PMquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ging vanmorgen Gosh Holographic halen voor Milka, aangezien die andere twee in de eeuwige TNT-velden lijken te zijn verdwenen.
Nu lag er daarna nog 1 en die lag daar zo zielig in zijn eentje.
Dus ik heb een Gosh Holographic over voor als er iemand is die er moeilijk aan kan komen.
Prijs is gewoon 7 euro, het klote-plakband van de kruidvat zit er nog om heen.
Verzendkosten met brievenbuspost komen op 92 cent.
Voor wie wil
Pm voor Essie- Mint Candy Apple & China Glaze- Empowerment (2,50) Als die er nog zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef milka82 het volgende:
Zooo, ik heb een voorjaarsschoonmaak gaande, ben net de moeder van Jan Smit *alles is weg*....
[ afbeelding ]
4 euro:
Essie- Mint Candy Apple
Essie- Neo Whimsical
Essie- Lollipop
Essie- After SexVoor Lindy
Zoya- Bijou
Zoya- Ivanka voor Lindy
[ afbeelding ]
4 euro:
Milani - Gold Glitz voor Younailedit
Milani- Silver Dazzle voor Younailedit
Milani- Red Sparkle (heb ik alledrie dubbel)voor Younailedit
Collistar- Viola Glitter voor Mirjam
Nfu Oh- 38 voor Starstruck
Nox Twilight- Wine&Dine voor MissMoana
Nox Twilight- Citrus voor MissMoana
[ afbeelding ]
3,50 euro:
China Glaze- Empowerment (2,50)
Sinful Colors- Frenzy (2,50)
Opi- Cozu-melted in the sun
Opi- Breathe Life
Opi - It's a girl
Models own- Peacock Green
Models own- Purple grey voor Starstruck
[ afbeelding ]
Legertje P2
0,75 euro
rich
being in heaven
dangerous voor starstruck
charismatic
rebel
trouble
unforgettable
[ afbeelding ]
2 euro:
Colorclub- Koo-koo cachoo
Colorclub- Electro Candy
Colorclub- Sugar Rush
H&M- No Mambo Jambo
H&M- Moody Model
Pm-en graag!
hij is goed aangekomen, dank je wel!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef milka82 het volgende:
Aan de lakdames,ik heb vandaag de enveloppen met inhoud gepost! Behalve die van Miss Moana,daarvan had ik het adres nog niet
Hij is hier nog wel te vinden in de Kruidvat geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft er iemand GOSH Purple Heart voor mij?
Het is voor een swap - had gehoopt hem cheaper te vinden hahaah!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is hier nog wel te vinden in de Kruidvat geloof ik.
Die heb ik nog liggen, maar wil hem graag ruilen tegen een ander.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef expiratorial het volgende:
mocht iemand orly space cadet niet meer gebruiken of toch niet zo leuk vinden....here i am... (net als vele anderen vermoed ik
mmmm misschen dat k die van mij wel weg doe ... zal hem nog eens bekijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:14 schreef expiratorial het volgende:
mocht iemand orly space cadet niet meer gebruiken of toch niet zo leuk vinden....here i am... (net als vele anderen vermoed ik
ligt eraan wat je te ruilen hebt en anders mag je hem overnemenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef expiratorial het volgende:
oehlala dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden![]()
heb je een wishlist of heb je liever cash? mocht je m weg willen doen tenminste..
er benne ook best veel dupes van space cadet he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef expiratorial het volgende:
oehlala dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden![]()
heb je een wishlist of heb je liever cash? mocht je m weg willen doen tenminste..
i nuw,maar ik wil de orlyquote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er benne ook best veel dupes van space cadet he?
1 lettertje vergetenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
it's not rocket science ipv sience
JAMAAR DAN KUNNEN ZE HET TOCH NIET GOOGLENquote:Op maandag 28 maart 2011 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 lettertje vergetenik typ het snel dus er zullen vast nog wel meer typos komen
hihiquote:Op maandag 28 maart 2011 09:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JAMAAR DAN KUNNEN ZE HET TOCH NIET GOOGLEN![]()
![]()
space cadet en opi suede zijn voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef expiratorial het volgende:
sharaan,you haz another pm voor revvvolution,something sweet en de opi suede
Het pakketje ligt klaar, ze gaan morgen op de bus! Laat je even weten als ze veilig zijn aangekomen?quote:
Je bent me net twee minuten voorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Joell het volgende:
Pm voor Orly - Out of this World, Orly - It's not rocket Science & Orly - Virdian Vinyl
naturellemont!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het pakketje ligt klaar, ze gaan morgen op de bus! Laat je even weten als ze veilig zijn aangekomen?
Verkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Joell het volgende:
Pm voor Orly - Out of this World, Orly - It's not rocket Science & Orly - Virdian Vinyl
die is er nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je bent me net twee minuten voor
Dan blijft er alleen CG - Adore over voor mij.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |