden van je nachtrust zet om daarna weer in slaap te vallen. Eventueel een kladblok naast je bed om meteen je droom op te schrijven met steekwoorden want die helpen je ook om de rest te onthouden, triggers zegmaar. stel je droomt dat je rondjes loopt om een boom terwijl er elfjes truien aan het haken zijn van dropveters dan noteer je boom, rondjes lopen, elfjes, truien van dropveters en ga je weer slapen. Ik heb ooit een memorecorder gekocht en die naast mijn bed gelegd, dat werkt ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95377074
Waarom staat dit eigenlijk in TRU? Dromen kun je vanuit psycho-semiotiek benaderen maar de link met paranomaliteit begrijp ik niet helemaal? :?
You know fuck all about heavy manners...
pi_95574472
Ik droomde vannacht dat mijn ouders waren overleden bij een auto-ongeluk.. :{
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_95798290
Ik heb echt psycho gedroomd vannacht.

Het begon ermee dat ik een paar mensen in koele bloeden had vermoord. Of dit uit opdracht was of niet, weet ik niet. Maar het waren gerichte targets, die ik in het dagelijks leven niet ken.
Toen kwam het ziektste van het verhaal, ik kreeg ruzie ofzo met mijn broertje en stak hem toen met een mes in zijn buik en sneed het vervolgens open. Toen er darmen zichtbaar waren, sneed ik deze door, zodat hij meer kans had op overlijden. Om die kans nog groter te maken, stak ik hem een paar keer in zijn borst.
Vervolgens ging ik daar weg en kwamen de emoties los, ik had spijt dat ik mijn broertje had vermoord en kon niet stoppen met huilen. Natuurlijk durfde ik niet naar huis te gaan, omdat ik dit had gedaan en bang was wat mijn ouders zouden zeggen :') Toen ik dat toch deed, bleek mijn broertje nog te leven en zat gewoon aan tafel; klaar voor het eten.
Toen was ik helemaal gelukkig dat hij nog leefde en barstte weer in tranen uit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:52:54 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95799592
Vandaag gedroomd dat ik kon teleporteren en bepaalde super-achtige krachten had, was wel weer ff leuk.
Vrijheid
pi_95812803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef DuTank het volgende:
Ik heb echt psycho gedroomd vannacht.

Het begon ermee dat ik een paar mensen in koele bloeden had vermoord. Of dit uit opdracht was of niet, weet ik niet. Maar het waren gerichte targets, die ik in het dagelijks leven niet ken.
Toen kwam het ziektste van het verhaal, ik kreeg ruzie ofzo met mijn broertje en stak hem toen met een mes in zijn buik en sneed het vervolgens open. Toen er darmen zichtbaar waren, sneed ik deze door, zodat hij meer kans had op overlijden. Om die kans nog groter te maken, stak ik hem een paar keer in zijn borst.
Vervolgens ging ik daar weg en kwamen de emoties los, ik had spijt dat ik mijn broertje had vermoord en kon niet stoppen met huilen. Natuurlijk durfde ik niet naar huis te gaan, omdat ik dit had gedaan en bang was wat mijn ouders zouden zeggen :') Toen ik dat toch deed, bleek mijn broertje nog te leven en zat gewoon aan tafel; klaar voor het eten.
Toen was ik helemaal gelukkig dat hij nog leefde en barstte weer in tranen uit.
Is dit een teken dat ik moet uitkijken met wapens/messen, tijdens drugsgebruik ofzo? :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_95839632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:23 schreef DuTank het volgende:

[..]

Is dit een teken dat ik moet uitkijken met wapens/messen, tijdens drugsgebruik ofzo? :P
Gebruik je zelf drugs is dan de eerste logische vraag?
pi_95977194
Een paar dromen samengevat.

Eerst een deur met daarachter fel licht. Ik ging door nieuwsgierigheid richting dat licht in de droom en maakte de deur open. Ineens werd dat licht mega fel en krachtig en zoog het me op in die droom. Ik verloor alle controle in die droom en raakte in paniek omdat het licht bedreigend overkwam. Ik moest mijn best doen om mezelf te ontwaken en weer achter die deur te komen waar het licht minder intens was. Dacht echt dat het licht in die droom me zou kunnen doden.

Een andere droom daarbij stootte ik me tegen een hele scherpe rots die midden op een voetpad stond hier in de buurt. Een diepe wond en het bloed stroomde er op hoog tempo uit. Hele vloer vol bloed en het bleef maar stromen.

Nog gedroomd over atoombommen waarbij ik met een groep mensen overbleef. Maar die dromen zijn te vaag om te herinneren nu.
Genieten is toegestaan!!!
pi_96033096
Ik heb net gedroomd dat ik met mijn familie in een landhuis woonde en dat de aarde uit elkaar aan het scheuren was. Gebeurde overal op de wereld en het zou binnen 15 minuten ook ons huis treffen. Viel je in zo'n gat ging je doodt.

Dus ik had de oplossing: je moest een limosineauto over zo'n scheur parkeren, dan scheurde het niet verder door.

Dolblij dat ik de oplossing had ging ik naar de stad om een hamburger een 2 pc's te jatten.

Ik 112 beLlen, zegt die muts dat dat niet helpt.

Ik breek mijn been en word wakker.

Conclusie: de film 2012 kijken voor het slapengaan is geen goed idee!
Twiddel
pi_96193574
5 nachten zonder te dromen. Een wonder te noemen voor mij. Wat een rust om eens lekker te slapen zonder activiteit :)

Niet bijster interessant deze post maar wilde het even kwijt dat een keer niet dromen over het einde van de wereld en nog meer ook wel eens prettig is :z
Genieten is toegestaan!!!
pi_96336483

[ Bericht 50% gewijzigd door Loppe op 04-05-2011 12:30:18 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:40:24 #49
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_96362714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2011 05:11 schreef DrankBakje het volgende:
Gewoon meteen nadat je wakker wordt alles opschrijven in een schriftje ;).
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan ze volgens mij beter onthouden als je een wekker ergens in het midden van je nachtrust zet om daarna weer in slaap te vallen. Eventueel een kladblok naast je bed om meteen je droom op te schrijven met steekwoorden want die helpen je ook om de rest te onthouden, triggers zegmaar. stel je droomt dat je rondjes loopt om een boom terwijl er elfjes truien aan het haken zijn van dropveters dan noteer je boom, rondjes lopen, elfjes, truien van dropveters en ga je weer slapen. Ik heb ooit een memorecorder gekocht en die naast mijn bed gelegd, dat werkt ook.
Nee, door een hard geluid is het vergeten van dromen sneller dan wanneer je geleidelijk wakker wordt ;).
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef jogy het volgende:
Vandaag gedroomd dat ik kon teleporteren en bepaalde super-achtige krachten had, was wel weer ff leuk.
Ik heb tijden dromen gehad dat ik met mijn gedachten spullen wilde optillen. Het lukt maar niet hoe hard ik ook probeerde.
Nu het eenmaal gelukt is in 1 droom, lukt het mij vaker.. :'). Vaag maar erg grappig!

Overigens,
De laatste tijd heb ik heel vaak dat ik ga slapen, opeens wakker schrik, enorm veel en apart heb gedroomd. Vervolgens kijk ik op de klok en blijk ik enkel maar 15 minuten tot een uur hebben geslapen.

Ik weet dat een droom vaak niet langer dan 3 sec duurt, maar vind het vaag vinden.
Er was eens....
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:52:26 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96363410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef Maitje het volgende:
Nee, door een hard geluid is het vergeten van dromen sneller dan wanneer je geleidelijk wakker wordt ;).
Ja, klopt maar zodra je daarna weer in slaap valt en wakker wordt onthoud je jouw dromen beter dus. Dat is de theorie iig :P.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')