mooi geweestquote:
Ik ga pas op deze post in als jij eerst alle fouter eruit haaltquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij weet zo geweldig hoe het er overal aan toe gaat. hoe mensen het moeten doen en hoe ze in de samenleving succesvol zullen worden.
Op hetzelfde moment stem je op een partij met een volslagen abject wereldbeeld dat met haar verkiezingsprogramma weergeeft dat Nederland een slechte toekomst staat te wachten waarin mensen tegen elkaar opgehitst worden met als doel de staat Israel te beschermen tegen de Islam.
Je bent een 19 jarige jongen die pas over 2 jaar zijn havo heeft gehaald terwijl menigeen daar op zijn 17e mee klaar is. Daarbij geef je aan dat je havo voldoende vindt en verder graag autodidact wil zijn. Je bent van mening dat je door autodidact te zijn in de samenleving heel erg ver kan komen.
Ik kan dus niet anders dan concluderen dat je geen enkel recht van spreken hebt over het leven van mensen zoals Betyar. Je voelt je verheven boven de rest omdat je in je vrije tijd boeken leest, iets wat op mavo natuurlijk enorm uitzonderlijk en intelligent is, en mede door het lezen van wat boeken denkt dat je weet hoe de wereld in elkaar zit.
Je bent een angstig jongetje die het niet gaat redden in de samenleving. Mede door de houding dat je het idee hebt dat andere mensen je de les proberen te lezen. Dat is een idee waar meer PVV'ers mee rondlopen en dat is meteen de reden waarom diezelfde PVV'ers bovengemiddeld vaak lageropgeleid en ook relatief vaak werkloos zijn. Door te denken dat iedereen tegen je is en dat als reden te geven voor je achtergestelde positie zet je jezelf buiten spel.
Lijkt me wel voldoende voor nu
Edit: Alinea's toegevoegd
Lees het nou gewoon zonder brutaal te worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga pas op deze post in als jij eerst alle fouter eruit haaltNiet eerder.
Tsja, soms ben je andere dingen aan het doen.. Maar zoals ik al zei: Sigme heeft me wéér geredquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Zolcon het volgende:
Lapo = nieuw topic. zo moeilijk is het niet whisk.
Lazer toch op uit de POLSC als je niet weet hoe het hier hoort!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Zolcon het volgende:
Lapo = nieuw topic. zo moeilijk is het niet whisk.
Welke fouten? Die ene hoofdletter?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
alle fouter?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef je je hond dan ook bier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef betyar het volgende:
Over 1 uurtje ga ik lekker bier drinken met mijn hond, als er tenminste ook mensen zijn.
Nee dat verhaal is doorspekt van rancune jegens mij als persoon. Puur en louter bedoeld om mij eens goed de oren te wassen. Ik ga pas weer normaal in discussie als jullie eerst eens weer normaal doen tegen mij. Allicht dat ik dan ook nog de nodige woorden terugneem.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Lees het nou gewoon zonder brutaal te worden.
User Icon, op fok noemen ze het anders.. beetje raar maar wel zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef betyar het volgende:
UI is dat die foto van Cohen? Ik dacht dat dat een avatar heette.
Begin maar eens met "er uithaalt". Denk ik. Of niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier zitten meer fouten in dan in dat stuk van Zolcon.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat verhaal is doorspekt van rancune jegens mij als persoon. Puur en louter bedoeld om mij eens goed de oren te wassen. Ik ga pas weer normaal in discussie als jullie eerst eens weer normaal doen tegen mij. Allicht dat ik dan ook nog de nodige woorden terugneem.
tssss. POL moet het weer anders doen. Dan krijg je zoveel dubbele topicsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Lazer toch op uit de POLSC als je niet weet hoe het hier hoort!
Laatste poster hoeft niet het nieuwe topic te openen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |