Dat je het ff weten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo allemaal,
Lieve Lieve vrienden ik ben jullie allemaal heel erg dankbaar wat jullie allemaal doen voor mij en dat meen ik echt
maar we gaan nu gewoon door met stemmen bij tv oranje
We kunnen niet meer stemmen in de poll bij de silverlady op Jeroen en gaby of mij
graag wil ik ook een keer luisteren naar Radio Bendeleider dat lijkt me geweldig laat me weten als je weer draaid
veel liefs en allemaal super dat jullie er voor me zijn
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:39 schreef wimbo het volgende:
Waneer is er weer een uitzending?
Ik request alvast David Hassellhoff - Du
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
3FM neemt het repertoire van RBL over, ze draaien namelijk: doe mennene mexicano.
Radio Bendeleider is mijn nachtmis.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Blight het volgende:
Godverdomme mensen?! Zitten we thuis bij de familie, hm?! Geen Radio Bendeleider op kerstavond? Kom op zeg!
Dat is een kwalijke zaak.quote:Op maandag 14 november 2011 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb geen beschikking over de Alpenstudio dit jaar, dus iemand anders zal de eer moeten dragen.
Dat hij nog leeft heb ik wel vertrouwen in, maar of hij dit topic tijdig onder ogen krijgt betwijfel ik.quote:
Toch moeten we wel naar een oplossing zoeken natuurlijk, ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij nog leeft heb ik wel vertrouwen in, maar of hij dit topic tijdig onder ogen krijgt betwijfel ik.
Irc.fok.nl #radiobendeleiderquote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toch moeten we wel naar een oplossing zoeken natuurlijk, ik zal kijken wat ik kan doen.
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Irc.fok.nl #radiobendeleider
Ik heb iig dé jingles nog.
Heb ik! Die zit in het http://dl.dropbox.com/u/14047811/Bendeleiderjingles.rar pakket.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef SiemeN het volgende:
Wimbo, bevat een van die bestanden ook de ABC Woninginrichting reclame? Die ben ik kwijt,.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Vijfjarig jubileum.
[ afbeelding ]
Proefrondje! Ik moet de platenkast nog afstoffen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef ForumGek het volgende:
OMFG, HIJ DOET HET !!!!11 !!11
Ik pak er een portie pommes mit berner wurstel bij!
[ afbeelding ]
Klinkt hoopgevend.quote:Server capacity 1000 listeners at 128kbps ( 125 Mb per second)
Niet op het moment maar ik zal zorgen dat ik vanavond het één en ander verzamel.quote:
Momenteel vier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Wè veur kleur tractor hedde gij!
Kun je trouwens zien hoeveel luisteraars er zijn?
Heerlijke jumpkicksquote:
U riep?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef LudoSanders het volgende:
Weet iemand wie de Bendeleider Facebook in beheer heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |