superquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.
Ik begin eigenlijk wel zin te krijgen om mee te helpen. Alleen met openbaarvervoer vanuit Nijmegen is uren reizen. Ik kan behangen en ik krijg zo'n radiotording ook wel in elkaar. Kleurschema's voor een kamer kan ik ook maken. Als ik je lievelingskleuren weet en plattegrond van je kamer dan kan ik wat ideetjes bedenken, zodat je daarop je eigen keuze kunt maken Anitrax.Verder kan ik gordijnen naaien als het nodig is.
Is het een idee om een verzamellijstje te maken van de meehelpers en wat ze kunnen doen. Anders blijft het zo hangen. Daarna een dag proberen te plannen en te starten. In overleg met Anitrax ergens in januari.
Meehelpers:
Tanteklara: behangen; radiatording timmeren; gordijnen maken.
Zwartedoos: schilderen; de spullen halen; inrichten, poetsen; als iemand me benzine kan doneren kan ik vanuit limburg naar Utrecht wel mensen ophalen![]()
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:14 schreef zwartedoos het volgende:
Van een anonieme helpert:
Maar ik wil ook graag helpen.. Ik heb mijn rijbewijs en 2 auto;s tot mijn beschikking dus ik kan altijd mensen halen en brengen, het maakt me niet uit waar want ik rijd altijd door heel Nederland haha..
En ik werk met kinderen, heel veel, dus ik weet niet hoe oud de kindjes zijn van degene om wie het gaat maar ik ben namelijk niet goed in klussen maar mocht degene die wel kan klussen een lift nodig hebben kan ik misschien in tussen tijd de kinderen bezig houden haha
(Ik heb heel veel referenties van al mn oppasadresjes haha voor de zekerheid want je weet maar nooit tegenwoordig met al die enge verhalen! )
Dus als ik ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.. ook woon in dichtbij de praxis, gamma, ikea, woonmall etc. dus als er iets gehaald moet worden kan dat ook!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.
Dus nu al 3 helpers:
Anoniem: rij-hulp, kinderoppas
Zwarte Doos:
Tante Klara: met van alles.
brunette82: met van alles ( behangen laat ik aan anderen over)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.
Dus nu al 3 helpers:
Anoniem: rij-hulp, kinderoppas
Zwarte Doos:schilderen poetsen inrichten spullen halen
Tante Klara: met van alles.
brunette82: met van alles
Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:07 schreef AnitraX het volgende:
Oeh dat kleuren schema is goed! Groen,geel,blauw,paars spreken mij aan,maar ben zelf ook gek van knal roze. Dus dat word een behang uitzoeken met veel kleuren en dat dan op 1 of 2 muren doen en de andere muren rustig houden, maar geen wit want binnen no time zitten er vlekken op bij mij
Spullen verzamelen das een goeie, ik ga vd week kijken wat online te doen is en dan kijken wat er overblijft.
Die dusty gordijnen van de kwantum schijnen ook goed te zijn zei mijn moeder en nog gratis op maat gemaakt ook.
Rick mijn man kan in het lijstje als chauffeur.
Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van dit initiatief
Blij met reactie van Anitrax en van Zwarte Doos.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.
Ze kosten 10 euro p/m. Maar ze hebben ook andere (verduisterende) gordijnen van dezelfde prijsklasse die heel leuk zijn.
Als je hier nu ook al eens aangeeft wat voor spullen je graag hebt, welke kleuren verf, welke accecoires?
Wie weet hebben de lieve fokkertjes nog wel vanalles voor je. Wat vond je bv van de sierkussentjes die ik had op de onderste foto?
En als je iets niet mooi vind moet je het natuurlijk ook gewoon zeggen he!
Het moet jouw paleisje worden en niet die van ons!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, helaas is de kast gister afgebrand..samen met nog heul veul ander spul..
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.htmlquote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
Hoe is dat gebeurd? Wat erg! Geen gewonden ofzo??
dat is balen zegquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.html
Die vriend waar die kast stond had daar zijn studio..geen gewonden, maar wel heeeeeeeeeeeeel veel schade..
Zou je mij de foto's even willen pm-men?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef AnitraX het volgende:
Echtgenoot hier weer:
Ik zal morgen proberen de maten op te meten, anders word het na de kerst.
De lamp die er hangt is een vreselijk saaie plafonniere.
Wat betreft de foto`s, ik wil best wel de grote exemplaren pm-en, maar ik wil niet dat iedereen zo maar kan zien hoe slecht Anitra eraan toe is, dat is nergens voor nodig,
De rest moet Anitra zelf maar even aangeven wat ze wil.
Ze slaapt de laaste dagen nagenoeg niet, daarom is ze ook behoorlijk kapot en weinig tot geen fut.
@Snuitbolletje, das balen zeg, ben je zelf alleen die kast verloren, of had je er nog meer spullem staan?
Bij de Ikea hebben ze rolgordijnen die op maat zijn te maken en geen licht doorlaten. Die zijn niet zo duur en goed op te hangen. Gordijnen kan je daar weer overheen doen. Die wel lichtdoorlatend zijn dan heb je het alle twee. Eventueel nog een rolleke glasfolie tegen de inkijk voor als je in je bedje wil liggen maar er bijvoorbeeld mensen langs dat raam lopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef AnitraX het volgende:
Even nog een korte opmerking wat de gordijnen betreft, deze moeten zowieso niet lichtdoorlatend zijn ivm slapen overdag en een zon die pal op de kamer staat in de middag
je hebt pm. en fijn dat je mee wil helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Finch het volgende:
Oke, ik wil ook wel helpen. Geen zin om het hele verhaal door te lezen. Omgeving Utrecht las ik, das in de buurt.
Wat dient er nog allemaal te gebeuren bij de mevrouw?
wat vervelend voor haar...fijn dat jij een handje helpt hier! Zou je voor mij kunnen opmeten hoe breed en hoog het raam isquote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef AnitraX het volgende:
Rick hier weer, ik zal het overleggen met Anitra, al hoeft het volgens mij niet zozeer een Expedit te zijn, losse planken aan de muur zou ook kunnen volgens mij.
Ik doe voorlopig maar even de communicatie om er een beetje de vaart in te houden.
Anitra heeft erg veel pijn en heeft het even erg zwaar.
Ze vind het geweldig wat er allemaal gedaan word voor d`r, maar zelf reageren is helaas even niet bij.
sterktequote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef AnitraX het volgende:
Tnx, we zitten er alle 2 even behoorlijk doorheen omdat kerst ook al niet was wat we er ons van voorgesteld hadden.
Helemaal niet offtopic! Zo kunnen we ook allemaal een beeld krijgen van hoe de situatie is!quote:Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef AnitraX het volgende:
Absoluut dat laatste. Hoe eerder ze zich wat meer thuis kan voelen in die kamer hoe beter het voor het haar is, en hopelijk helpt het ook om wat beter te kunnen slapen.
Iets wat nu, zelfs ondanks de medicatie nagenoeg niet wil lukken.
Het is nu gewoon met de "feestdagen" allemaal dubbel pijnlijk, we kunnen geen kant op en 1e kerstdag heb ik met de kids beneden gegeten en Aniet alleen boven, de gourmet kon niet verplaatst worden naar boven.:(
Gisteren hebben we het hele eten opgepakt en zijn naar boven gegaan, maar dit is absoluut niet de ideale kerstsfeer en ik zie ook best op tegen oudejaarsavond, ik vermoed dat dat weer hetzelfde zal worden
Misschien waren deze laatste opemerkingen off-topic, maar dit was bedoeld om aan te geven hoe hard deze kamer nodig is.
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoetquote:Op maandag 27 december 2010 12:26 schreef loecje het volgende:
eigenlijk is er dus voor oud&nieuw al iets nodig zodat jullie gezellig met zn allen in 1 ruimte het nieuwe jaar kunnen inluiden? een mini make-over.
is er eigenlijk genoeg ruimte om het hele gezin daar te laten zitten? Bank? of losse stapel stoelen?
misschien dat die al geregeld kunnen worden voor oud&nieuw.
Ik woon helaas iets wat ver weg... maar misschien dat iemand anders iets kan doen?
ik zag trouwens op de foto's dat er een tv in de kamer staat. is het een idee om ipv de normale expedit de tv versie neer te zetten?
[ afbeelding ]
zo is de ruimte rondom de tv ook benut en dat scheelt weer ruimte.
is inderdaad wel wat duurder maar op marktplaats staan er meerderen. met een uitleg erbij waarom juist deze kast zoeken kan er vast nog wat meer van de prijs af.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoet
Hoe groot moet de tv minimaal zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef AnitraX het volgende:
Voor oud en nieuw gaat niet lukken, maar we hebben tenmiste iets om naar uit te kijken voor vlak daarna, dat is ook al heel wat waard als we gaan proosten op het nieuwe jaar.
Wat betreft de tv, dat is nog een heikel punt, dit is een vrij oude tv/beeldbuis, maar wel groot genoeg dat Aniet er goed naar kan kijken.
We hebben overwogen om te kijken voor een platte, zodat die aan de muur zou kunnen, echter, het kleine formaat is te klein qua beeld voor haar, omdat haar ogen slecht zijn.
Dus ja, er moet nog iets gevonden worden voor de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |