abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 21:39:33 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_90145524
YuckFou, waar is het met jou mis gegaan dat je elke discussie met een bepaalde arrogantie moet benaderen en neerkijkt op de andere debators? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_90146241
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen een jongen van 14 en een kind van 4. En ja, veel, heel veel jongens van 14 dromen van sex met een volwassen vrouw. Sterker nog, zouden niets liever doen dan dat. Dat geldt beslist niet voor kinderen van 4.
De pedopartij legde de grens op 12 jaar. Dus geen seks met een 4-jarige, dat ging zelfs hun te ver.
pi_90149734
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Saar baseer ik mn mening niet op, ik probeer je wat voorbeelden op jouw nivo te geven,maar als je zo overtuigd van het tegendeel bent en zeker weet dat jongens sexueel veel verder zijn dan meisjes op hun 14e dan zoek eens wat bronnen op die dat onderbouwen, want die mis ik hier compleet...

Naast bekrompen vind ik jullie denkwijze eigenlijk best eng, maar goed, dit is toch een eindeloze discussie dus wmb laten we het hierbij :')
Zucht, voorbeelden op mijn niveau. Maar natuurlijk, jij bent hier de wijze god, en wij zijn allemaal maar dom, met domme meningen die natuurlijk nergens op gebaseerd kunnen zijn. Als je eens de moeite zou doen om voorgaande posts van mij te bekijken zou je kunnen vinden wat ik hier precies probeer te vertellen. Als je tenminste niet met je oogkleppen op enkel achter je enige echte eigen "waarheid" aan zou blijven huppelen. Zoiets vind ik pas eng....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 19 december 2010 @ 22:51:51 #104
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_90151077
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
YuckFou, waar is het met jou mis gegaan dat je elke discussie met een bepaalde arrogantie moet benaderen en neerkijkt op de andere debators? :?

:{²
Alphamale *)
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Samson het volgende:
Zucht, voorbeelden op mijn niveau. Maar natuurlijk, jij bent hier de wijze god, en wij zijn allemaal maar dom, met domme meningen die natuurlijk nergens op gebaseerd kunnen zijn. Als je eens de moeite zou doen om voorgaande posts van mij te bekijken zou je kunnen vinden wat ik hier precies probeer te vertellen. Als je tenminste niet met je oogkleppen op enkel achter je enige echte eigen "waarheid" aan zou blijven huppelen. Zoiets vind ik pas eng....
Laatste serieuze reactie hierna stop ik ermee...ik bekijk een en ander vanuit een ander oogpunt dan "nice" ja 14 jarige jongens lopen als het even kan hun pik achterna en meisjes zullen daar behoudender in zijn, neemt niet weg dat beide seksen ontluikende of aanwezige seksuele gevoelens hebben en daar hun weg in zullen proberen te vinden, wanneer een volwassene met overwicht daar misbruik van maakt dan keur ik dat af, jongen of meisje, 10,20 of 30 jaar verschil, kids moeten soms tegen zichzelf in bescherming genomen worden en het zijn de volwassenen die dat moeten doen *punt*.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_90157075
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Harlon het volgende:
Zo'n grens blijft natuurlijk wel vrij arbitrair. Het is natuurlijk van de zotte dat als je iemand 24 uur voordat hij/zij 16 wordt pakt je er voor de bak in zou gaan en als je je nog ff die ene dag inhoudt dat het dan opeens wel mag.

maar goed, ik ben het wel met je eens dat zo'n grens getrokken moet worden en dat het verder aan de rechter is om te bepalen of er inderdaad sprake is van misbruik of dat het gewoon 2 mensen zijn die lekker hebben liggen neuken omdat ze er allebei zin in hadden.
Grenzen zijn per definitie arbitrair. Waarom is een bal 'uit' als hij op een voetbalveld over de witte lijn hobbelt. Waarom ligt die lijn DAAR en niet 10 meter verderop?

Het stellen van grenzen, betekent trouwens ook handhaven. Daarom zegt de grensrechter niet "ach, die bal was een meter over de lijn, maar voetbal maar lekker door", nee hij steekt zijn vlag omhoog. En zo gaat het in de rechtbank ook, als het goed is. Het kind is ruimschoots minderjarig, dus de 24-jarige vrouw heeft de wet overtreden. Verzachtende omstandigheden, zoals "Hij zag er zo volwassen uit, ik wist niet dat hij 17 was" gaan niet op.
pi_90189362
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Boldface het volgende:

[..]

Grenzen zijn per definitie arbitrair. Waarom is een bal 'uit' als hij op een voetbalveld over de witte lijn hobbelt. Waarom ligt die lijn DAAR en niet 10 meter verderop?

Het stellen van grenzen, betekent trouwens ook handhaven. Daarom zegt de grensrechter niet "ach, die bal was een meter over de lijn, maar voetbal maar lekker door", nee hij steekt zijn vlag omhoog. En zo gaat het in de rechtbank ook, als het goed is. Het kind is ruimschoots minderjarig, dus de 24-jarige vrouw heeft de wet overtreden. Verzachtende omstandigheden, zoals "Hij zag er zo volwassen uit, ik wist niet dat hij 17 was" gaan niet op.
Natuurlijk moeten er wettelijk grenzen zijn. Dat lijkt me logisch. Ik vind het in dit geval gewoon jammer dat zo'n jonge vrouw voor zoiets als dit moet boeten. Waarschijnlijk ben ik zelf iemand die nogal makkelijk met seks omgaat. Wat veel mensen hier al aangeven zouden ze er als jongen van 14 geen moeite mee hebben gehad. Een vrouw van 24 is nog een jonge vrouw en op een "relatief" oude fiets moet je het leren. Ik ben pertinent tegen wat voor pedogedrag dan ook, maar als het om een ontdekkende puber gaat vind ik het een ander verhaal. En in mijn opinie is de impact van seks in dit soort gevallen wel vaak zwaar overtrokken. Daarom probeer ik ook steeds duidelijk te maken dat seks voor jongens vaak meer op lust is gebaseerd en er dan gewoon klaar mee zijn. Bij meiden spelen emotionele zaken meer een rol. Daarom vind ik het ook een verschil of het nu om een jongen of een meisje van 14 gaat. Ook al barst die meid misschien ook wel van de seksuele gevoelens, veelal zal ze het emotioneel heel anders ervaren.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  maandag 20 december 2010 @ 21:00:46 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_90198372
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Boldface het volgende:
"Hij zag er zo volwassen uit, ik wist niet dat hij 17 was" gaan niet op.
Ik kan me nu even maar heel weinig landen bedenken waar -dat- ooit een zin zou zijn die iemand hoeft te uiten aangezien zelfs in south-australia de age of consent 17 jaar is tov 16 jaar in de rest van dat land. Ook in Nederland is dat getal 16.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 20-12-2010 21:14:34 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')