GEVONDEN!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van die ene zanger uit Jiskefet. Van dat optreden waarbij je steeds denkt dat hij gaat zingen, en dan na 3 minuten één woord zingt
Ben alleen de naam van het fragment/typetje kwijt
Tony van Heemschutquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van die ene zanger uit Jiskefet. Van dat optreden waarbij je steeds denkt dat hij gaat zingen, en dan na 3 minuten één woord zingt
Ben alleen de naam van het fragment/typetje kwijt
Goede vraag, ik heb gisteren ook een leuk nieuw plaatje ontdekt maar aangezien ze het niet zullen kennen zullen ze het waarschijnlijk ook niet snel draaien denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef miieejj het volgende:
zullen ze dit ook draaien als ik dit aanvraag![]()
hij zit nou in graffiti6
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Pino112 het volgende:
Waalwijker, dit doe je maar in ONZ, kneusje
het liedje is niet zo bekend he..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik heb gisteren ook een leuk nieuw plaatje ontdekt maar aangezien ze het niet zullen kennen zullen ze het waarschijnlijk ook niet snel draaien denk ik.
Dat zou de kans inderdaad vergroten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
het liedje is niet zo bekend he..
maar ja als ik er nou bij zet dat ie bij graffii6 zit.. dan gaan ze 'm sneller draaien denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef themauster het volgende:
Tering Waalwijker dit is niet leuk meer hoor bijna zere vingers van het scrollen
of ditquote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zou de kans inderdaad vergroten.
Ik ben iig voorquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
of dit
dit draaide gerard vanmiddag
Jawel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef miieejj het volgende:
of moet ik deze aanvragen![]()
deze gaan ze denk ik echt niet draaien
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb nog altijd hoop dat Gerard de kerstplaat van Fitz and the Tantrums gaat draaien.
Ik denk dat de beste man echt honderden zo niet duizend tweets op één dag krijgt, als hij die allemaal moet gaan doornemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |