Dat is een kwalijke zaak.quote:Op maandag 14 november 2011 12:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb geen beschikking over de Alpenstudio dit jaar, dus iemand anders zal de eer moeten dragen.
Dat hij nog leeft heb ik wel vertrouwen in, maar of hij dit topic tijdig onder ogen krijgt betwijfel ik.quote:
Toch moeten we wel naar een oplossing zoeken natuurlijk, ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij nog leeft heb ik wel vertrouwen in, maar of hij dit topic tijdig onder ogen krijgt betwijfel ik.
Irc.fok.nl #radiobendeleiderquote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toch moeten we wel naar een oplossing zoeken natuurlijk, ik zal kijken wat ik kan doen.
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Irc.fok.nl #radiobendeleider
Ik heb iig dé jingles nog.
Heb ik! Die zit in het http://dl.dropbox.com/u/14047811/Bendeleiderjingles.rar pakket.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef SiemeN het volgende:
Wimbo, bevat een van die bestanden ook de ABC Woninginrichting reclame? Die ben ik kwijt,.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
Vijfjarig jubileum.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |