Tja, ik herken de situatie helaas. Zelf ook vaak op bed moeten liggen en dan wordt je slaapkamer ineens ongeveer de hele wereld. Heel veel sterkte en ik hoop dat je paar fokkers treft die het een en ander willen doen. Ik ben meer van de theorie van van de praktijk ook vanwege mijn gezondheid.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.
ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik had geen vermoeden maar het verbaasde me niets. Volgens mij komen we elkaar regelmatig tegen in de draadjes voor kneuzen. Allemaal slecht gefabriceerd!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik de OP las had ik al een vermoedenWat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer
*meldtquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen
Jij nog een beetje opgeknapt?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt
ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewrichtquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
Meer dan wat pap ervan maken kunnen ze niet! Sterkte met de (proef)blokkade! Ik hoop dat het helpt!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbedequote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten![]()
Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.
En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede
Een TENS-kastje? Ik heb ook zo'n kastje gehad en moest toen één week een pijn-dagboek bijhouden. Ik hoop echt voor je dat jij er meer baat van hebt dan ik toen had.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef AnitraX het volgende:
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald
Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet!
Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.
Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.
En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor
K zit ongeveer 15 min van jou afquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden![]()
Woon je ver van Lopik Ynske?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |