Zelfs naast Dirkh op de foto!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch veule malen leuker dan Yolanthe!
Marga stráált altijd zo!
Das gewoon nog van Tsjernobyl johquote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Marga stráált altijd zo!
Ja, om er achter te komen dat hun mailbox vol zatquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Iemand deze website wel een bezocht: http://www.margabult.nl ?
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Marga stráált altijd zo!
Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
Nou, die Marga!![]()
Ik teken er voor hoor. Ook al ben ik 20 jaar jonger
Heb je je speakers daarbij aan gehad?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om er achter te komen dat hun mailbox vol zat
Dus toen via Hyves gegaan.
Maak jij even een Marga Bult Adoratie Topique!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!
Dat kan je wel zeggen, ja...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ze staat altijd zo lekker rechtop in de wind!
Ja, drie seconden, daarna niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je speakers daarbij aan gehad?
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, drie seconden, daarna niet meer
quote:
quote:Marga Bult werd op 2 juli 1956, als Marga Groeneveld in het Twentse Lattrop, als oudste van 6 kinderen geboren. Zingen en dansen is, van jongs af aan, een niet weg te denken deel van haar leven. Als 6 jarig meisje vertolkt Marga al rolletjes in plaatselijke musicals en concertuitvoeringen.
Zo zie je er nu toch al uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik er over 17 jaar ook zo uit zie!
Blond?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik er over 17 jaar ook zo uit zie!
Prima knallers!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prima knallers, zo is 't he Greys?
Nou dat dan weer niet, maar wel zo slank en stralend!quote:
Stralend welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, maar wel zo slank en stralend!
Never gonna happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |