er benne ook best veel dupes van space cadet he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef expiratorial het volgende:
oehlala dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden![]()
heb je een wishlist of heb je liever cash? mocht je m weg willen doen tenminste..
i nuw,maar ik wil de orlyquote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er benne ook best veel dupes van space cadet he?
1 lettertje vergetenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
it's not rocket science ipv sience
JAMAAR DAN KUNNEN ZE HET TOCH NIET GOOGLENquote:Op maandag 28 maart 2011 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 lettertje vergetenik typ het snel dus er zullen vast nog wel meer typos komen
hihiquote:Op maandag 28 maart 2011 09:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JAMAAR DAN KUNNEN ZE HET TOCH NIET GOOGLEN![]()
![]()
space cadet en opi suede zijn voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef expiratorial het volgende:
sharaan,you haz another pm voor revvvolution,something sweet en de opi suede
Het pakketje ligt klaar, ze gaan morgen op de bus! Laat je even weten als ze veilig zijn aangekomen?quote:
Je bent me net twee minuten voorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Joell het volgende:
Pm voor Orly - Out of this World, Orly - It's not rocket Science & Orly - Virdian Vinyl
naturellemont!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het pakketje ligt klaar, ze gaan morgen op de bus! Laat je even weten als ze veilig zijn aangekomen?
Verkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Joell het volgende:
Pm voor Orly - Out of this World, Orly - It's not rocket Science & Orly - Virdian Vinyl
die is er nog!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je bent me net twee minuten voor
Dan blijft er alleen CG - Adore over voor mij.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |